Goeie vraag...quote:
Nou ja.. Lijkt me niet extreem goor?quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Veelal rijst of aardappelen, groenten en jus. En een stukje vlees.
Stamppot andijvie met worst en spekjes.quote:
Iedereen aan de @hemarookworst vandaagquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Stamppot andijvie met worst en spekjes.
Oeh, altijd goedquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Stamppot andijvie met worst en spekjes.
2x per dagquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
Begrijpelijk, goed kunnen poepen is van levensbelang
Hallo Puzziequote:
Mag ik wel gewoon tuteren?quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
Echt alleen maar lieve mensen online nu
Niet extreem goor hoor. Maar ook niet bijzonder lekker. Beetje saai.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:44 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou ja.. Lijkt me niet extreem goor?
Ja zo, dat snap ik wel. Wat schaft / schafte de pot vanavond?quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Niet extreem goor hoor. Maar ook niet bijzonder lekker. Beetje saai.
Is al wel een aantal jaren geledenquote:
Picknick rookworstquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Iedereen aan de @:hemarookworst vandaag
Mooi was die tijdquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Is al wel een aantal jaren geleden![]()
In die goeie ouwe Lepeltijd
ik eet met mijn vader dus hoop dat hij iets lekkers heeft gemaaktquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:01 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja zo, dat snap ik wel. Wat schaft / schafte de pot vanavond?
Hoimijnquote:
Mooi was die tijd , ik heb toen regelmatig in een deuk gelegen om al die spreekwoordenquote:
Ah fijn. Kan hij goed koken?quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik eet met mijn vader dus hoop dat hij iets lekkers heeft gemaakt
quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mooi was die tijd , ik heb toen regelmatig in een deuk gelegen om al die spreekwoorden![]()
Geweldig
Ja dat was lachenquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mooi was die tijd , ik heb toen regelmatig in een deuk gelegen om al die spreekwoorden![]()
Geweldig
Ja prima hoorquote:
quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja prima hoor
Zeker weten beter dan ziekenhuiseten
Ik vind Trump met een aantal dingen wel een bovenstebeste knakker, maar dit is echt kansloos!quote:
Nou ja best een aardig mini reeksje tochquote:
Ik kan niks positief vinden wat bij Trump past.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind Trump met een aantal dingen wel een bovenstebeste knakker, maar dit is echt kansloos!
En al die importheffingen, bedreigingen enz.
Taktiek. Hij roept eerst importheffingen, en even later:quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind Trump met een aantal dingen wel een bovenstebeste knakker, maar dit is echt kansloos!
En al die importheffingen, bedreigingen enz.
Ja preciesquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ja best een aardig mini reeksje toch![]()
maar vooral erg leuk en inventief![]()
Nou zeg dat!! daar zat veel tijd inquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja precies
En het hield ons van de straat
Een zakenman die veel missers heeft gemaakt.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Taktiek. Hij roept eerst importheffingen, en even later:
Ja ik ga geen importheffing doen MAAR dan moet jij voor mij <vul maar in>.
En zo krijgt hij zijn zijn, zo dwingt hij zijn zin af.
Alles is voor hem een zakelijke transactie.
Ja die is heel apart bezig de laatste tijd....quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:10 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Een zakenman die veel missers heeft gemaakt.
Ik vind die Musk nog akeliger..
Bizar figuur.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja die is heel apart bezig de laatste tijd....
Na een minuut of 2 lukt het wel denk ikquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die zit er aardig mee te prutsen, met die lepel
quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Na een minuut of 2 lukt het wel denk ik
Sowieso!quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
Walgelijke vent, ik zou hem helemaal de moeder bolken als hij in DTS zou zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |