SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 08:03 schreef bitterbal het volgende:
K zie nu al 2 verschillende mensen met een helm op het strand. 1 ging er zelfs het water mee in. Misschien heb ik een memo gemist
Nieuwe wet in Thailand, helmplicht met zwemmen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 08:03 schreef bitterbal het volgende:
K zie nu al 2 verschillende mensen met een helm op het strand. 1 ging er zelfs het water mee in. Misschien heb ik een memo gemist
Ben op tijd weg 😅quote:Op donderdag 13 februari 2025 08:22 schreef UitStraling het volgende:
De Amerikaanse borst gaat na 85 jaar terug de BH in.
De helft van oostelijk Europa wil weer terug in de Russische invloedsfeer.
Mannen en vrouwen van Nederland stroopt uw mouwen maar op want we moeten aan de bak.
Ga K naar een ander eiland. Thailand heeft er 1400 zag k laatstquote:Op donderdag 13 februari 2025 08:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot die griezel met zijn enge ogen het eilandje overneemt.
Genoeg plek voor alle Palestijnen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 08:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ga K naar een ander eiland. Thailand heeft er 1400 zag k laatst
Niet zo vreemd toch?quote:Op donderdag 13 februari 2025 08:22 schreef UitStraling het volgende:
De Amerikaanse borst gaat na 85 jaar terug de BH in.
De helft van oostelijk Europa wil weer terug in de Russische invloedsfeer.
Mannen en vrouwen van Nederland stroopt uw mouwen maar op want we moeten aan de bak.
Wat een rust zou er dan zijn in het Midden-Oosten!quote:Op donderdag 13 februari 2025 08:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Genoeg plek voor alle Palestijnen.
Hij loopt af en toe op mijn gezicht.quote:Op donderdag 13 februari 2025 07:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat die op je gezicht zit.
Mijn idee, we zullen ons zelf moeten wapenen, nu nog geld daarvoor weghalen bij klimaat, de zorg, de overheidssteun aan minder capabelen, onderwijs en ontwikkelingshulp.quote:Op donderdag 13 februari 2025 08:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet zo vreemd toch?
De pendule is enorm hard een kant opgegaan, en gaat nu weer een beetje de andere kant op.
Vandaar die helm wellicht?quote:Op donderdag 13 februari 2025 08:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een rust zou er dan zijn in het Midden-Oosten!
Heb liever dat ze in Vietnam en Thailand etc eens ophouden met tonnen aan plastic in de zee te dumpen, als ik toch mag kiezen.
Zijn vaak wel onze plasticjesquote:Op donderdag 13 februari 2025 08:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een rust zou er dan zijn in het Midden-Oosten!
Heb liever dat ze in Vietnam en Thailand etc eens ophouden met tonnen aan plastic in de zee te dumpen, als ik toch mag kiezen.
Dankjewel Action.quote:Op donderdag 13 februari 2025 08:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn vaak wel onze plasticjes
Misschien is opstand van die handicappies wel soort van zombie apocalyps. zijn het uiteindelijk gewoon mensen die ongemakkelijk lopen en een beetje kwijlen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 08:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn idee, we zullen ons zelf moeten wapenen, nu nog geld daarvoor weghalen bij klimaat, de zorg, de overheidssteun aan minder capabelen, onderwijs en ontwikkelingshulp.
Weet het.quote:Op donderdag 13 februari 2025 08:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn vaak wel onze plasticjes
Condooms ook niet.quote:Op donderdag 13 februari 2025 08:35 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkig gebruiken ze in China amper plastic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |