Hoe is het met jou?quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoop dat het zo blijft en je niet zieker wordt.
Ziek kind in huis.. had een paar dagen hoge koorts. Nu laten uitzieken.quote:
Leuk vooruitzichtquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ziek kind in huis.. had een paar dagen hoge koorts. Nu laten uitzieken.
Verder wat regeldingtjesgedoe![]()
Zin in het weekend! 2 concerten opstaan
Owh beterschap voor je kindquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja vrijdag en zaterdagquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:59 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Owh beterschap voor je kind
Leuk 2 concerten nog wel
Zijn er maar een paar per dag johquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:57 schreef Grotetijd het volgende:
IK BEN WEER GEMENTIONED, GODVER. HOU OP, STOP DAARMEEIK WIL DIT NIET MEER. ROT OP MET JE KLOTE MENTIONS.
je mag blij zijn dat je mag komenquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:57 schreef Grotetijd het volgende:
IK BEN WEER GEMENTIONED, GODVER. HOU OP, STOP DAARMEEIK WIL DIT NIET MEER. ROT OP MET JE KLOTE MENTIONS.
Wtfquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:57 schreef Grotetijd het volgende:
Zeker kan dat! enjoyquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja vrijdag en zaterdag![]()
Kan gewoon
Mag @Paul ook komen?quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:00 schreef Harrie het volgende:
[..]
je mag blij zijn dat je mag komen
Beterschap voor je kindquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Was een Paul grapjequote:Op woensdag 12 februari 2025 17:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zijn er maar een paar per dag joh
MAAAquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:01 schreef maily het volgende:
[..]
Beterschap voor je kind![]()
En kudo's voor regeldingetjes![]()
En voor het weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |