Geen idee hoe Bracha van Doesburgh er tegenwoordig uitziet.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:06 schreef Ygritte het volgende:
Vraag mij echt af welke BN-er van ergens in/rond de 40 doable zou zijn…
Ik kan het niet bedenken….
Ja nee…. Dat zou zo de beste vriend van mijn broertje kunnen zijn of zoquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jim bakkum? geen idee trouwens, is de eerste die in me opkwam![]()
Lolquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Oké dan is het goed want ik denk dat Hedwig haar zou terroriseren.
Kom dames sla je slag.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:11 schreef Karzai het volgende:
ik ben nog beschikbaar en zie er goed uit
Maar jij bent al bezet.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben wel een 6/10.
Semi-bekend op FOK!.
Jij kende inderdaad teringveel man viel me op!quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben wel een 6/10.
Semi-bekend op FOK!.
is dit hoog of laagquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben wel een 6/10.
Semi-bekend op FOK!.
Geen idee of dit hoog is voor Ygritte.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is dit hoog of laag
inb4 'het is voldoende'
En op individueel niveau zegt het sowieso niks. Of hoeft het niks te zeggen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee of dit hoog is voor Ygritte.
Verder hebben we Waldemar Torenstra, Jan Kooiman, Ari Boomsma, Rick Nieman, Daan Schuurmans en Art Rooijakkers nog in de aanbiedingquote:
Op schaal van Fok! Of op Nederland?quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben wel een 6/10.
Semi-bekend op FOK!.
Ik heb wel eens post moeten bezorgen bij zijn oudersquote:
Nederland.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Op schaal van Fok! Of op Nederland?
kwam laatst nog mijn schouwburg kaartje tegen van toen hij in grease speelde en zijn vrouw leerde kennen XDquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:08 schreef Ama het volgende:
Jim Bakkum heeft altijd zo'n eeuwige baby hoofd.
Hey ik was op een mooie zonnige dag krap aan een 7 dus prima tochquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee of dit hoog is voor Ygritte.
Hmmmm jaquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Verder hebben we Waldemar Torenstra, Jan Kooiman, Ari Boomsma, Rick Nieman, Daan Schuurmans en Art Rooijakkers nog in de aanbieding
Nee klopt ook.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En op individueel niveau zegt het sowieso niks. Of hoeft het niks te zeggen.
Het ging over knap manvolk toch?quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hmmmm ja![]()
En dan hebben we ook nog al die volendammers
Dat is toch alleen maar vergankelijk. Tenzij bepaald soort man. Die zijn als rode wijn.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee klopt ook.
Zijn ook genoeg mensen die verder kijken dan alleen uiterlijk.
Ik heb de boeken van Chantal van Gastel (Zwaar verliefd en de vervolgdelen ) verslonden ik vond het erg jammer dat Bakkum de rol van Ruben (een van de hoofdrollen) in de films op zich nam...quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:08 schreef Ama het volgende:
Jim Bakkum heeft altijd zo'n eeuwige baby hoofd.
Handtekening gevraagd?quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens post moeten bezorgen bij zijn ouders
Matige batchquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het ging over knap manvolk toch?
Dat ook, al bedoelde ik voornamelijk dat er geen standaard is voor mooi of lelijk of aantrekkelijkquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee klopt ook.
Zijn ook genoeg mensen die verder kijken dan alleen uiterlijk.
het aanbod nederlandse acteurs is karigquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb de boeken van Chantal van Gastel (Zwaar verliefd en de vervolgdelen ) verslonden ik vond het erg jammer dat Bakkum de rol van Ruben (een van de hoofdrollen) in de films op zich nam...
Nee tuurlijk niet.quote:
Ik heb haar handtekeningquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het aanbod nederlandse acteurs is karig
ik kan chantal jansen niet uitstaan maarja wat doe je eraan
Ik heb dat met Yvon Jaspers.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet.
Art zelf woont er natuurlijk al jaren niet meer.
Heeft even geduurd voordat ik dat zelf in de gaten had met dames waar ik achteraan liep.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is toch alleen maar vergankelijk. Tenzij bepaald soort man. Die zijn als rode wijn.
Ik vond haar eerder nog wel leuk, maar toen ze die spelshows begon te presenteren was het snel voorbij.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wel een keer een verhaal van een man in new york die naar de tandarts ging en daar vertelde dat ze naar avengers 2 gingen die avond enzoquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet.
Art zelf woont er natuurlijk al jaren niet meer.
Bij hen of bij jezelf?quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft even geduurd voordat ik dat zelf in de gaten had met dames waar ik achteraan liep.
Zelf ben ik 39, nog dik bruin haar. Geen terugtrekkende haargrens. Goede kaaklijn, goede baard, weinig rimpels.
Mag wat dat betreft niet klagen over genen.
Hmm een standaard misschien niet. Zoveel mensen zoveel wensen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat ook, al bedoelde ik voornamelijk dat er geen standaard is voor mooi of lelijk of aantrekkelijk
Ik vergelijk wel eens met leeftijdsgenoten. Geeft altijd wel een goed gevoel als je dan zelf van mening bent dat je er hipper en minder verlept uitziet.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft even geduurd voordat ik dat zelf in de gaten had met dames waar ik achteraan liep.
Zelf ben ik 39, nog dik bruin haar. Geen terugtrekkende haargrens. Goede kaaklijn, goede baard, weinig rimpels.
Mag wat dat betreft niet klagen over genen.
Bij hen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |