Ik heb het net aan Saskia gevraagd op Twitter maar of ik antwoord krijg weet ik niet.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:49 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ik vraag me nog wel af wat de rol is van de vrouw van Richard K, die had toch ook een filmpje gemaakt? Komt zijn nog bij de zitting voor?
Niet relevant want zij staat niet terecht.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:51 schreef Ama het volgende:
Want nergens zie ik Ingrid voorbij komen. Maar volgens mij zijn ze gewoon nog getrouwd en steunt ze haar man.
Boeit niks. Zij heeft deze moorden niet gepleegd.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:51 schreef Ama het volgende:
Want nergens zie ik Ingrid voorbij komen. Maar volgens mij zijn ze gewoon nog getrouwd en steunt ze haar man.
Is geen verdachte dus er wordt terecht niets mee gedaan. Dat zij haar man zou steunen is niet verboden natuurlijk, wel uiterst dubieus maar dat is niet strafbaar.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:51 schreef Ama het volgende:
Verder neem ik aan dat de politie die rol wel onderzocht heeft en dat daar niets uit is gekomen.quote:
Ik denk dat zij ook gebukt gaat onder alles, eerst al de ruzie met Sam en Ingrid over het huis, dan haar vent die dit doet, de kinderen die hun vader niet meer zullen zien. Deze zaak kent alleen maar verliezers.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:59 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Is geen verdachte dus er wordt terecht niets mee gedaan. Dat zij haar man zou steunen is niet verboden natuurlijk, wel uiterst dubieus maar dat is niet strafbaar.
Wat boeit dat?quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:02 schreef Ama het volgende:
Oh ik bedoelde eigenlijk ook niet eens zo zeer dat ze terecht hoort te staan maar gewoon überhaupt of ze aanwezig is.
Best bijzondere opmerking, hij wist dus wel degelijk dat zijn ouders net vermoord had. Twee berichten eerder zei hij juist dat het een grote waas voor hem was.quote:
Ik snap die vraag wel, want ik vind haar opmerkingen en actie’s op 16 januari ook dubieus.quote:
Nee. Zij is als getuige verhoort maar vormt verder geen onderdeel meer van de rechtzaak.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:49 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ik vraag me nog wel af wat de rol is van de vrouw van Richard K, die had toch ook een filmpje gemaakt? Komt zijn nog bij de zitting voor?
Precies, sowieso zit heel zijn verhaal vol met tegenstrijdigheden. Ook de rechtbank zal hier doorheen prikken.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Best bijzondere opmerking, hij wist dus wel degelijk dat zijn ouders net vermoord had. Twee berichten eerder zei hij juist dat het een grote waas voor hem was.
Dat kan toch beiden? Dat hij in een waas hen vermoord heeft?quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Best bijzondere opmerking, hij wist dus wel degelijk dat zijn ouders net vermoord had. Twee berichten eerder zei hij juist dat het een grote waas voor hem was.
Het betreft hier een autochtone dader van middelbare leeftijd met schoon strafblad. Rechter gaat maximaal uitpakken. Geen sob stories over moeilijke jeugd, geen stageplekken, drugsgebruik of psychische problemen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:19 schreef Jor_Dii het volgende:
Denk dat dit uitdraait op 24-26 jaar celstraf gezien het feit dat hij geen eerdere delicten heeft.
quote:10:26
Even later loopt Richard terug naar zijn auto . Sam beweegt niet meer. ,,Zo, afgelopen. Ons een jaar geterroriseerd, hey. Ons helemaal kapotgemaakt. Ik laat mijn dochter niet verkrachten. Dat gaat niet gebeuren", schreeuwt hij.
Onderweg loopt hij langs de toen 12-jarige zoon van Sam. Hij vraagt wat Richard heeft gedaan. Weg met dat mes, schreeuwt Richard naar hem. ,,Sorry", zegt de zoon.
10:25
Op camerabeelden is te zien hoe Richard terugloopt naar Sam, die dan al levenloos op de grond ligt. ,,Vuile kloothommel. Je gaat niet mijn gezin kapotmaken. Niet niet niet niet", zegt hij als hij tegelijkertijd de kolf van de vuurbuks op Sam kapotslaat.
10:22
De zoon van Sam zei 'sorry' toen Richard na zijn daad terugliep naar zijn auto.
Richard vertelt geëmotioneerd dat dat hem heeft geraakt. ,,Hij zou nooit sorry moeten zeggen. Ik heb net zijn vader en moeder omgebracht. Dan zou hij nooit sorry moeten zeggen."
Volgens de rechter zegt de zoon sorry omdat hij ook niet omgebracht wilde worden. ,,Ik snap dat de jongen bang is", zegt Richard.
Heel heftig, hopelijk nemen ze dat mee in de strafoverweging.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:37 schreef bleiblei het volgende:
Als je dat zo leest van die jongen van 12. Goddomme zeg.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |