Dat had je al een paar keer gezegdquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:37 schreef mario390 het volgende:
vor me is het moelijk big brothers te kijken![]()
om dat de mooie meestal zoenen
Dan kijk je nietquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:37 schreef mario390 het volgende:
vor me is het moelijk big brothers te kijken![]()
om dat de mooie meestal zoenen
Ik mag toch hopen van niet , dat ging veel te ver vorig jaar.quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:40 schreef -river- het volgende:
Ik vraag me af of ze dit jaar wel Vpost krijgen, zo geliefd zijn ze allemaal niet en nog geen vliegtuigje gezien.
Jolien is lekker bezig nu hoorquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:41 schreef mario390 het volgende:
gelukkig is de kut jeff naar huis, de was net normal,jolien durft helemal niks
Hoe durft ze, plaats ze nu zichzelf even rustig houd. Nee dan zegt ze tegen een ander......quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:40 schreef Kissingbird het volgende:
Elsa: als ik iets zeg is het de waarheid ik maak geen praatjes
Laten we het gewoon over de streams hebben.quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik werd nog gek, van sept. tot nu hebben min favorites
gezoent en in spanie gevögelt
sorrie wie?quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:44 schreef mario390 het volgende:
misschien zall ik echt elsa favorit nehmen of spukkejong
Het is maar goed dat Jolien je niet hoort....quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:41 schreef mario390 het volgende:
gelukkig is de kut jeff naar huis, de was net normal,jolien durft helemal niks
hij heeft haar befohlenquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is maar goed dat Jolien je niet hoort....
Nou.... dan heb je de Fangroepen van individuele bewoners nog niet gezien op FB , niet normaal Mattheus heeft er heel veel, Elsa ook Jolien ook en Keano heeft heel veel jonge meiden die gek zijn op hemquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:40 schreef -river- het volgende:
Ik vraag me af of ze dit jaar wel Vpost krijgen, zo geliefd zijn ze allemaal niet en nog geen vliegtuigje gezien.
Dat heb ik dan echt gemist.quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:46 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nou.... dan heb je de Fangroepen van individuele bewoners nog niet gezien op FB , niet normaal Mattheus heeft er heel veel, Elsa ook Jolien ook en Keano heeft heel veel jonge meiden die gek zijn op hem
Er zit niemand die spukkejong heet, kan je de bewoners gewoon bij naam noemen?quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:44 schreef mario390 het volgende:
misschien zall ik echt elsa favorit nehmen of spukkejong
Hij is daar wel heel gelukkig van geworden zo te zienquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:54 schreef rinardo het volgende:
Zo te horen heeft Jordy veel vakanties gehad, veel landen geweest
[ link | afbeelding ]
Friesland, Ameland, Fantasialand.quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:54 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Phantasialand, Bobbejaanland, Plopsaland, Madurodam.quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:54 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nou best wel jaquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:54 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nou verleden jaar kon je toch duidelijk enig verschil zien in kaarten. Dat ze even mochten spieken....quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:45 schreef Koos1958 het volgende:
Mattie en jordy over brieven voor valentijn. Dat sommige grote stapels hebben en dat ze dan kunnen zien hoe het zit qua populariteit. Ze bedenken niet dat bb de brieven voor iedereen gelijk is.
Abonnement Efteling.quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:56 schreef Jockari het volgende:
[..]
Phantasialand, Bobbejaanland, Plopsaland, Madurodam.
Oh wowquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:41 schreef OmaJacky het volgende:
Jolien heeft wel gelijk dat er afspraken zijn gemaakt door Charice, Milena, Pootje en David.
Die hebben doordat charice heeft doorgeluld dat Jordy zijn GC heeft ingezet dat de stemmen op Jordy zullen terug gekaatst worden.
Zij waren daar dus bang voor en hebben hun stemmen gisteren verdeeld over Jolien en Keanu.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:02 schreef spapaars het volgende:
Zien eten doen eten heb ik nog niet gehad met deze BB.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:56 schreef Jockari het volgende:
[..]
Phantasialand, Bobbejaanland, Plopsaland, Madurodam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |