SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
100.000 katjes
Fuck the EBU!
En een ander vindt hetzelfde maar dan vice versaquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:35 schreef Ama het volgende:
Ik snap ook niet waarom mensen zo moeilijk doen dat er niet 10 gifjes in hoeven te staan.
Nee klopt. Had hem eigenlijk willen kapen en Lewis Hamilton adoratie van willen maken. Volgende keer maar weer!quote:
Tot je zelf een keer een OP maakt met kattengifjes en die geschrapt worden.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:35 schreef Ama het volgende:
Ik snap ook niet waarom mensen zo moeilijk doen dat er niet 10 gifjes in hoeven te staan.
Jij vindt ook echt alles wat die man doet geweldig hèquote:
'Genieten'.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:38 schreef Ama het volgende:
Hebben we toch even vier topics van Taylor kunnen genieten.
24 secondequote:
Konijnen!quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tot je zelf een keer een OP maakt met kattengifjes en die geschrapt worden.
Ik plaats wel eens iets daar maar altijd gewoon één plaatje.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hamilton, daar heb ik nog een vele grotere hekel aan dan gaylor swift. Wat een arrogante kwal is datquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee klopt. Had hem eigenlijk willen kapen en Lewis Hamilton adoratie van willen maken. Volgende keer maar weer!
Dotjequote:
De volgende foto van een chagrijnige kutkat of LEGO is de mijne.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hey Stigquote:
Gaylord Swift. Das wel een leuke 😃quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hamilton, daar heb ik nog een vele grotere hekel aan dan gaylor swift. Wat een arrogante kwal is dat
Oh ik heb er verder totaal geen problemen mee als er een plaatje van Taylor staat.quote:
Ja en anderen niet, die maken er wat leuks van en dan bepaalt een ander dat dat ineens niet meer mag.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik plaats wel eens iets daar maar altijd gewoon één plaatje.
Sowieso.. hoe vaak kijk je nou naar de OP? Scroll je 1, misschien 2x langs, en klaar.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en anderen niet, die maken er wat leuks van en dan bepaalt een ander dat dat ineens niet meer mag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |