Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Hoofd iets naar beneden dan zo vanonder de wenkbrauwen gaan kijken, heel eng.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:54 schreef KinKiJan het volgende:
Floris
Lijkt soms net een junk met die rare blikken
En dan nog zo dom het bordje te laat draaien.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:08 schreef Shii het volgende:
Wat een naar mannetje zeg, zelf fouten maken, maar het ligt aan de ander. Had ie maar alles goed moeten hebben.
Rekken en erbij blijvenquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:14 schreef 5thencounter het volgende:
Ah, straks hopen ze op een vrijmibo game.. nah dat zal een keer tijd worden
Dat ze de tekst kent zegt wat over Charis.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:30 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja. Zegt dat wat over Charis of het liedje? Of Allebei?
Ik weet wel dat je haar kan uitvallen door stress, grijs heb ik ook nog nooit gehoord. Plus een overdreven reactie, gooi er een kleurtje doorheen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 02:24 schreef freaky40 het volgende:
Tja, grijze haren. Als dat het is. Manon hysterisch dat ze dit heeft door de stress. Fijn dat zij die diagnose kan stellen. Misschien is Lynn gewoon vroeg grijs. Hoeft echt niet van stress te komen, dat is trouwens ook een fabeltje.
Grijze haren aan de onderkant/achterkant en dan ook nog onder al het andere haar, nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 13 februari 2025 01:30 schreef Cosima het volgende:
Ik vind Emma zo n vreselijk kind. Ze zet soms ook zo n dom kindstemmetje op bij Floris. En ze was dik aan het liegen over die vragen, ze zei meerdere keren dat ze drie punten hadden gehad als Floris zn bordje op tijd had omgedraaid maar die vraag had zij zelf gewoon fout. En toen ze laatst in de keuken werd betrapt op roddelen over lynn zat ze ook zo erg te liegen daarna.
Ik snap niet waarom Manon zo door ging over die grijze haren bij Lynn. Het is aan de achterkant, de onderste haren. Wat niet weet wat niet deert. Of doe in ieder geval niet zo overdreven erover. Juist door de manier waarop ze het zei zou ik ook echt gaan janken.
Uit het niets, ze mochten 4 liedjes verdelen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:37 schreef KinKiJan het volgende:
Mochten ze eigenlijk nog eerst de tekst leren of gewoon zo uit het niks en gaan?
Uit het niks.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:37 schreef KinKiJan het volgende:
Mochten ze eigenlijk nog eerst de tekst leren of gewoon zo uit het niks en gaan?
Om de beurtquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:38 schreef chufi het volgende:
Moeten ze om de beurt want dat las ik niet ... dus in principe zou 1 persoon die het helemaal kent alles kunnen beantwoorden ... of mocht dat toch niet ,,,
quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Uit het niets, ze mochten 4 liedjes verdelen.
Dan zou ik ook keihard falen haha! Ademnood zou misschien nog wel lukkenquote:
Multitasken is iets te veel gevraagd voor dat breinquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:45 schreef 5thencounter het volgende:
Jonge lere ken je iig ook niet
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:51 schreef greysbones het volgende:
Precious komt echt lekker uit de verf
Ik zie nog steeds niet hoe, een beetje meelullen over El Geil's geaardheid.. misschien maar eens over haar eigen geaarheid beginnen.. of haar genixheidquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:51 schreef greysbones het volgende:
Vind precious wel echt een toppertjequote:Op donderdag 13 februari 2025 19:51 schreef greysbones het volgende:
Je wilt weten of je kans maakt ?quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds niet hoe, een beetje meelullen over El Geil's geaardheid.. misschien maar eens over haar eigen geaarheid beginnen.. of haar genixheid
Ik zou er niet op kunnen vallenquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je wilt weten of je kans maakt ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |