Ik zal niet ontkennen dat die lieden een wat dubieuze reputatie hebbenquote:Op zondag 16 februari 2025 18:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Tsja, zolang Gianetti en Matxin daar aan het roer staan kan ik er persoonlijk onmogelijk fan van zijn.
Een ploeg die zichzelf vol gooit, en dan een Kuss de Vuelta laten winnen, en een Laporte Gent-Wevelgem.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:20 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mja, ik ben eigenlijk altijd tegen de oppermachtige ploeg met geld teveel. Vorig decennium was dat Sky/Ineos en nu Emirates. Visma was maar 1 seizoen echt dominant dus dat vond ik toch minder storend (en Vingegaard en Roglic vind ik allebei wel erg tof).
Dat wordt Pogacar.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:13 schreef franklop het volgende:
Interessant slot. Laatste 2,5km gaan continue omhoog, laatste 800 meter bouwt dat op van 3% tot 9% in laatste 200
Dat kan ik me toch nauwelijks voorstellen eigenlijk, want dit is een aankomst die Andresen wel moet liggen en Jakobsen niet. Echter, de wegen van Picnic PostNL zijn ondoorgrondelijk natuurlijk.quote:Op maandag 17 februari 2025 12:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
Lund moet voor Jakobsen knechten. Dat gaat echt lachwekkend worden vandaag
Bob, de plannen zijn in oktober gemaakt, hou op met muiten!quote:Op maandag 17 februari 2025 12:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
Lund moet voor Jakobsen knechten. Dat gaat echt lachwekkend worden vandaag
Dat wordt sprinten met Daniel McLay!quote:Op maandag 17 februari 2025 13:17 schreef Pistolero het volgende:
Kooij is ziek en al gelost. Dat wordt een DNF.
Ach, ach, ach, Visma.
Fenomeen Behrens onderschatten.quote:Op maandag 17 februari 2025 13:19 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Dat wordt sprinten met Daniel McLay!
Announcequote:Op maandag 17 februari 2025 13:19 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Dat wordt sprinten met Daniel McLay!
Die lijkt me echt fantastisch in Roubaixquote:Op maandag 17 februari 2025 13:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Fenomeen Behrens onderschatten.
Al die jonkies staan nog niet helemaal op de radar bij mijquote:Op maandag 17 februari 2025 13:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Fenomeen Behrens onderschatten.
Samen met bakbeest Soderqvist de toekomst op de kasseien.quote:Op maandag 17 februari 2025 13:24 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Al die jonkies staan nog niet helemaal op de radar bij mij
Die heeft het in zich om een soort combinatie en verbeterde versie van Politt en Milan te worden. Ik zit op de hypetrein.quote:Op maandag 17 februari 2025 13:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die lijkt me echt fantastisch in Roubaix
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |