quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:37 schreef GGMM het volgende:
Oh ik zie die nu de reactie pas van TweedeKlum
Gelachen
lolquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Omdat AC Milan in de serie A speelt.
Zou Milan daar opeens wel kunnen voetballen?quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
1-0 is echt niet genoeg in Milaan helaas. Zou fijn zijn als Feyenoord er nog een tweede maakt, dan heb je een beetje kans.
Toch een andere wedstrijd daar waarschijnlijkquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:41 schreef Adames het volgende:
[..]
Zou Milan daar opeens wel kunnen voetballen?
Het is niet alsof ze het niet proberen
Ik heb het idee dat jij gewoon dingen zegt over voetbal zonder dat er echt een idee achter zitquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch een andere wedstrijd daar waarschijnlijk
Milan in de Serie A-topduels is sowieso matig.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:41 schreef Adames het volgende:
[..]
Zou Milan daar opeens wel kunnen voetballen?
Het is niet alsof ze het niet proberen
Nouja, de laatste uitpot van Feyenoord in de CL was toch niet best.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij gewoon dingen zegt over voetbal zonder dat er echt een idee achter zit
quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Milan in de Serie A-topduels is sowieso matig.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond dat Milan, ondanks dat ze het dit seizoen niet heel best doen, wel een aardige ploeg hebben de afgelopen week dat ik ze heb gezien.
Veel fysiek, hoop theater. Typisch zo'n ploeg waar Feyenoord maar weinig tegenover kan zetten (nog los van de 40-45 geblesseerden). Zo'n flukewedstrijd als tegen Bayern heb je ook maar eens in de zoveel tijd.
Beste linkerkant van Europa las ik nog vandaagquote:
Als het over linkerflanken en Europa gaat, denk ik aan Arno Vermeulen over een zekere Deen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:46 schreef Adames het volgende:
[..]
Beste linkerkant van Europa las ik nog vandaag
(Van een verder zeer gerespecteerd user, dus dat draag ik hem verder niet na)
Wel gewonnen van Roma vorige week en de Supercup vorige maand gewonnen. Eerst Juventus en daarna Internazionale verslagen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Milan in de Serie A-topduels is sowieso matig.
[ afbeelding ]
Ik ken bijzonder weinig van het repertoire van Arnoquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als het over linkerflanken en Europa gaat, denk ik aan Arno Vermeulen over een zekere Deen.
Leao had er ook al een. Vraag me af of dat al langer dan een week isquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De neuspleister heeft Gimenez niet tot wonderen geïnspireerd.
Nee man, de eerste helft was die heel slecht.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pavlovic is de beste man van het veld vandaag.
Oh werkt dat zo.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:49 schreef 3rr0r het volgende:
Nou zometeen de goal van Milan, ik had 1-1 voorspeld.
Er zijn belangrijkere dingen in het leven dan een voorspelling juist hebben.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:49 schreef 3rr0r het volgende:
Noem eens iets danquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Er zijn belangrijkere dingen in het leven dan een voorspelling juist hebben.
Ik ook bedenk ik me nuquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:49 schreef 3rr0r het volgende:
Wát?quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Er zijn belangrijkere dingen in het leven dan een voorspelling juist hebben.
Die zat toen toch ook bijna overal tussen?quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee man, de eerste helft was die heel slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |