Geen idee hoe Bracha van Doesburgh er tegenwoordig uitziet.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:06 schreef Ygritte het volgende:
Vraag mij echt af welke BN-er van ergens in/rond de 40 doable zou zijn…
Ik kan het niet bedenken….
Ja nee…. Dat zou zo de beste vriend van mijn broertje kunnen zijn of zoquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jim bakkum? geen idee trouwens, is de eerste die in me opkwam![]()
Lolquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Oké dan is het goed want ik denk dat Hedwig haar zou terroriseren.
Kom dames sla je slag.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:11 schreef Karzai het volgende:
ik ben nog beschikbaar en zie er goed uit
Maar jij bent al bezet.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben wel een 6/10.
Semi-bekend op FOK!.
Jij kende inderdaad teringveel man viel me op!quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben wel een 6/10.
Semi-bekend op FOK!.
is dit hoog of laagquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben wel een 6/10.
Semi-bekend op FOK!.
Geen idee of dit hoog is voor Ygritte.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is dit hoog of laag
inb4 'het is voldoende'
En op individueel niveau zegt het sowieso niks. Of hoeft het niks te zeggen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee of dit hoog is voor Ygritte.
Verder hebben we Waldemar Torenstra, Jan Kooiman, Ari Boomsma, Rick Nieman, Daan Schuurmans en Art Rooijakkers nog in de aanbiedingquote:
Op schaal van Fok! Of op Nederland?quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben wel een 6/10.
Semi-bekend op FOK!.
Ik heb wel eens post moeten bezorgen bij zijn oudersquote:
Nederland.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Op schaal van Fok! Of op Nederland?
kwam laatst nog mijn schouwburg kaartje tegen van toen hij in grease speelde en zijn vrouw leerde kennen XDquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:08 schreef Ama het volgende:
Jim Bakkum heeft altijd zo'n eeuwige baby hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |