Misschien wel ja.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:19 schreef blackswangreen het volgende:
Ik vond dit eigenlijk wel het beste tot nu toe, qua kansen op Eurovisie.
Een prima moment dan om iets te etenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:20 schreef Fred_B het volgende:
Nu komt er even 25 minuten geen kandidaat.
Eerst reclame en dan Jovanotti (die van L’ombelico del Mondo (de navelstreng van de wereld (Duolingo gebruikers wisten dit al))).
Oh gelukkig ik schrok al.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:20 schreef Fred_B het volgende:
Nu komt er even 25 minuten geen kandidaat.
Eerst reclame en dan Jovanotti (die van L’ombelico del Mondo (de navelstreng van de wereld (Duolingo gebruikers wisten dit al))).
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:21 schreef Cee het volgende:
Circa 20 minuten tot het volgende nummer trouwens.
Edit: spuit elf sorry
Ja, dat stond bij mij standaard op cassettebandjes uit die tijd, dus ik had al een vermoeden.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:28 schreef Cee het volgende:
Heb net de fout gemaakt om m’n jeugdsentiment L’umbelico del mondo op te zoeken, het nummer is al 30 jaar oud.
Je kan geen Nederlandse zanger meer vertrouwen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:31 schreef NailQueen het volgende:
Ja van Guus Meeuwis! Nooit geweten dat hij ook muziek uit Italie jatte
Jeroen van der Boom heeft dan weer Jij Bent Zo gejat uit Spanje.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:32 schreef NailQueen het volgende:
Marco Borsato en Andre Hazes wist ik. Guus Meeuwis is nieuw voor mij.
Zo ongeveer elke zichzelf respecterende Nederlandstalige zanger heeft toch wel gecoverd uit Duitsland, Frankrijk of Italië?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:32 schreef NailQueen het volgende:
Marco Borsato en Andre Hazes wist ik. Guus Meeuwis is nieuw voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |