Oh daarom verblijdde je de hele goegemeente ermeequote:
WikiFOK!quote:
Nee neequote:Op woensdag 12 februari 2025 14:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ik vermoed dat de kleine nog jaren trauma’s gaat hebben aan de tentakelclown en de vier zeekippen
quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb 1 familielid met een eigen wikipagina.
Wegens moord.
Dit mag! Fuck het klimaat.quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:27 schreef UitStraling het volgende:
@:geertwilderspvv
Binnenkort beginnen de onderhandelingen over de Voorjaarsnota.
Laat ik glashelder zijn:
De #PVV wil:
1. Lagere gasrekening huishoudens
2. Lagere huren
3. Lagere btw boodschappen
Haal het geld om dat te betalen maar weg bij Ontwikkelingshulp, Klimaat en banken(belasting)!
Dit vraagt om een linkjequote:Op woensdag 12 februari 2025 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wegens moord.
Zijn alle leraren zo viezig?quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zou wel een echte fok wiki willen. Kun je beter een fapje zetten op je favoriete fokster.
Als hij ervoor zorgt dat de prijs van chocolade halveert, heeft hij mijn stem.quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:27 schreef UitStraling het volgende:
Laat ik glashelder zijn:
De #PVV wil:
2. Lagere huren
Haal het geld om dat te betalen maar weg bij Ontwikkelingshulp, Klimaat en banken(belasting)!
Fuck Oemfoefoe, I want my chocolate.quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als hij ervoor zorgt dat de prijs van chocolade halveert, heeft hij mijn stem.
Ja is ook mooi. Iedereen heeft haar/zijn eigen smaak.quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Leuk
Ik ga wel voor kleurrijk,
Maar ze is er nog niet uit of het dan pastel of juist wat donkerder moet. Het moet geen neon worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Lagere huren, ze gaan alleen maar stijgen, 4.5 % er bij dit jaar. Waar eindigd het.quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:27 schreef UitStraling het volgende:
Laat ik glashelder zijn:
De #PVV wil:
2. Lagere huren
Je mag nu ook aan me denken hoorquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zou wel een echte fok wiki willen. Kun je beter een fapje zetten op je favoriete fokster.
Eindigt nooit want historisch gezien heb je altijd inflatie. Inflatie stopt nooit en te nimmer.quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lagere huren, ze gaan alleen maar stijgen, 4.5 % er bij dit jaar. Waar eindigd het.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wegens moord.
Nieuwsflash Geert. Je zit in het kabinet, doe iets.quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:27 schreef UitStraling het volgende:
Laat ik glashelder zijn:
De #PVV wil:
2. Lagere huren
Klopt, maar het is nu gekoppeld aan de loonstijging eigenlijk zouden de huren met 6.1 % omhoog gaan, gelukkig heeft Mona Keizer dit verlaagd naar 4.5 de Woonbond wil het naar Ik dacht 3.1 hebben. Vanmiddag is daar een debat overquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eindigt nooit want historisch gezien heb je altijd inflatie. Inflatie stopt nooit en te nimmer.
Zo is het nu eenmaal!
Alleen foksters waarvan ik weet hie ze eruit zien natuurlijk.quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je mag nu ook aan me denken hoor
Nieuwsnieuwsflashquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nieuwsflash Geert. Je zit in het kabinet, doe iets.
Meneertje Wilders denkt in problemen, niet in oplossingen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nieuwsflash Geert. Je zit in het kabinet, doe iets.
Ik verander snel mn whatsapp foto.quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen foksters waarvan ik weet hie ze eruit zien natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |