Die ga ik al opsmikkelen zometeenquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:23 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat vind @:Hemarookworst niet lief
Neequote:Op woensdag 12 februari 2025 17:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Met kroepoek? Sate? gebakken eitje?
Die ga ik toch niet zelf makenquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Met kant en klare-pindasaus toch wel?
Echt hoorquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Sommige mensen doen dat gewoon![]()
![]()
![]()
![]()
Kom ik een keer bij je etenquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb op Java kookles gehad, ik maak nu als een baas Nasi Goreng
Thanxquote:
Ja het was niet heel best. Wel te eten maar dat was het ook wel.quote:
Wat voor dingen kreeg je zoal?quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja het was niet heel best. Wel te eten maar dat was het ook wel.
Daar kan ik mee levenquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gezellig. Alleen de pindasaus maak ik niet
voor mijn part eet ie het met hondenkakquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:23 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat vind @:Hemarookworst niet lief
Wat een haat heb jij.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
voor mijn part eet ie het met hondenkak
Lijkt me niet zo heel lekker smakenquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
voor mijn part eet ie het met hondenkak
Veelal rijst of aardappelen, groenten en jus. En een stukje vlees.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wat voor dingen kreeg je zoal?
Nee, lijkt maar zoquote:
En een lekker toetje?quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Veelal rijst of aardappelen, groenten en jus. En een stukje vlees.
Toetje was yoghurt met wat jam. Ik deed er meestal nog hagelslag bijquote:
Moet ook gebeuren...quote:
Niet verkeerdquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Toetje was yoghurt met wat jam. Ik deed er meestal nog hagelslag bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |