SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alivesinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Is nu gewoon ff heel kutquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja begreep ik. Maar probeer toch sterk te blijven tot de echte hulp op gang komt!:')![]()
Go West..Don't follow me. I am lost too
.
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
mijn verstandquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
Is er iemand die je tegenhoudt?![]()
![]()
.
Ja het is nu ff weer een onzekere situatie waarin je terecht bent gekomen tot de boel echt op gang gaat komen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is nu gewoon ff heel kut![]()
![]()
![]()
.
![]()
.
niemand foto dan hoe het er daar nu uitziet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
Waar?quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:43 schreef kree het volgende:
niemand foto dan hoe het er daar nu uitziet?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja hier ligt wel een laagje sneeuw, nog wat van gisteren en het sneeuwt nu ook..quote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
In het hele noorden sneeuwt het, tenminste volgens buienradarquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Lekker hoor.. hier helemaal niksquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja hier ligt wel een laagje sneeuw, nog wat van gisteren en het sneeuwt nu ook..![]()
![]()
Dat is pechquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekker hoor.. hier helemaal niks
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
hier ook niks, had nog leuk geweest om iets van winter te zien.
behalve alleen herfst en kutweer vooral.
Do what you love, love what you do!![]()
redelijk ok idd. met winter zon.
ervoor was alles wel ruk trouwens. iig om buiten te werken.Do what you love, love what you do!![]()
Ik zie een bolk.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
![]()
.
![]()
.
![]()
.
Wat niet is kan nog komenquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:54 schreef hemarookworst het volgende:
Wel op kantoor maar weinig darmgas![]()
SowDon't follow me. I am lost too
.
LoveDon't follow me. I am lost too
.
Fokking traagDon't follow me. I am lost too
.
Tinnitius is wel kut
.
Yeah, you bleed just to know you're alive
Forum Opties Forumhop: Hop naar: