Ja en anderen niet, die maken er wat leuks van en dan bepaalt een ander dat dat ineens niet meer mag.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik plaats wel eens iets daar maar altijd gewoon één plaatje.
Sowieso.. hoe vaak kijk je nou naar de OP? Scroll je 1, misschien 2x langs, en klaar.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en anderen niet, die maken er wat leuks van en dan bepaalt een ander dat dat ineens niet meer mag.
En de volgende haalt het weer vrolijk weg maar ja ik ben 14 en ik heb Duits bloed.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en anderen niet, die maken er wat leuks van en dan bepaalt een ander dat dat ineens niet meer mag.
Ik vind het gewoon een beetje raar. Het is ineens 'hup mag niet meer, weg ermee, kappen'. Niet even een berichtje van 'joe jongens hou de OP een beetje minder hysterisch, we houden het tegenwoordig bij 1 gifje'.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sowieso.. hoe vaak kijk je nou naar de OP? Scroll je 1, misschien 2x langs, en klaar.
Ga door.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een beetje raar. Het is ineens 'hup mag niet meer, weg ermee, kappen'. Niet even een berichtje van 'joe jongens hou de OP een beetje minder hysterisch, we houden het tegenwoordig bij 1 gifje'.
Sorry dat gevoel kreeg ik even. Mijn god vier keer uit het forum gegooid voor ik hier kon reageren.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, het draait allemaal om jou
Mekkert hij zo veel dan?quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gaylord Swift. Das wel een leuke 😃
En nee Lewis is gewoon onze goat!
Mag niet meer blijkbaarquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:46 schreef Ygritte het volgende:
Volgende keer plaats ik 25 lasergifjes in de OP.
Te laag IQ om goed te rellen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een beetje rellen maar niemand werkt mee.
Ok Dilanquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leugens.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:28 schreef Nattekat het volgende:
Speciaal voor CL zet ik 20 gifjes in mijn volgende OP.
Ff helpen met deze vol posten om dit te zien.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:46 schreef Ygritte het volgende:
Volgende keer plaats ik 25 lasergifjes in de OP.
Ja hij mekkert behoorlijk wat af kan ik je zeggen. Even kijken hoe dat bij Ferrari gaat worden.quote:
Wacht, ik pak de hooivorken even uit de schuur.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Iedereen moet eens even stoppen met janken. Dat bepalen we zelf wel.
Pak ik de fakkels.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wacht, ik pak de hooivorken even uit de schuur.
Ik pak alvast de tondeuse, de pek en de verenquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Iedereen moet eens even stoppen met janken. Dat bepalen we zelf wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |