spaghetti aglio olioquote:
Ik denk dat ik dit ook heb.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die zijn uitgestorven
En niet van de knaagpersuasie
Meen jequote:Op woensdag 12 februari 2025 18:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Daar mag ze kennelijk niet over praten.
KOM VECHTEN DAN!quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan laten we TayTay wel staan met haar hamsterhoofd.
Klinkt als een auto.quote:
isniequote:Op woensdag 12 februari 2025 18:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klinkt als een auto.
Oh...quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik vind dat het allemaal best goed gelukt is bij haar.
Ik viel vroeger op hamsterhoofden.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan laten we TayTay wel staan met haar hamsterhoofd.
O, heb ik ook gezienquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Boos heeft daar ooit eens een hele uitzending over gemaakt.
Maf wijf is het.
Niet dat mijn mening er toe doet, maar vind het allemaal net een beetje té. Maar dat past dan wel weer bij haar.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:02 schreef Ama het volgende:
[..]
tssquote:
D'r boobjob was misluktquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Tieten ontplofd?quote:
quote:
quote:Disneyland: We’ll rename it Hans Christian Andersenland. Mickey Mouse in a Viking helmet? Yes, please.
Your personal information will be kept private and held securely. By submitting information you are agreeing that we're very funny and to the use of your data in accordance with our privacy policy.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |