Ik zag zijn interview met stijgende verbazing te kijkenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:40 schreef heywoodu het volgende:
Wat jammer dat we niet gezamenlijk hebben kunnen genieten van de walgelijke act van Kjeld!
Ik denk over 2x500m binnen 1 event, (dat vaak 2 dagen is/was)quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:25 schreef Starflyer het volgende:
Ik neem dan aan dat het gaat over 2 500m op een dag.
Ik zie de interviews van Kjeld stiekem liever dan die van een Kok en een De Boo, daar word ik echt simpel van.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:38 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik zag zijn interview met stijgende verbazing te kijken
Dat kan niet, zie post Zorro in SPT / NK Afstanden 2025 #1 .quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:17 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik denk over 2x500m binnen 1 event, (dat vaak 2 dagen is/was)
Sang-hwa Lee reed de twee wereldrecords ook binnen een event, maar dat staat niet als wereldrecord 2x 500mquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:17 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik denk over 2x500m binnen 1 event, (dat vaak 2 dagen is/was)
Die 2 WR's in 1 weekend van Lee waren wel voor 2014, dus dat had gekund.. maar denk dat ze toen 2 races op 1 dag ook enkel bij de WK en OS dedenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:51 schreef hole1988 het volgende:
Het gaat om 2 x 500m op 1 dag. De ISU heeft de 2x 500m na 2014 afgeschaft (iets met Sochi en Jan Smeekens) en was nog een heel discussie in die tijd. KNSB heeft het behouden, maar volgens mij zijn zij zowat de enige die de 2x500m nog organiseren en dan is het ook niet zo vreemd dat de Nederlanders met het wereldrecord gaan slepen.
Bij wereldbekers zijn het altijd opzichzelfstaande wedstrijden. Zie het als een allround toernooi, je kan alleen een WR allround punten rijden bij een allround toernooi.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die 2 WR's in 1 weekend van Lee waren wel voor 2014, dus dat had gekund.. maar denk dat ze toen 2 races op 1 dag ook enkel bij de WK en OS deden
Altijd tegen hemquote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja hoe hebben ze dat voor elkaar gekregen
Zat ik ook te denken. En omdat het losse wedstrijden zijn kan je 2x binnen of 2x buitenbaan starten. Vandaag wordt specifiek een binnen en buitenbaanstart ge"loot". Dat scheelt ook.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:03 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Bij wereldbekers zijn het altijd opzichzelfstaande wedstrijden. Zie het als een allround toernooi, je kan alleen een WR allround punten rijden bij een allround toernooi.
Ik blijf het eeuwig zonde vinden dat ze nu maar één 500 meter schaatsen, juist de tweede maakte het juist spannend.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:51 schreef hole1988 het volgende:
Het gaat om 2 x 500m op 1 dag. De ISU heeft de 2x 500m na 2014 afgeschaft (iets met Sochi en Jan Smeekens) en was nog een heel discussie in die tijd. KNSB heeft het behouden, maar volgens mij zijn zij zowat de enige die de 2x500m nog organiseren en dan is het ook niet zo vreemd dat de Nederlanders met het wereldrecord gaan slepen.
Wereldbeker is toch ook altijd binnen en buiten starten in een weekend,?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zat ik ook te denken. En omdat het losse wedstrijden zijn kan je 2x binnen of 2x buitenbaan starten. Vandaag wordt specifiek een binnen en buitenbaanstart ge"loot". Dat scheelt ook.
Geen idee, ik ging ervan uit omdat het losstaande wedstrijden zijnquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Wereldbeker is toch ook altijd binnen en buiten starten in een weekend,?
En eerlijker wegens de binnen- en buitenbaanstart.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:09 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik blijf het eeuwig zonde vinden dat ze nu maar één 500 meter schaatsen, juist de tweede maakte het juist spannend.
Net even gecheckt en het antwoord is nee.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Wereldbeker is toch ook altijd binnen en buiten starten in een weekend,?
Dat ookquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
En eerlijker wegens de binnen- en buitenbaanstart.
Ja, bedoelde dat Lee al wel top was voor de regelwijziging, dus wel de kans had om dat record te pakken. Maar dat was dan ook enkel bij een WK of OSquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:03 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Bij wereldbekers zijn het altijd opzichzelfstaande wedstrijden. Zie het als een allround toernooi, je kan alleen een WR allround punten rijden bij een allround toernooi.
SPOILER: NK Afstanden 500m VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |