Verspeelde ook regelmatig de bal.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zat toen toch ook bijna overal tussen?
Hier zit 'ie even mis.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Sanchez Martinez is een volwassen scheidsrechter geworden.
Ik had van 't weekend de Madrileense derby goed voorspeld. Geen erkenning niks.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
3rr0r in VBL / [2024/25] UEFA Champions League #38 Tussenrondes
Ben je blij dat die serie er komt?quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:55 schreef GGMM het volgende:
Ik heb wel net in het Harry Potter topic gepost wie Dumbledore gaat spelen in de serie
Dus als je benieuwd bent zou ik zeker even kijken.
Nee ik vind er geen reet aanquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Ben je blij dat die serie er komt?
Alleen de Cocototo heeft waardequote:Op woensdag 12 februari 2025 22:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik had van 't weekend de Madrileense derby goed voorspeld. Geen erkenning niks.
@:KingRoland
Niet iedereen kan een Letexier zijn.quote:
Letexierquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Niet iedereen kan een Letexier zijn.
In ieder geval was hij vijf jaar geleden een soort baby Lahoz. Enorm pietluttig, en als hij iets affloot wilde hij altijd zijn momentje pakken om onnodig lang de spelers te vermanen.
Met Priske was dit 3-0quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |