Compleet van de pot gerukt. We zijn verraden door de VS.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:44 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
[ x ]
[ x ]
WHAT THE FUCK??>???
Dit is allemaal puur kremlin retoriek
Omdat je maar een klein groepje mensen en de juiste propaganda nodig hebt om de macht te grijpen. De rest van de democratische kudde die doorheeft wat er gebeurt staat een beetje dom langs de zijkant te staren.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:49 schreef theunderdog het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Trump, en uberhaupt een groot deel van de Amerikaanse republikeinen zo slaafs achter Putin aanloopt? houd niet zo van complotdenken, maar wat voor macht heeft die Putin? bedoel: de VS is er totaal niet bij gebaat.
Nee. Ik bedoel republikeinse politici. Die zijn allemaal pro-Putin/Rusland.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Omdat je maar een klein groepje mensen en de juiste propaganda nodig hebt om de macht te grijpen. De rest van de democratische kudde die doorheeft wat er gebeurt staat een beetje dom langs de zijkant te staren.
Rusland is helemaal geen realistisch gevaar voor de VS (of Europa). China wel. De VS kunnen Rusland nog gebruiken tegen China. Enige semi-westers land met een landsgrens met Chinaquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:49 schreef theunderdog het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Trump, en uberhaupt een groot deel van de Amerikaanse republikeinen zo slaafs achter Putin aanloopt? houd niet zo van complotdenken, maar wat voor macht heeft die Putin? bedoel: de VS is er totaal niet bij gebaat.
Nee die volgen allemaal slaafs de grote leider.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee. Ik bedoel republikeinse politici. Die zijn allemaal pro-Putin/Rusland.
Aha. En dan is het logisch of Rusland te verkiezen boven een Europees land?quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Rusland is helemaal geen realistisch gevaar voor de VS (of Europa). China wel. De VS kunnen Rusland nog gebruiken tegen China. Enige semi-westers land met een landsgrens met China
Welk Europees land grenst aan China?quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Aha. En dan is het logisch of Rusland te verkiezen boven een Europees land?
VS/Rusland samen tegen China en de rest van het westen?
Wattes?!quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Rusland is helemaal geen realistisch gevaar voor de VS (of Europa). China wel. De VS kunnen Rusland nog gebruiken tegen China. Enige semi-westers land met een landsgrens met China
Denk dat dat te makkelijk is. Ook veel republikeinen met een redelijk statuur zijn pro-Rusland geworden.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nee die volgen allemaal slaafs de grote leider.
Ja je las het goed, de VS en Rusland zijn nu matties.quote:
Rusland is Oekraine een tijdje geleden binnen gevallen....quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
Welk Europees land grenst aan China?
Dat is niet waar ik op reageerquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja je las het goed, de VS en Rusland zijn nu matties.
Omdat een sterk Europa negatief is voor de VS. Het is gewoon VoC mentaliteit. De ouderwetse.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:49 schreef theunderdog het volgende:
Oh en Rusland is helemaal niet gevaarlijk voor Europa.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is niet waar ik op reageer
Ze kunnen pokrovsk met het hele rode leger nog niet in zes maanden veroveren. Laat staan Berlijn, Warschau, Praag, Budapest etcquote:
Die lui vinden allemaal whatever Trump en zijn geldschieters vinden dat ze moeten vinden. Dacht jij dat dat een principiële grondslag had?quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Denk dat dat te makkelijk is. Ook veel republikeinen met een redelijk statuur zijn pro-Rusland geworden.
Dat is inderdaad waar ik wél op reageer. Dat is echtquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Oh en Rusland is helemaal niet gevaarlijk voor Europa.
China is nu Trump's probleem. Op de steun van Europa hoeft hij niet meer op te rekenen lijkt me zo. Wat mij betreft gaan we morgen weer EUV machines leveren aan China.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Slaap lekker Lodewijk...quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ze kunnen pokrovsk met het hele rode leger nog niet in zes maanden veroveren. Laat staan Berlijn, Warschau, Praag, Budapest etc
We leven in een wereld waar de feiten er niks meer toe lijken te doen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad waar ik wél op reageer. Dat is echtom te beweren..
China is ook geen land om gezellig tegeaan te kruipen hoor...quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:56 schreef RotatoR het volgende:
[..]
China is nu Trump's probleem. Op de steun van Europa hoeft hij niet meer op te rekenen lijkt me zo. Wat mij betreft gaan we morgen weer EUV machines leveren aan China.
De VS is iig niet langer onze bondgenoot. Dus waarom zouden we niet de banden met China aanhalen?quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:56 schreef RotatoR het volgende:
[..]
China is nu Trump's probleem. Op de steun van Europa hoeft hij niet meer op te rekenen lijkt me zo. Wat mij betreft gaan we morgen weer EUV machines leveren aan China.
Niet principieel. Het is juist veel erger. Goede verhoudingen met Europa is in Amerikaans belang. Dus op een of andere manier heeft Putin 'iets', dat Amerika tegen hun eigen belang laat in gaan.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die lui vinden allemaal whatever Trump en zijn geldschieters vinden dat ze moeten vinden. Dacht jij dat dat een principiële grondslag had?
Ja. Tamelijk vervreemdend en een tikje beangstigend wel..quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
We leven in een wereld waar de feiten er niks meer toe lijken te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |