Ik vraag me vooral af hoeveel koersen in 2026 op gesloten circuits van 10-15km worden verreden zonder politiebegeleiding. Ik vrees dat ritten in lijn op den duur wel eens helemaal zouden kunnen verdwijnen in Nederland.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mooi. Met Dwars door Drenthe komt er ook weer een nieuwe koers bij.
Benieuwd hoe het er in 2026 voor staat. Ben bang dat er toch wat koersen definitief verdwenen zijn.
Tweedes vandaag. Ja, jammer.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Correct. We noteren vijf ritzeges op rij, met Milkias Maekele vijf keer als tweede. Dat moet onderhand een record zijn, waar is die flapdrol van een Jonas Creteur als je hem écht nodig hebt?
Het aanstaande fenomeen Milkias Maekele heeft het eindelijk voor elkaar.quote:
Goed verzetquote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
Noteer die top-10 voor Leroux in Paris-Roubaix maar vast.
Marijn sprintte ook achteruitquote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jeetje, daar zat helemaal niets op bij Mads
Dat denk ik ook. Op zich kun je op een parcours van 15 kilometer natuurlijk ook wel een leuk parcours uitzetten.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:22 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af hoeveel koersen in 2026 op gesloten circuits van 10-15km worden verreden zonder politiebegeleiding. Ik vrees dat ritten in lijn op den duur wel eens helemaal zouden kunnen verdwijnen in Nederland.
Doug heeft de knalpijpen van Israël uit de prullenbak gevist.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
UAE is WASHED en we wachten op de brieven vanuit de UCI richting Vino.
Dan val je keihard door de mand, zijnde niet-Volta kijker.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ben er achter gekomen dat blast from the past doodshoofd Delio Fernandez ook gewoon nog koerst
Denk eigenlijk dat die gewoon heel vroeg pieken.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
UAE is WASHED en we wachten op de brieven vanuit de UCI richting Vino.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |