Als je een dier zou moeten zijn, welk dier zou je dan zijn?quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:32 schreef datismijnmening het volgende:
Gaan we KSC functioneringsgesprekken houden?
Er is hier nooit dramaquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:38 schreef gianni61 het volgende:
heb ik nog drama gemist?
ik heb mn lip verbrand. mini drama
je lip, ohnooquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:38 schreef gianni61 het volgende:
heb ik nog drama gemist?
ik heb mn lip verbrand. mini drama
wat saaiquote:
aan een lepel met (blijkbaar) kokend hete jusquote:
Stuur gewoon een link hiernaartoe.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm ja, maar ik vind het ook een typische zin die je op twee manieren kunt opvatten. Ik wil het laatste zeggen 'plan deze maand een gesprek in maar gesprek hoeft niet deze maand plaats te vinden'
maar dat laatste wil ik niet echt zeggen want liever zo snel mogelijken hoe later is hoe kutter maar het mag wel
Hoi crack… ik heb onze afspraak gepland op 31-12-2025.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:40 schreef Crack_ het volgende:
Oke ik ga het op deze manier versturen want als ze denken dat de afspraak deze maand moet dan is dat geen probleem dus weet eigenlijk niet wat ik nu moeilijk aan het doen ben
Ik krijg kriebels van zulke namen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoi crack… ik heb onze afspraak gepland op 31-12-2025.
Gr gr Djayden Delano.
auwiequote:Op woensdag 12 februari 2025 18:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat saai
[..]
aan een lepel met (blijkbaar) kokend hete jus
leuk, wij hebben geen afspraakquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gr gr Djayden Delano.
Vind je?quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Ouderwets leuk hier vandaag trouwens
Het gesprek is belangrijker dan de afspraak. Zeg het dan ook in die volgorde: In {periode} heb je een gesprek. Zorg dat je de afspraak uiterlijk {datum} inplant.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:40 schreef Crack_ het volgende:
Oke ik ga het op deze manier versturen want als ze denken dat de afspraak deze maand moet dan is dat geen probleem dus weet eigenlijk niet wat ik nu moeilijk aan het doen ben
quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gr gr Djayden Delano.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je een dier zou moeten zijn, welk dier zou je dan zijn? Orka
Waar heb je het hardst om gelachen de afgelopen week? Een meme
Ben je wel eens betrapt op in je neus peuteren? Eet je dat ook wel eens op? Ja. Ja.
Iemand biedt 1 miljoen euro voor je hond of kat. Zou je ‘m verkopen? Nooit
Bij wie zou je nu liever zijn? Bij ons of bij je vriend(in)? Vriendin
Heb je wel eens buiten gepoept of op een gekke plek? Ja
Wat voor koosnaampjes gebruik je voor je vriendin en je knuffel? Vlinder en knuffie
Noem een bekende Nederlander die je wel zou doen..? Eva Vlaardingenbroek
Ben je wel eens zonder onderbroek de deur uitgegaan? Ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
SourLipsquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vind je?
Ik ben hartstikke zuur vandaag
er zijn geen harde deadlinesquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het gesprek is belangrijker dan de afspraak. Zeg het dan ook in die volgorde: In {periode} heb je een gesprek. Zorg dat je de afspraak uiterlijk {datum} inplant.
Weg misverstanden.
1: Een dolfijn.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je een dier zou moeten zijn, welk dier zou je dan zijn?
Waar heb je het hardst om gelachen de afgelopen week?
Ben je wel eens betrapt op in je neus peuteren? Eet je dat ook wel eens op?
Iemand biedt 1 miljoen euro voor je hond of kat. Zou je ‘m verkopen?
Bij wie zou je nu liever zijn? Bij ons of bij je vriend(in)?
Heb je wel eens buiten gepoept of op een gekke plek?
Wat voor koosnaampjes gebruik je voor je vriendin en je knuffel?
Noem een bekende Nederlander die je wel zou doen..?
Ben je wel eens zonder onderbroek de deur uitgegaan?
Ja, ik heb me wel geamuseerdquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vind je?
Okéquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:47 schreef Crack_ het volgende:
Behalve deze week een afspraak inplannen voor.. ooit
quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
1: Een dolfijn.
2. Mijn dochter die aan het spelen was dat ze aan het slapen was.
3. Vast wel, en nee.
4. Nee, mijn katten zijn meer waard dan geld.
5. Bij mijn vrouw.
6. Ja.
7. Geen eigenlijk.
8. S10. Nicolette Kluijver.
9. Ja.
Ik merk geen verschil.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vind je?
Jij bent niet mijn bladiebla?quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
auwiemaar jus is wel heerlijk dus wel terecht
[..]
leuk, wij hebben geen afspraak
xoxoxo crack
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |