AH! Nou weten we wie op de achtergrond steeds 'Ik ben klaahaaar!' roept vanaf de wcquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Die kan geeneens een wc-rol wegtrekken
lynn?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:11 schreef Chanel5 het volgende:
Waarom gaat zo iemand er dan in, je benadeelt in dit geval ook anderen. Als je er alleen voor jezelf zat was het geen punt.
Zolang dat goed gaatquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:23 schreef KinKiJan het volgende:
Iedereen rent behalve Jerwien, lekker op z'n boerenfluitjes naar de overkant
En hadden ze wat anders moeten doenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:29 schreef Chanel5 het volgende:
Straks allemaal een peesontsteking door confetti te maken
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
En hadden ze wat anders moeten doen
Haha ja klopt hij zei ook van Floris is niet all round omdat dit niet goed ging bij hem blijkbaar. Floris is juist super allround lol, daarom laten ze hem ook zo veel spellen spelen juist omdat die bijna elk spel goed doet.quote:
carnaval nadert...confetti kanon?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:30 schreef chufi het volgende:
Waren dat bakken vol met papier ? Dan is het idd alles verknippen in 7 uur
Over carnaval gesproken...dat zal Senna ook wel vieren in Lampegatquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:37 schreef KinKiJan het volgende:
En ze had niet vooraf kunnen bedenken dat ze dan carnaval zou missen?
Ik begin het gewoon knap te vinden van de casting dat ze zulke mensen weten te vinden.
Ik hou het lekker rustig in het Knoerissenrijk.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:05 schreef Gia het volgende:
[..]
Over carnaval gesproken...dat zal Senna ook wel vieren in Lampegat
Ik zou afhaken als het om naakt laten zien zou gaan.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 03:45 schreef Alicia76 het volgende:
Om dit programma te laten stijgen in de kijkcijfer top 25 moeten we meer bloot zien. Laat de tieten zien van Demi en Emma en alle anderen. En misschien ook de kutjes. Dan zullen de kijkcijfers enorm stijgen!
Trol is het.quote:Op zondag 16 februari 2025 01:19 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Ik zou afhaken als het om naakt laten zien zou gaan.
Dan kun je toch naar videoland ex on the beach en temptation island of kamper zoekt duckface kunnen overschakelen.
Ik vind het al naar genoeg dat Demi al haar maanden daar niet kon ontspannen omdat ze te lief was om haar stalker op zijn plaats te zetten. En dan wist ze waarschijnlijk nog niet eens dat hij vond dat ze bevoorrecht was omdat hij haar lastig viel ondanks, volgens de fail kabouter, haar te kleine tietjes![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |