Oh nee ik bedoelde geëxplodeerdquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
ontplofd??!!!!
ontplofD??!!!!
ONTPLOFD??!!!!!!
Over mijn grootmamajesteit?quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:47 schreef Ama het volgende:
Ik vind die Beatrix docu op Videoland best interessant.
Een katquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je een dier zou moeten zijn, welk dier zou je dan zijn?
Waar heb je het hardst om gelachen de afgelopen week?
Ben je wel eens betrapt op in je neus peuteren? Eet je dat ook wel eens op?
Iemand biedt 1 miljoen euro voor je hond of kat. Zou je ‘m verkopen?
Bij wie zou je nu liever zijn? Bij ons of bij je vriend(in)?
Heb je wel eens buiten gepoept of op een gekke plek?
Wat voor koosnaampjes gebruik je voor je vriendin en je knuffel?
Noem een bekende Nederlander die je wel zou doen..?
Ben je wel eens zonder onderbroek de deur uitgegaan?
quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
1: Een dolfijn.
2. Mijn dochter die aan het spelen was dat ze aan het slapen was.
3. Vast wel, en nee.
4. Nee, mijn katten zijn meer waard dan geld.
5. Bij mijn vrouw.
6. Ja.
7. Geen eigenlijk.
8. S10. Nicolette Kluijver.
9. Ja.
Ze zijn hier fan van 'het is verplicht maar het heeft geen consequenties als het niet gebeurd'quote:
Vond Wendy van Dijk vroeger ook wel erg aantrekkelijk.quote:
"Het is niet verplicht, maar we noteren wie er aanwezig is"quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ze zijn hier fan van 'het is verplicht maar het heeft geen consequenties als het niet gebeurd'
Ja, ok. Helder
Mailtje sturen naar rijksdiensten@amalia.nlquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:52 schreef Karzai het volgende:
amalia is wel wat chubby ben benieuwd aan wie ze gekoppeld gaat worden
Ken niet zo veel BN'ers die wat jonger zijn. Meesten zijn ongeveer mijn leeftijd.quote:
'en wat als we niet komen?!'quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
"Het is niet verplicht, maar we noteren wie er aanwezig is"
Precies ook met die gezichrsuitdrukking er bijquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
'en wat als we niet komen?!'
- dan niks![]()
Ja over welke Beatrix moet het dan gaan.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Over mijn grootmamajesteit?
Emoties doen rare dingen met de mens..quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:57 schreef Ama het volgende:
Gaan ze iemand interview tijdens de docu en begint die vrouw te huilen: ja het was zo'n mooi mens.
Misschien heb ik ergens de notitie gemist maar volgens mij leeft Beatrix nog hoor of ze is nu ineens een bitch.
Tsja, wat moet je andersquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Precies ook met die gezichrsuitdrukking er bij
quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je een dier zou moeten zijn, welk dier zou je dan zijn? —> kat
Waar heb je het hardst om gelachen de afgelopen week? —> m’n neefje
Ben je wel eens betrapt op in je neus peuteren? Eet je dat ook wel eens op? —> ja, nee
Iemand biedt 1 miljoen euro voor je hond of kat. Zou je ‘m verkopen? —> het is as, ff over nadenken
Bij wie zou je nu liever zijn? Bij ons of bij je vriend(in)? —> hij zit gewoon naast mij, 2 vliegen in 1 klap
Heb je wel eens buiten gepoept of op een gekke plek? —> nee
Wat voor koosnaampjes gebruik je voor je vriendin en je knuffel? —> wij ‘schat-en en lief-en’ veel
Noem een bekende Nederlander die je wel zou doen..? —> Tom Ellis, hij vraagt maar asiel aan
Ben je wel eens zonder onderbroek de deur uitgegaan? —> geen actieve herinnering aan
Haar opa heeft half donker Tanzania bezwangerd en de appel valt nooit ver van de boom.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:00 schreef Karzai het volgende:
je kan als prinses ook niet een beetje rondneuken he
]wie is een kansrijke match voor amalia prinses der nederlanden
Prinses Amalia, de toekomstige koningin van Nederland, heeft nog geen officiële partner. Er zijn geen specifieke namen bekendgemaakt als potentiële matches voor haar. Het is belangrijk om te onthouden dat koninklijke huwelijken vaak gebaseerd zijn op persoonlijke keuzes en niet alleen op politieke of sociale overwegingen.
Amalia heeft een sterke band met haar familie en is momenteel gefocust op haar studie en koninklijke verplichtingen2. Het is mogelijk dat ze in de toekomst iemand ontmoet die zowel haar persoonlijke als koninklijke leven aanvult.[/img]
*koopt*quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
even @:Ama's spullen op marktplaats gooien
Is goed minder spullen voor de kat om te slopen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
even @:Ama's spullen op marktplaats gooien
quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:05 schreef datismijnmening het volgende:
Jezus, iemand verkoopt een hele doos lego voor een euro![]()
![]()
Wat een koopje
M V of X?quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:06 schreef Ygritte het volgende:
Vraag mij echt af welke BN-er van ergens in/rond de 40 doable zou zijn…
Ik kan het niet bedenken….
jim bakkum? geen idee trouwens, is de eerste die in me opkwamquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:06 schreef Ygritte het volgende:
Vraag mij echt af welke BN-er van ergens in/rond de 40 doable zou zijn…
Ik kan het niet bedenken….
bij ons wordt het gewoon vaak gratis ingebracht bij de kringloopquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:05 schreef datismijnmening het volgende:
Jezus, iemand verkoopt een hele doos lego voor een euro![]()
![]()
Wat een koopje
Oké dan is het goed want ik denk dat Hedwig haar zou terroriseren.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja Zoë deelt niet graag de aandacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |