quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:55 schreef UitStraling het volgende:
Dit is wat gekjes,
"Mijn vriendin – die me door dik en dun steunt, zelfs als ik midden in zin heb"
Oh midden in de nacht ZIN heb.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar heb je middenin zin in?
* zoekt 10 gifjes van plonscavenquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan staat de vrolijke plonscaaf zo terug.
Of was daar ook al iemand op tegen en over aan het wiewelen, even hard nadenken hoor...
Ik denk dat er tijdens het steunen zin ontstaat.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:55 schreef UitStraling het volgende:
Dit is wat gekjes,
"Mijn vriendin – die me door dik en dun steunt, zelfs als ik midden in zin heb"
Niet meer dan 1! knaagdier per OPquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan staat de vrolijke plonscaaf zo terug.
Of was daar ook al iemand op tegen en over aan het wiewelen, even hard nadenken hoor...
kreunen en steunen maakt zinquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dat er tijdens het steunen zin ontstaat.
IN VLINDERquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Oh midden in de nacht ZIN heb.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Oh midden in de nacht ZIN heb.
Kende gij Diana Gabriels niet? Ohhh dat moet je eens opzoeken. Die heeft Jessy Maya ook vertieftquote:
Speciaal je bed uit voor een postquote:
quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kende gij Diana Gabriels niet? Ohhh dat moet je eens opzoeken. Die heeft Jessy Maya ook vertieft
OOOOOH zij. Ja daar blijf ik ver vandaanquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kende gij Diana Gabriels niet? Ohhh dat moet je eens opzoeken. Die heeft Jessy Maya ook vertieft
Voor een quokka maken we een uitzondering toch?quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet meer dan 1! knaagdier per OP
Dan laten we TayTay wel staan met haar hamsterhoofd.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet meer dan 1! knaagdier per OP
Dimmy post alleen als haar make-up onberispelijk is.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Speciaal je bed uit voor een post
quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan laten we TayTay wel staan met haar hamsterhoofd.
zo te zien op google is ze zelf ook aardig vertieft... de lopende reclamezuilquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
sloop jou en iedereenquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
@:ettovanbelgie kijk deze roddels
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Voor een quokka maken we een uitzondering toch?
Die zijn uitgestorvenquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Voor een quokka maken we een uitzondering toch?
Heb je d'r gezien!?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |