Dat verschilt per dag. Over het algemeen tussen half 9 en 9. Maar afgelopen 2 weken ziek geweest dus heb toen geen wekker gezet, en sliep makkelijk 11 - 12 uurquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
is ook lekker toch, toch een hele andere vibe dan overdag/savonds.
Hoe laat kom je uit bed?
Dan heb je het nodig gehad. Ja ik kom meestal rond 10 uit als ik geen wekker zet.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:17 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat verschilt per dag. Over het algemeen tussen half 9 en 9. Maar afgelopen 2 weken ziek geweest dus heb toen geen wekker gezet, en sliep makkelijk 11 - 12 uur
Ja probeer altijd lekker uit te slapen als ik merk dat m'n lijf het nodig heeft, beter voor herstel ookquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:18 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dan heb je het nodig gehad. Ja ik kom meestal rond 10 uit als ik geen wekker zet.
Maar verschilt ook wel als je vroeg uit bed bent geweest en hard gewerkt dan is het ook wel lekker om op 10 te slapen
heb je nog een (slaap)verhaaltje voor t slapen gaan?quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:19 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja probeer altijd lekker uit te slapen als ik merk dat m'n lijf het nodig heeft, beter voor herstel ook
Neequote:Op woensdag 12 februari 2025 22:25 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
heb je nog een (slaap)verhaaltje voor t slapen gaan?
Ah leuk, welke podcast?quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
NeeIk luister altijd podcasts
Meestal de BNR Petrolheads. Maar luister ook af en toe "achter de schermen" en "Vik & Gert"quote:
ja snap niet dat mensen die ziekte gebruiken voor niets.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:53 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Meestal de BNR Petrolheads. Maar luister ook af en toe "achter de schermen" en "Vik & Gert"
Tijdje Broers geluisterd van Sam & Rijk Hofman. Maar werd gek van dat constante gebruik van kanker van die 2 dus ben daar snel mee gestopt.
Kan echt wel begrijpen dat 't er een keer uitflapt, maar iemand die constant k dit, k dat, k zus, k zo er uit gooit neem ik niet serieus.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ja snap niet dat mensen die ziekte gebruiken voor niets.
en waar gaan die podcasts zoal over?quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:53 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Meestal de BNR Petrolheads. Maar luister ook af en toe "achter de schermen" en "Vik & Gert"
Tijdje Broers geluisterd van Sam & Rijk Hofman. Maar werd gek van dat constante gebruik van kanker van die 2 dus ben daar snel mee gestopt.
Petrolheads gaat over auto's. Maar is ook wel een podcast met veel entertainmentvalue, veel slap geouwehoer, gekke rubriekjes etc.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:01 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
en waar gaan die podcasts zoal over?
Ik luisterde nog weleens naar podcast moordzaken, ook wel interessant.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Petrolheads gaat over auto's. Maar is ook wel een podcast met veel entertainmentvalue, veel slap geouwehoer, gekke rubriekjes etc.
Vik & Gert zijn vader en zoon verhulst die de beslommeringen van hun leven bespreken. En achter de schermen zijn interviews met bekende vlamingen over van alles eigenlijk.
Geloof dat Wilfred Genee ook een nieuwe podcast heeft waar in hij mensen interviewed zonder dat hij weet wie het van te voren is dus zich niet kan voorbereiden. Die misschien ook maar even een kans geven
Ah welke podcast was dat?quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:07 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik luisterde nog weleens naar podcast moordzaken, ook wel interessant.
Wel eens wat over gehoord. Ben nooit zo'n grote fan van dat soort podcasts. Maar misschien ook maar eens een kans geven, ben benieuwd.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:13 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
https://podcastluisteren.nl/pod/Moordzaken
het is dan allemaal wat te serieus hequote:Op woensdag 12 februari 2025 23:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wel eens wat over gehoord. Ben nooit zo'n grote fan van dat soort podcasts. Maar misschien ook maar eens een kans geven, ben benieuwd.
Ja datquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:18 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
het is dan allemaal wat te serieus he![]()
nja zovaak heb ik het ook niet geluisterd, heb wel boek van hun waaar ze een uitgebreid verslag schrijven van een zaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ik durf te wedden dat die op je gezicht zit.quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2025 08:03 schreef bitterbal het volgende:
K zie nu al 2 verschillende mensen met een helm op het strand. 1 ging er zelfs het water mee in. Misschien heb ik een memo gemist
Nieuwe wet in Thailand, helmplicht met zwemmen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 08:03 schreef bitterbal het volgende:
K zie nu al 2 verschillende mensen met een helm op het strand. 1 ging er zelfs het water mee in. Misschien heb ik een memo gemist
Ben op tijd weg 😅quote:Op donderdag 13 februari 2025 08:22 schreef UitStraling het volgende:
De Amerikaanse borst gaat na 85 jaar terug de BH in.
De helft van oostelijk Europa wil weer terug in de Russische invloedsfeer.
Mannen en vrouwen van Nederland stroopt uw mouwen maar op want we moeten aan de bak.
Ga K naar een ander eiland. Thailand heeft er 1400 zag k laatstquote:Op donderdag 13 februari 2025 08:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot die griezel met zijn enge ogen het eilandje overneemt.
Genoeg plek voor alle Palestijnen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 08:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ga K naar een ander eiland. Thailand heeft er 1400 zag k laatst
Niet zo vreemd toch?quote:Op donderdag 13 februari 2025 08:22 schreef UitStraling het volgende:
De Amerikaanse borst gaat na 85 jaar terug de BH in.
De helft van oostelijk Europa wil weer terug in de Russische invloedsfeer.
Mannen en vrouwen van Nederland stroopt uw mouwen maar op want we moeten aan de bak.
Wat een rust zou er dan zijn in het Midden-Oosten!quote:Op donderdag 13 februari 2025 08:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Genoeg plek voor alle Palestijnen.
Hij loopt af en toe op mijn gezicht.quote:Op donderdag 13 februari 2025 07:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat die op je gezicht zit.
Mijn idee, we zullen ons zelf moeten wapenen, nu nog geld daarvoor weghalen bij klimaat, de zorg, de overheidssteun aan minder capabelen, onderwijs en ontwikkelingshulp.quote:Op donderdag 13 februari 2025 08:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet zo vreemd toch?
De pendule is enorm hard een kant opgegaan, en gaat nu weer een beetje de andere kant op.
Vandaar die helm wellicht?quote:Op donderdag 13 februari 2025 08:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een rust zou er dan zijn in het Midden-Oosten!
Heb liever dat ze in Vietnam en Thailand etc eens ophouden met tonnen aan plastic in de zee te dumpen, als ik toch mag kiezen.
Zijn vaak wel onze plasticjesquote:Op donderdag 13 februari 2025 08:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een rust zou er dan zijn in het Midden-Oosten!
Heb liever dat ze in Vietnam en Thailand etc eens ophouden met tonnen aan plastic in de zee te dumpen, als ik toch mag kiezen.
Dankjewel Action.quote:Op donderdag 13 februari 2025 08:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn vaak wel onze plasticjes
Misschien is opstand van die handicappies wel soort van zombie apocalyps. zijn het uiteindelijk gewoon mensen die ongemakkelijk lopen en een beetje kwijlen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 08:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn idee, we zullen ons zelf moeten wapenen, nu nog geld daarvoor weghalen bij klimaat, de zorg, de overheidssteun aan minder capabelen, onderwijs en ontwikkelingshulp.
Weet het.quote:Op donderdag 13 februari 2025 08:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn vaak wel onze plasticjes
Condooms ook niet.quote:Op donderdag 13 februari 2025 08:35 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkig gebruiken ze in China amper plastic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |