Mods?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:53 schreef Bugno3 het volgende:
Is Bueno al vader? Oftewel: is er ook een Kinder Bueno?
Zolang het mij maar boeitquote:
In de Kuip kan het ook nog betekenen dat ze rekenen op de scheids.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja daar gaat het dus mis, doorgaans speelt men op gras.
Kringverjaardag?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:54 schreef Zorro het volgende:
Zo bord leeg.
Maar moet ook zo weg
Milan maakt het gewoon snel af, dan mis ik toch niks
Ik wist wel dat Gimenez ging scoren. In Rotterdan durfde hij gewoon niet. Lafaard.
Hadden die spelers toch beter moeten luisteren naar je.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:54 schreef PSVCL het volgende:
Ik zei nog tegen de feyenoorders, jullie gaan een doelpunt te kort komen
Nee zeg, help.quote:
Heeft Walker al een zoon Johnnie? Heeft Reijnders al een kledinglijn? Rijdt Ka een Ford Ka?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:53 schreef Bugno3 het volgende:
Is Bueno al vader? Oftewel: is er ook een Kinder Bueno?
Wat een flauwe grappen zeg.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Heeft Walker al een zoon Johnnie? Heeft Reijnders al een kledinglijn? Rijdt Ka een Ford Ka?
Nee toch? Makaay bij Bayern tegen Real Madrid.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:53 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nee Makaay bij Deportivo dacht ik?
? Atalantagodenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Van mij mogen alle Italiaanse ploegen doorgaan behalve Atalanta.
Je hebt volledig gelijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:57 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee toch? Makaay bij Bayern tegen Real Madrid.
de leden in het feyenoord topic die mij voor gek verklaarde omdat ik niet begreep waarom ze zo uitbundig juichden .. maar het kan nog, milan is ook geen toplevelquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hadden die spelers toch beter moeten luisteren naar je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |