Er zal wel op haar zijn ingepraat, met die belachelijke aanzoek.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:32 schreef Soury het volgende:
Ahhh...de waarheid gaat morgen doordringen bij Floris. Geen SennaWat een kutmaand heeft hij
quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:32 schreef Chanel5 het volgende:
Flo geen berichtje van Senna met Valentijndag ?
Dat heeft ze ook later gezegd dat ze niet wilden, hij was nog te kinderlijkquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er zal wel op haar zijn ingepraat, met die belachelijke aanzoek.
Dat zou echt geweldig zijnquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:32 schreef Chanel5 het volgende:
Flo geen berichtje van Senna met Valentijndag ?
Zou het? Waarom dan janken? Nou we zien het morgen welquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die zit gewoon achter die ballon
quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Zou het? Waarom dan janken? Nou we zien het morgen wel
Ze dreigt al met Exit, dus zal er op korte termijn wel een van de "Loslopende Jongens" daar een gesprek krijgen Achterquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgende maand een hond casten?
Kijk ff goed, die zit achter de ballon.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:51 schreef freaky40 het volgende:
Geweldig shot van de uitzending van morgen. GEEN Senna bij de Valentijnsboodschap. Nu al topshow!
Sowieso weer een leuke aflevering waarin de Haaien weer falen en de Gieren op stoom komen voor de win.![]()
![]()
Lynn zien we volgende cyclus dus nicht wieder...met je 'grijze haar'...
Of de zus van Emmaquote:Op vrijdag 14 februari 2025 01:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Kijk ff goed, die zit achter de ballon.
Nu je dit zo stelt, ze is inderdaad net Kloontje.quote:Op donderdag 13 februari 2025 01:30 schreef Cosima het volgende:
Ik vind Emma zo n vreselijk kind. Ze zet soms ook zo n dom kindstemmetje op bij Floris.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hadden ze vorig jaar al. Die bakken stonden er dus nog.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:11 schreef spapaars het volgende:
Zouden ze die moestuin echt zelf hebben verzonnen?
Is dat naast die mondballon de zus van Emma?quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, dat is een 1 op 1 kopie van Emma, volgens mij is dit de zus van Florisquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Is dat naast die mondballon de zus van Emma?
Loop je te spoileren, zo ja lekker opzouten hier,quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:48 schreef Sjaak-V het volgende:
Senna heeft 100% wel videoboodschap voor Floris. Haar video zal wel als laatst komen in de preview laten ze het lijken alsof Floris niks gaat krijgen van Senna zodat mensen gaan kijken 😄
Loopt ie niet gewoon te speculeren?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Loop je te spoileren, zo ja lekker opzouten hier,
r gewoonquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:32 schreef Soury het volgende:
Ahhh...de waarheid gaat morgen doordringen bij Floris. Geen SennaWat een kutmaand heeft hij
Aflevering is nog niet geweest is geen spoiler, dit is gewoon wat ik denk. Zou extreem lullig zijn als Senna geen video zou maken voor Floris kan ze echt niet maken. Ze is net paar weken weg en zijn verloofd.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Loop je te spoileren, zo ja lekker opzouten hier,
100% staat er, ik lees dat niet als speculeren. Maar goed we gaan het zo beleven.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:11 schreef BinkieOpBankie het volgende:
[..]
Loopt ie niet gewoon te speculeren?
Ah ok, mijn excuses dan.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:25 schreef Sjaak-V het volgende:
[..]
Aflevering is nog niet geweest is geen spoiler, dit is gewoon wat ik denk. Zou extreem lullig zijn als Senna geen video zou maken voor Floris kan ze echt niet maken. Ze is net paar weken weg en zijn verloofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |