Ik vind het echt heel kut voor Jodyquote:Op maandag 17 februari 2025 19:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Jody kan niet sturen. Wel vervelend, nu hij eindelijk weer eens echt goed leek te zijn was hij een van de weinige renners die een poging had kunnen wagen om Pogacar te volgen in de Strade.
Het is toch prima zo? Geen gezeik met veel renners van dezelfde ploeg op hetzelfde moment. Minder auto's etc nodig, minder logistiek gedoe.quote:Op maandag 17 februari 2025 21:05 schreef Columbiafan het volgende:
Compleet ridicuul dat de UCI toelaat dat de organisatoren van de UAE Tour de tijdrit met vooraf vastgelegde starttijden laat doorgaan.
Enige wat kut is is dat Milan zo benadeeld wordt.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:37 schreef franklop het volgende:
[..]
Het is toch prima zo? Geen gezeik met veel renners van dezelfde ploeg op hetzelfde moment. Minder auto's etc nodig, minder logistiek gedoe.
Het staat haaks op de regelgeving van de UCI en bovendien zit je weer uren naar niks te kijken omdat alle toppers ervoor opteren zo vroeg mogelijk te starten i.v.m. minder wind.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:37 schreef franklop het volgende:
[..]
Het is toch prima zo? Geen gezeik met veel renners van dezelfde ploeg op hetzelfde moment. Minder auto's etc nodig, minder logistiek gedoe.
Dat laatste is dan wel weer jammer inderdaad. Maar in een slecht geval had je met een heel team achteraan gestaan en was alles weer lastig geworden.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het staat haaks op de regelgeving van de UCI en bovendien zit je weer uren naar niks te kijken omdat alle toppers ervoor opteren zo vroeg mogelijk te starten i.v.m. minder wind.
Verschil valt nog wel mee.quote:
Tov Romeo wel inderdaad, maar denk dat hij vooral heel hard reed gezien het verschil dat hij heeft met de restquote:
25 seconden op CRodquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tov Romeo wel inderdaad, maar denk dat hij vooral heel hard reed gezien het verschil dat hij heeft met de rest
Edit: oh, 42 seconden aan de finish.. en gecorrigeerd naar 10 seconden
Ja, uiteindelijk ging Tarling nog veel harder. Tijden zijn ook enorm veel beter dan vorig jaarquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:45 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Tarling sneller dan Bissegger en Pogacar.
Dat snorretje.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:41 schreef The_Undertone het volgende:
Ondertussen in Schepdaal:
[ x ]
Heb het gevoel dat onze Remco het leven buiten de koers aan het ontdekken is.
Dat uitgestreken emotieloze hoofd heb ik inmiddels wel gezien. Remco ook, dacht ik.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:55 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Had vooral op Oumi gefocust
Geen goede plork?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat uitgestreken emotieloze hoofd heb ik inmiddels wel gezien. Remco ook, dacht ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |