Snelweg is dan weer een ander verhaal.quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:17 schreef Karzai het volgende:
je mag er
[..]
ook er ook de pont mee op, dus qua mobiliteit ideaal
Hier ook niet, houdt de buurtidioot niet tegenquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:18 schreef Karzai het volgende:
zo,n dikke amerikaan kan je hier nergens kwijt
ja dat hoeft dan nietquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Snelweg is dan weer een ander verhaal.
Als zo'n auto accelereert dan hoor je een draaikolk in de tank.quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier ook niet, houdt de buurtidioot niet tegen
Echt leuke dingetjes dat.quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
niet echt handig in het centrum van amsterdam ik zie hier veel meiden mee rijden
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn Clio roffelt ook lekker.
Eerlijk gezegd vind ik alles met een brandstofmotor gewoon leuk. Maakt me niet eens uit wat het is. Hoop 3 cilinders maken ook nog leuk geluid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles beter dan elektrisch!Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Wel een scooter rijbewijs neem ik aan?quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:21 schreef Karzai het volgende:
geloof dat je hier ook geen rijbewijs hoeft voor te hebben
Dimmy rijdt een AsMaquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Echt leuke dingetjes dat.
@:datismijnmening ook zo eentje?
Ja, eens wel.quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik alles met een brandstofmotor gewoon leuk. Maakt me niet eens uit wat het is. Hoop 3 cilinders maken ook nog leuk geluid.
Alles beter dan elektrisch!
Nee gewoon een normale auto waar ik ook daadwerkelijk in pas en buiten de ring kan komenquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Echt leuke dingetjes dat.
@:datismijnmening ook zo eentje?
dat wel neem ik aanquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Wel een scooter rijbewijs neem ik aan?
Ingewisseld voor een Kia Picanto?quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
![]()
Al heel lang niet meer joh
Maar je rijdt wel in een Aston Martin. Implicerend dat het silicone wel een stootje kan hebben!quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je eigen tieten als kreukelzone.
Is dit een snack?quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ingewisseld voor een Kia Picanto?
Je krijgt er een gratis borstvergroting bijquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je eigen tieten als kreukelzone.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |