Ik mis toch deze twee een beetjequote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:42 schreef Fred_B het volgende:
Ik mis toch wel een beetje dat iemand verkleed als Grote Smurf tussendoor om onduidelijke redenen Volare komt zingen ofzo. Met deze nieuwe presentator is het allemaal wat serieuzer.
Eens.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:43 schreef Strani het volgende:
[..]
De wereld wordt soms ook wel een beetje soft. We moeten met z'n allen nog wel een beetje tegen een stootje kunnen
Daar geloof ik je meteen in!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Eens.
(Maar die Tate fuckboi haat ik nu al. Want geen weldenkend mens kan daar zo'n enorme fan van zijn zonder knetterkrankjorem te zijn imho.)
Ik mis de Amadeus meligheid en chaosquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik mis toch deze twee een beetje
[ afbeelding ]
Ja, bij Amadeus kwam het allemaal wat makkelijker over om sfeer te creëren. Maar goed, we moeten nog een paar dagen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik mis toch deze twee een beetje
[ afbeelding ]
Ik heb zelfs notes gekregen voor mijn mening over Tate fanboys, weg ermeequote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Eens.
(Maar die Tate fuckboi haat ik nu al. Want geen weldenkend mens kan daar zo'n enorme fan van zijn zonder knetterkrankjorem te zijn imho.)
Ik verwacht wel iets feestelijks van The Kolors. Maar die zijn als laatste.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:47 schreef Greys het volgende:
Die lamlendige applausjes na elk lied doen me vermoeden dat het publiek inmiddels wel toe is aan een ramgoed lied.
Notes van andere mods in ESF?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb zelfs notes gekregen voor mijn mening over Tate fanboys, weg ermee
Dat is helaas wel het dichtste wat in Nederland bij Sanremo in de buurt komt.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:48 schreef Fred_B het volgende:
Dit straalt wat te veel Vrienden van Amstel Live uit.
WEG MET GREYS!!!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]
True want je weet niet wat de ander gezegd heeft. Maar als je iemand openlijk dood wenst in je lied bv dan weer wel.
Tis bijna een dagtaak om alles bij te houden tegenwoordig. Het is goed dat er zo veel boven tafel komt. Maar ik heb zelf ook weleens 'ach sterf ook met je zootje' of 'krijg de tering' geroepen dus ik moet eigenlijk ook gecanceld. Hierbij dan maar.
1000 gestreepte overhemden die met een dood biertje in de hand door een artiest heenpraten.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat is helaas wel het dichtste wat in Nederland bij Sanremo in de buurt komt.
Nou doe je de klasse van het jaarlijkse 'Muziekfestijn in de Schuur' in Klundert toch echt tekort.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat is helaas wel het dichtste wat in Nederland bij Sanremo in de buurt komt.
Vorig jaar was het een retegoed jaar. Dan ligt de lat helaas wat hoger.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:49 schreef Cee het volgende:
Word ik moe of is de kwaliteit van de nummers wat aan het inzakken?
Serieus?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb zelfs notes gekregen voor mijn mening over Tate fanboys, weg ermee
Ik heb daar vrijwel niks van meegekregen dus ik kan het er niet mee vergelijken.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vorig jaar was het een retegoed jaar. Dan ligt de lat helaas wat hoger.
Ja toen struikelden de potentiële winnaars haast over elkaar.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vorig jaar was het een retegoed jaar. Dan ligt de lat helaas wat hoger.
Slaap zequote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:57 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb het ook wel gezien voor vanavond. Tijd om onder de wol te gaan.
Ciao ciao, al het goeie mensen
Hoe gaan we het nog volhouden zonder jouw grollenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:57 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb het ook wel gezien voor vanavond. Tijd om onder de wol te gaan.
Ciao ciao, al het goeie mensen
@H_T is er om het over te nemenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe gaan we het nog volhouden zonder jouw grollen
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zei Feyenoord ook na de eerste twee minuten tegen Lille laatst.
Ahh zieligquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zat nog even te denken maar vorig jaar vond ik Angelina, Annalisa, Irama, Mahmood, Dargen d'Amico etc allemaal echt supertoffe nummers. En dat Diodato en Il Volo dan ietsje meh waren. Maar wat een verschil (voor mij persoonlijk iig) met dit jaar zeg. Heb nog niet één lied gehoord waarvan ik niet kan wachten het nog eens te luisteren. Vorig jaar waren dat er zeker vijf.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |