knaagdier caviaquote:
Slaapwelquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:02 schreef Nizno het volgende:
nog even QI kijken en dan oogjes toe
Gute Nacht Freunde
Geniet ervanquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:02 schreef Nizno het volgende:
nog even QI kijken en dan oogjes toe
Gute Nacht Freunde
Ik denk net als gister rond een uur.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
wanneer is het voor jou grote bedtijd?
ook een nachtbraker dus?quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:11 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik denk net als gister rond een uur.
Ja zeer zeker een nachtbraker. Ik leef in de nachtquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ook een nachtbraker dus?![]()
ben zelf ook niet van het vroege slapen
is ook lekker toch, toch een hele andere vibe dan overdag/savonds.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:14 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja zeer zeker een nachtbraker. Ik leef in de nacht
Dat verschilt per dag. Over het algemeen tussen half 9 en 9. Maar afgelopen 2 weken ziek geweest dus heb toen geen wekker gezet, en sliep makkelijk 11 - 12 uurquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
is ook lekker toch, toch een hele andere vibe dan overdag/savonds.
Hoe laat kom je uit bed?
Dan heb je het nodig gehad. Ja ik kom meestal rond 10 uit als ik geen wekker zet.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:17 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat verschilt per dag. Over het algemeen tussen half 9 en 9. Maar afgelopen 2 weken ziek geweest dus heb toen geen wekker gezet, en sliep makkelijk 11 - 12 uur
Ja probeer altijd lekker uit te slapen als ik merk dat m'n lijf het nodig heeft, beter voor herstel ookquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:18 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dan heb je het nodig gehad. Ja ik kom meestal rond 10 uit als ik geen wekker zet.
Maar verschilt ook wel als je vroeg uit bed bent geweest en hard gewerkt dan is het ook wel lekker om op 10 te slapen
heb je nog een (slaap)verhaaltje voor t slapen gaan?quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:19 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja probeer altijd lekker uit te slapen als ik merk dat m'n lijf het nodig heeft, beter voor herstel ook
Neequote:Op woensdag 12 februari 2025 22:25 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
heb je nog een (slaap)verhaaltje voor t slapen gaan?
Ah leuk, welke podcast?quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
NeeIk luister altijd podcasts
Meestal de BNR Petrolheads. Maar luister ook af en toe "achter de schermen" en "Vik & Gert"quote:
ja snap niet dat mensen die ziekte gebruiken voor niets.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:53 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Meestal de BNR Petrolheads. Maar luister ook af en toe "achter de schermen" en "Vik & Gert"
Tijdje Broers geluisterd van Sam & Rijk Hofman. Maar werd gek van dat constante gebruik van kanker van die 2 dus ben daar snel mee gestopt.
Kan echt wel begrijpen dat 't er een keer uitflapt, maar iemand die constant k dit, k dat, k zus, k zo er uit gooit neem ik niet serieus.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ja snap niet dat mensen die ziekte gebruiken voor niets.
en waar gaan die podcasts zoal over?quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:53 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Meestal de BNR Petrolheads. Maar luister ook af en toe "achter de schermen" en "Vik & Gert"
Tijdje Broers geluisterd van Sam & Rijk Hofman. Maar werd gek van dat constante gebruik van kanker van die 2 dus ben daar snel mee gestopt.
Petrolheads gaat over auto's. Maar is ook wel een podcast met veel entertainmentvalue, veel slap geouwehoer, gekke rubriekjes etc.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:01 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
en waar gaan die podcasts zoal over?
Ik luisterde nog weleens naar podcast moordzaken, ook wel interessant.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Petrolheads gaat over auto's. Maar is ook wel een podcast met veel entertainmentvalue, veel slap geouwehoer, gekke rubriekjes etc.
Vik & Gert zijn vader en zoon verhulst die de beslommeringen van hun leven bespreken. En achter de schermen zijn interviews met bekende vlamingen over van alles eigenlijk.
Geloof dat Wilfred Genee ook een nieuwe podcast heeft waar in hij mensen interviewed zonder dat hij weet wie het van te voren is dus zich niet kan voorbereiden. Die misschien ook maar even een kans geven
Ah welke podcast was dat?quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:07 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik luisterde nog weleens naar podcast moordzaken, ook wel interessant.
Wel eens wat over gehoord. Ben nooit zo'n grote fan van dat soort podcasts. Maar misschien ook maar eens een kans geven, ben benieuwd.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:13 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
https://podcastluisteren.nl/pod/Moordzaken
het is dan allemaal wat te serieus hequote:Op woensdag 12 februari 2025 23:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wel eens wat over gehoord. Ben nooit zo'n grote fan van dat soort podcasts. Maar misschien ook maar eens een kans geven, ben benieuwd.
Ja datquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:18 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
het is dan allemaal wat te serieus he![]()
nja zovaak heb ik het ook niet geluisterd, heb wel boek van hun waaar ze een uitgebreid verslag schrijven van een zaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |