abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 februari 2025 @ 22:07:22 #201
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_216656853
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2025 21:16 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik denk eerder Australië/Canada enzo.

Zie daar geen Amerikaanse troepen het risico lopen direct in conflict met Rusland te komen.
Ik denk dat we eerder moeten denken aan de neutrale partijen zoals India, Indonesië, Pakistan, Saudi Arabië etc. Partijen die niet pro-Russisch of pro-Oekraïns zijn en geen wapens hebben geleverd aan een van de strijdende partijen.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_216656912
quote:
11s.gif Op woensdag 12 februari 2025 21:59 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]
Rob de Wijk is ook heel negatief over het beleid van Trump trouwens inzake Oost-Europa
[..]
https://www.nporadio1.nl/(...)pagne-in-het-kremlin
Waarom moeten de Amerikanen in Oekraïne zijn om tegen de Russen te vechten? Trump houdt meer van Rusland, en ziet in Poetin een man die hij graag zelf zou willen zijn.

Fuck de economische belangen in Europa, en make Russia America great again.
pi_216656937
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 22:03 schreef Tengano het volgende:

[..]
Het helpt in ieder geval wel om de EU eindelijk in beweging te krijgen.
De eu moet juist nu stil gaan zitten en achter over hangen. Niet gaan redden, gewoon doorgaan met wat we nu doen. Wanneer je nu denkt te gemoed te moeten komen, dan worden echte oplossingen alleen maar vooruit geschoven.

De VS heeft een verplichting naar Oekraine, ook Trump. dit weet hij, want als hij Poetin alleen had willen pijpen, dan had hij gewoon gezegd geen steun meer, klaar! Europa zoek het uit zonder ons.

Dus er is een rede dat de vs nog steeds aan tafel zit, is dus in belang van de vs.
pi_216656957
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 22:10 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Waarom moeten de Amerikanen in Oekraïne zijn om tegen de Russen te vechten? Trump houdt meer van Rusland, en ziet in Poetin een man die hij graag zelf zou willen zijn.

Fuck de economische belangen in Europa, en make Russia America great again.
Die man is zo ongelooflijk dom en kortzichtig het is niet te geloven.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_216656964
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 21:53 schreef Perrin het volgende:
Jarenlang hadden we de tijd, inmiddels is onze beurt voorbij.
[ x ]
Lijkt me nog wat voorbarig. Eerst eens zien hoe de EU reageert. Hopelijk tonen ze ballen en zetten ze Trump buitenspel.
pi_216656984
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 22:07 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Ik denk dat we eerder moeten denken aan de neutrale partijen zoals India, Indonesië, Pakistan, Saudi Arabië etc. Partijen die niet pro-Russisch of pro-Oekraïns zijn en geen wapens hebben geleverd aan een van de strijdende partijen.
Sorry, maar die landen hebben er niks mee te maken. Dit zijn pure naweeën van de koude oorlog, die dus eigenlijk gewoon bevroren bleek te zijn ipv gewonnen.
  woensdag 12 februari 2025 @ 22:19:18 #207
56749 BlaZ
pi_216657066
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2025 22:14 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Sorry, maar die landen hebben er niks mee te maken. Dit zijn pure naweeën van de koude oorlog, die dus eigenlijk gewoon bevroren bleek te zijn ipv gewonnen.
Dat is precies het punt, als je vredestroepen stationeerd, stationeer je normaal vredestroepen uit landen die er niets mee te maken hebben.
Dus geen steunpilaren van Oekraïne of Rusland.
pi_216657148
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 22:07 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Indonesië gaat dat niet doen kan ik je vertellen. Ook niet in het belang van Rusland of welk ander land dan ook. :X
Heel veel sambal
pi_216657196
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 22:19 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Dat is precies het punt, als je vredestroepen stationeerd, stationeer je normaal vredestroepen uit landen die er niets mee te maken hebben.
Dus geen steunpilaren van Oekraïne of Rusland.
alleen hebben die landen nooit vredes troepen geleverd naar mijn weten. Een pakistaan, leeft armer dan een oekrainer, net als veel van die landen. Denk je echt dat die leiders dit gaan doen? Ben heel benieuwd, maar dit lijkt heel erg op situatie:

teamleider: er staan volgende week vier late diensten open. Ik ga hem niet oppakken, ik heb vorige maand al een keer gedaan. Ik vind dat iemand uit het team dit moet gaan doen, en snel een vrijwilliger anders wijs ik iemand aan.

teamlid; maar jij stelde voor om ons aantal fte laag te houden, om kosten te drukken en jij zou dan wel extra diensten pakken.....

Team hangt achterover;

of teamleider geeft dienst opdrachten (kost hem dubbel geld) of hij draait ze zelf.

Met andere woorden, trump moet iets bieden aan de europese landen om een stap te zetten.
  Forum Admin woensdag 12 februari 2025 @ 22:29:04 #210
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_216657215
Maak je verder geen illusies, cuck Duitsland wil dolgraag weer aan de tiet van Rusland hangen omdat het er economisch niet al te best gaat en veel van de andere landen voelen de urgentie nog steeds niet om daadwerkelijk dingen anders aan te pakken.

Hoe dat allemaal gaat uitpakken weet ik niet, maar wel weet ik dat ik blij ben dat ik geen kinderen heb..deze achtbaan stopt nog lang niet.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_216657217
Het is echt wel duidelijk onderhand. Amerika helpt niet meer met Europese problemen, en met een beetje pech staan ze zelfs tegenover ons. Er moet echt concrete samenwerking komen qua defensie binnen de EU. Niet perse een Europees leger, maar wel iets dat er sterk op lijkt. Inclusief gezamenlijke kernwapenontwikkelingen. Of elk Europees land inclusief. Maar die afschrikking moet er zijn.
pi_216657246
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2025 22:14 schreef Korenfok het volgende:

[..]
De koude oorlog is ook geen op zichzelf staande periode; tijdens de tsarentijd en WO II (die nota bene mede door de Russen gestart is) is er altijd sprake geweest van Russische (militaire) agressie tegen zijn Europese buren.
  Forum Admin woensdag 12 februari 2025 @ 22:30:34 #213
pi_216657248
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 22:29 schreef theunderdog het volgende:
Het is echt wel duidelijk onderhand. Amerika helpt niet meer met Europese problemen, en met een beetje pech staan ze zelfs tegenover ons. Er moet echt concrete samenwerking komen qua defensie binnen de EU. Niet perse een Europees leger, maar wel iets dat er sterk op lijkt. Inclusief gezamenlijke kernwapenontwikkelingen. Of elk Europees land inclusief. Maar die afschrikking moet er zijn.
Fuck de Verenigde Staten anno 2025. Oprecht. Wat een kanjer natie is dat geworden zeg.

Het was altijd al niet veel, maar in ieder geval goed gezind richting ons. Nu is ook dat weg :')
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_216657250
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2025 22:29 schreef Straatcommando. het volgende:
Maak je verder geen illusies, cuck Duitsland wil dolgraag weer aan de tiet van Rusland hangen omdat het er economisch niet al te best gaat en veel van de andere landen voelen de urgentie nog steeds niet om daadwerkelijk dingen anders aan te pakken.

Hoe dat allemaal gaat uitpakken weet ik niet, maar wel weet ik dat ik blij ben dat ik geen kinderen heb..deze achtbaan stopt nog lang niet.
Mwau. Dit vind ik dan weer erg overdreven. Uiteindelijk was het vroeger allemaal veel erger qua oorlogen en ellende. Plus is de blinde focus op Rusland ook niet verstandig. We moeten juist investeringen in defensie, samenwerking los van welke vijand dan ook.
  Forum Admin woensdag 12 februari 2025 @ 22:31:34 #215
pi_216657263
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 22:30 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Mwau. Dit vind ik dan weer erg overdreven. Uiteindelijk was het vroeger allemaal veel erger qua oorlogen en ellende. Plus is de blinde focus op Rusland ook niet verstandig. We moeten juist investeringen in defensie, samenwerking los van welke vijand dan ook.
Ja dat laatste zie ik dus niet gebeuren, als zelfs deze situatie dat al niet in werking zet.
pi_216657286
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 22:30 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Fuck de Verenigde Staten anno 2025. Oprecht. Wat een kanjer natie is dat geworden zeg.

Het was altijd al niet veel, maar in ieder geval goed gezind richting ons. Nu is ook dat weg :')
Jawel. Ik ben dat vanuit individueel opzicht helemaal met je eens. Maar op dit moment zijn we nog te afhankelijk van dat kanjer land. Klein hoopgevend ding: uiteindelijk zijn zij dat ook van ons. Europa is en blijft een van de grootste economische machten. Alleen zit het in de VS qua defensie veel beter op orde.

Nu denk je: maar economische problematiek of geruzie wordt toch niet militair opgelost? nouuuuu, met Trump weet ik dat nog niet zo
pi_216657308
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 22:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Akkoord ook:
Kernwapens voor Kerkrade.
Nukes voor Nunspeet.
  woensdag 12 februari 2025 @ 22:33:59 #218
56749 BlaZ
pi_216657309
pi_216657311
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 22:31 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ja dat laatste zie ik dus niet gebeuren, als zelfs deze situatie dat al niet in werking zet.
Hoezo? die investeringen in defensie zijn er toch? kijk, zoals ik zelf ook al zeg: naar mijn inziens niet genoeg. Maar de meeste mensen binnen de EU zijn wel wakker. Alleen weten bepaalde landen beter wat ze moeten doen als ze niet slapen, dan andere.
  Forum Admin woensdag 12 februari 2025 @ 22:34:29 #220
pi_216657316
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 22:32 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Jawel. Ik ben dat vanuit individueel opzicht helemaal met je eens. Maar op dit moment zijn we nog te afhankelijk van dat kanjer land. Klein hoopgevend ding: uiteindelijk zijn zij dat ook van ons. Europa is en blijft een van de grootste economische machten. Alleen zit het in de VS qua defensie veel beter op orde.

Nu denk je: maar economische problematiek of geruzie wordt toch niet militair opgelost? nouuuuu, met Trump weet ik dat nog niet zo
Het is dan ook niet de vs zelf of Rusland waar ik me zo druk om maak, het is Europa en Europese landen waar ik me druk over maak. "Wij" moeten het doen. Zelfs in dit geval doen "we" dat (nog) niet.

Wat is er dan voor nodig. Een invasie in een van de Baltische staten? En dan de dikke lip laten hangen dat het oneerlijk is? Kan toch niet.
  Forum Admin woensdag 12 februari 2025 @ 22:35:31 #221
pi_216657330
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 22:34 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Hoezo? die investeringen in defensie zijn er toch? kijk, zoals ik zelf ook al zeg: naar mijn inziens niet genoeg. Maar de meeste mensen binnen de EU zijn wel wakker. Alleen weten bepaalde landen beter wat ze moeten doen als ze niet slapen, dan andere.
Met de opkomst van partijen als pvv, afd, smer en het stemgedrag van de bevolkingen van die landen in het achterhoofd zegt dat helaas niet genoeg.
pi_216657357
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 22:34 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Het is dan ook niet de vs zelf of Rusland waar ik me zo druk om maak, het is Europa en Europese landen waar ik me druk over maak. "Wij" moeten het doen. Zelfs in dit geval doen "we" dat (nog) niet.

Wat is er dan voor nodig. Een invasie in een van de Baltische staten? En dan de dikke lip laten hangen dat het oneerlijk is? Kan toch niet.
Ik zie het toch wel iets anders dan jij. We doen niet genoeg. Maar we zijn wel bezig. De reden dat het nog niet genoeg is, is omdat dit soort dingen altijd een proces zijn. Plus het feit dat het gewoon niet allemaal even makkelijk is. Neem Nederland als voorbeeld. Als wij boven de 3% willen zitten qua defensieuitgave, zijn we afhankelijk van dienstplicht.
pi_216657374
quote:

De Duitsers kunnen wel goedkoop Russisch gas willen afnemen, maar de problemen van hun economie gaan veel verder dan enkel hoge energieprijzen.

Hun infrastructuur is vervallen, op het gebied van digitalisering lopen ze 20 à 30 jaar achter, de bureaucratie verlamt en vertraagt alles en hun voorheen voornaamste economische troef - de autoindustrie - is zwaar verouderd en niet meer in staat om kwaliteit te leveren, laat staan tegen betaalbare prijzen. De Duitsers leunen al decennialang zelfgenoegzaam achterover en de zestien jaren onder de volstrekt incompetente Merkel hebben het land definitief richting de afgrond geduwd.
pi_216657379
quote:

Je ziet de bui al hangen ja. Het gas gaat gewoon weer stromen. We gaan binnen no time terug naar business as usual met Poetin.
pi_216657386
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 22:35 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Met de opkomst van partijen als pvv, afd, smer en het stemgedrag van de bevolkingen van die landen in het achterhoofd zegt dat helaas niet genoeg.
Mwau. Dat is dan weer het voordeel van niet in Amerika leven. In vrijwel elk westers land moeten er coalities worden gevormd. Al die partijen doen op den duur braaf mee. Dus wat dat betreft ben ik hoopvol. Waar ik meer mee zit: tegen de tijd dat wij de boel weer enigsinds op orde hebben zijn wij 5, 10 jaar verder.

In die tussentijd kan van alles gebeuren.
  Forum Admin woensdag 12 februari 2025 @ 22:38:24 #226
pi_216657388
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 22:36 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Ik zie het toch wel iets anders dan jij. We doen niet genoeg. Maar we zijn wel bezig. De reden dat het nog niet genoeg is, is omdat dit soort dingen altijd een proces zijn. Plus het feit dat het gewoon niet allemaal even makkelijk is. Neem Nederland als voorbeeld. Als wij boven de 3% willen zitten qua defensieuitgave, zijn we afhankelijk van dienstplicht.
Dat klopt, maar dit is een kwestie van voortschrijdend inzicht. In de afgelopen drie jaar heb je weinig verandering gezien op dit gebied. Het is misschien wat anders ingevuld en wellicht hier en daar geïntensiveerd, maar daar blijft het bij.

We zullen de aankomende periode zien wat ons woord waard blijkt te zijn.
pi_216657402
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 22:37 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Je ziet de bui al hangen ja. Het gas gaat gewoon weer stromen. We gaan binnen no time terug naar business as usual met Poetin.
Ja. Maar dat vind ik dan weer niet zo''n probleem. We moeten onszelf kunnen beschermen. Onze eigen boontjes kunnen doppen. Maar we hoeven niet eeuwig vijandig met een land te zijn , toch?
pi_216657432
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 22:38 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dat klopt, maar dit is een kwestie van voortschrijdend inzicht. In de afgelopen drie jaar heb je weinig verandering gezien op dit gebied. Het is misschien wat anders ingevuld en wellicht hier en daar geïntensiveerd, maar daar blijft het bij.

We zullen de aankomende periode zien wat ons woord waard blijkt te zijn.
Vind je dat echt? kijk weer: we doen niet genoeg :). Maar als je ziet wat we hebben gedaan in relatief korte tijd, vind ik dat best indrukwekkend. Helemaal als het gaat om landen als bijv Polen. Dat is onwijs !
  Forum Admin woensdag 12 februari 2025 @ 22:42:34 #229
pi_216657465
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 22:41 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Vind je dat echt? kijk weer: we doen niet genoeg :). Maar als je ziet wat we hebben gedaan in relatief korte tijd, vind ik dat best indrukwekkend. Helemaal als het gaat om landen als bijv Polen. Dat is onwijs !
Het een sluit het ander niet uit. Ik ben fier en trots op wat Nederland heeft bijgedragen, ook op wat de VS heeft gedaan. Frankrijk, noem het maar op. Iedereen heeft wel zijn steentje bij gedragen op haar manier ; maar als het echt heet onder de voeten wordt geven we niet thuis. En dat is wel een probleem.
  woensdag 12 februari 2025 @ 22:42:48 #230
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_216657469
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 22:41 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Vind je het zelf niet armoedig om te wijzen naar Polen op een continent met landen Duitsland en Frankrijk? Een continent waar men pretendeert samen te werken en op te komen voor de 'democratische wereldorde'?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Forum Admin woensdag 12 februari 2025 @ 22:43:43 #231
pi_216657485
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 22:42 schreef Perrin het volgende:

[..]
Vind je het zelf niet armoedig om te wijzen naar Polen op een continent met landen Duitsland en Frankrijk?
Polen heeft gigantisch veel Oekraïners opgevangen en is helemaal wild aan het gaan op het verstevigen en versterken van haar defensie
  woensdag 12 februari 2025 @ 22:44:13 #232
38496 Perrin
pi_216657497
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 22:43 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Polen heeft gigantisch veel Oekraïners opgevangen en is helemaal wild aan het gaan op het verstevigen en versterken van haar defensie
Ja joepie. Nu de rest van Europa nog.
pi_216657508
twitter

twitter

twitter

WHAT THE FUCK??>???

Dit is allemaal puur kremlin retoriek
  woensdag 12 februari 2025 @ 22:44:57 #234
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216657513
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 22:11 schreef Korenfok het volgende:

[..]
De eu moet juist nu stil gaan zitten en achter over hangen. Niet gaan redden, gewoon doorgaan met wat we nu doen. Wanneer je nu denkt te gemoed te moeten komen, dan worden echte oplossingen alleen maar vooruit geschoven.

De VS heeft een verplichting naar Oekraine, ook Trump. dit weet hij, want als hij Poetin alleen had willen pijpen, dan had hij gewoon gezegd geen steun meer, klaar! Europa zoek het uit zonder ons.

Dus er is een rede dat de vs nog steeds aan tafel zit, is dus in belang van de vs.
Wat ik eigenlijk bedoel is dat we meer in defensie moeten investeren en (ook) minder afhankelijk moeten worden van de VS, net zoals we met Rusland gedaan hebben. We zijn veel te lang afhankelijk geweest en hebben al te veel achterover gehangen.
pi_216657519
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 22:35 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Die partijen hadden dan ook al lang verboden moeten worden nadat het duidelijk werd dat er sprake van Russische inmenging was. Er hebben nota bene AfD leden voor Rusland en China gespioneerd. Hoeveel redenen meer moeten er nog zijn om zulke mensen voor landverraad en spionage voor een vijandige mogendheid te veroordelen?
  woensdag 12 februari 2025 @ 22:45:49 #236
38496 Perrin
pi_216657524
quote:
7s.gif Op woensdag 12 februari 2025 22:44 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]

[ x ]

[ x ]

WHAT THE FUCK??>???

Yup. De VS kun je afschrijven.
  Forum Admin woensdag 12 februari 2025 @ 22:45:49 #237
pi_216657525
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 22:44 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ja joepie. Nu de rest van Europa nog.
Dat is dus mijn punt. Veel mensen en landen willen wel, maar hebben tegelijkertijd te maken met partijen en mensen zoals ik hierboven al noem.
pi_216657533
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 22:39 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Ja. Maar dat vind ik dan weer niet zo''n probleem. We moeten onszelf kunnen beschermen. Onze eigen boontjes kunnen doppen. Maar we hoeven niet eeuwig vijandig met een land te zijn , toch?
We hebben niks geleerd. We moeten ons volledig onafhankelijk maken van dat onbetrouwbare teringhol. Maak er een Noord-Korea van. Maar dat kost geld en dat willen we niet.
pi_216657534
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 22:42 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Het een sluit het ander niet uit. Ik ben fier en trots op wat Nederland heeft bijgedragen, ook op wat de VS heeft gedaan. Frankrijk, noem het maar op. Iedereen heeft wel zijn steentje bij gedragen op haar manier ; maar als het echt heet onder de voeten wordt geven we niet thuis. En dat is wel een probleem.
Maar dan heb je het meer over beleid?
  Forum Admin woensdag 12 februari 2025 @ 22:46:52 #240
pi_216657537
quote:
[ x ]

[ x ]

[ x ]

WHAT THE FUCK??>???

De man is een strontkever. @michaelmoore
pi_216657545
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 22:39 schreef theunderdog het volgende:

[..]
De Russen vormen al eeuwenlang de Europese aartsvijand.
  Forum Admin woensdag 12 februari 2025 @ 22:47:19 #242
pi_216657546
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 22:46 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Maar dan heb je het meer over beleid?
Dat beleid staat onder druk door de politiek.
pi_216657549
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 22:42 schreef Perrin het volgende:

[..]
Vind je het zelf niet armoedig om te wijzen naar Polen op een continent met landen Duitsland en Frankrijk? Een continent waar men pretendeert samen te werken en op te komen voor de 'democratische wereldorde'?
Frankrijk heeft ook goed werk geleverd. En Duitsland lijkt nu ook wakker te zijn.

Mijn zorg ligt meer bij de tijd dat het duurt tot het allemaal beetje op orde is. Niet perse dat we het op orde willen maken. Van dat laatste ben ik wel overtuigd.
pi_216657552
quote:
[ x ]

[ x ]

[ x ]

WHAT THE FUCK??>???

Tja, een gewetenloze schoft is het.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_216657554
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 22:45 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dat is dus mijn punt. Veel mensen en landen willen wel, maar hebben tegelijkertijd te maken met partijen en mensen zoals ik hierboven al noem.
Je hoeft maar een willekeurig reactiepaneel te openen en Zelensky is een cokesnuivende clown die miljarden achterover heeft gedrukt en de oorlog is uitgelokt door de VS en de NAVO.
  woensdag 12 februari 2025 @ 22:47:56 #246
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216657560
quote:
[ x ]

[ x ]

[ x ]

WHAT THE FUCK??>???

Ja
pi_216657569
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 22:46 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
We hebben niks geleerd. We moeten ons volledig onafhankelijk maken van dat onbetrouwbare teringhol. Maak er een Noord-Korea van. Maar dat kost geld en dat willen we niet.
Buiten Europa is nogal veel een teringhol. Ons daar onafhankelijk van maken kan nooit.
  woensdag 12 februari 2025 @ 22:48:53 #248
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216657578
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2025 22:13 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Lijkt me nog wat voorbarig. Eerst eens zien hoe de EU reageert. Hopelijk tonen ze ballen en zetten ze Trump buitenspel.
Nee, niet buitenspel zetten. Daar naai je vaak ook jezelf mee. De boel bij elkaar houden is verstandiger, iets waar Rutte altijd goed in was en nog is. Daarom is het best positief dat juist hij op die SG stoel zit.

Ik zie Rutte zelfs in staat om Trump nog een beetje te beteugelen en Trump is vaak voor rede vatbaar als hij inziet dat iemand anders een beter voorstel heeft. Rusland blijft voor zowel de EU als de VS een onbetrouwbare partij en dat is inmiddels weer gebleken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tengano op 12-02-2025 23:01:27 ]
  Forum Admin woensdag 12 februari 2025 @ 22:49:13 #249
pi_216657587
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 22:47 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Je hoeft maar een willekeurig reactiepaneel te openen en Zelensky is een cokesnuivende clown die miljarden achterover heeft gedrukt en de oorlog is uitgelokt door de VS en de NAVO.
Dat bedoel ik. En zelfs als dat allemaal waar is, zelfs als we het uitgelokt hebben. Ga er dan achter staan ook, maar dat gebeurt niet omdat -big surprise here- het niet uitgelokt is, maar uitstekend uitgekiend door Putin en zijn vrienden. En dat hebben we laten gebeuren en nu weer laten gebeuren is.. ook geen surprise blijkbaar :{
pi_216657600
Kan iemand mij uitleggen waarom Trump, en uberhaupt een groot deel van de Amerikaanse republikeinen zo slaafs achter Putin aanloopt? houd niet zo van complotdenken, maar wat voor macht heeft die Putin? bedoel: de VS is er totaal niet bij gebaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')