25 seconden op CRodquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tov Romeo wel inderdaad, maar denk dat hij vooral heel hard reed gezien het verschil dat hij heeft met de rest
Edit: oh, 42 seconden aan de finish.. en gecorrigeerd naar 10 seconden
Ja, uiteindelijk ging Tarling nog veel harder. Tijden zijn ook enorm veel beter dan vorig jaarquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:45 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Tarling sneller dan Bissegger en Pogacar.
Dat snorretje.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:41 schreef The_Undertone het volgende:
Ondertussen in Schepdaal:
[ x ]
Heb het gevoel dat onze Remco het leven buiten de koers aan het ontdekken is.
Dat uitgestreken emotieloze hoofd heb ik inmiddels wel gezien. Remco ook, dacht ik.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:55 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Had vooral op Oumi gefocust
Geen goede plork?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat uitgestreken emotieloze hoofd heb ik inmiddels wel gezien. Remco ook, dacht ik.
Ik weet wel wat de Superga klim is maar dit soort random posts zonder context laten m'n bloed koken.quote:
Als we Oumi al een PLORK gaan noemen, jeetje. De maatstaf voor dit verzameld stelletje adonissen ligt hoog natuurlijkquote:
En?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb nu ook geleerd wat Pino betekent @:pino112
Verzonnen door @DeLuna ?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Potentieel interessant neuk object.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Wel een aparte keuze na de verhuizing naar het voorjaar. Zo vlak na Tirreno/PN krijg je vast geen heel goed deelnemersveld. Als voorbereiding op MSR met een vergelijkbaar parcours is die kans een stuk groterquote:
Oh dat wist ik alquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Potentieel interessant neuk object.
Heeft die geen snor dan?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:55 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Had vooral op Oumi gefocust
Ruttedquote:Bittere pil voor wielersport: dit jaar geen Ronde van Overijssel
De poging om dit jaar ‘gewoon’ een Ronde van Overijssel te kunnen houden, heeft niets opgeleverd. Er gaat een dikke streep door de 71ste editie van de wielerklassieker in de provincie. De reden: geen politiebegeleiding door de NAVO-top in Den Haag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |