Mooi moment om hem volgend jaar te pakken!quote:
Tof!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Over exact 1 jaar de 500m mannen op de OS.
Laat ik daar nou net bij zijn
Volgens mij is het ook vooral ontstaan door zijn eigen uitlatingen dat hij het weer eens anders gaat doen, al dan niet bij een ander team, om nu dan toch echt de stap naar de medailles te gaan maken.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:45 schreef Mansjester het volgende:
Het is eigenlijk best apart dat Bosker door iedereen hier (inclusief mezelf) wordt gehaat alsof ie een moordenaar is,terwijl ie eigenlijk in principe niet zoveel fout doet
Zo moet zij hem toch ook rijden, net als Nuis, Krol e.d.?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:13 schreef Faraday01 het volgende:
En dus weer te snel gestart, het mag op haar leeftijd.
Flink gehinderd door Vos, nota bene een ploeggenoot, waardoor hij heel vroeg naar binnen moest en de bocht niet goed aan kon snijden.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:54 schreef Felagund het volgende:
Matige laatste (deel van de laatste) bocht van Deniz.
Ja hoe hebben ze dat voor elkaar gekregenquote:
Het was weer de grote Kjeld (jank) showquote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Kjeld kan dan weer gaan klagen dat de concurrentie wel een tegenstander heeft gehad.
Alleen tijden die in Europa zijn gereden tellen meequote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja hoe hebben ze dat voor elkaar gekregen
Als ik dit zie lijkt me dat onwaarschijnlijk:quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hoorde ik trouwens nou goed dat Femke een Wereldrecord 2x500m heeft gereden?
Ik zie nu pas hoe oud dat alweer isquote:46. Lee Sang-hwa Zuid-Korea 36,57* 15 november 2013 Salt Lake City
47. Lee Sang-hwa Zuid-Korea 36,36* 16 november 2013 Salt Lake City
Wel volgens wiki. Want het oude record stond op naam van Heather Richardson met 74,190 punten.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hoorde ik trouwens nou goed dat Femke een Wereldrecord 2x500m heeft gereden?
Hij had wel een beetje een punt, ook niet leuk voor zijn tegenstander zo, dat soort jongens hopen een beetje leuke race te hebben met een PR en dan moet je tegen iemand die bij het eerste meetpunt al een seconde voorligt.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:40 schreef heywoodu het volgende:
Wat jammer dat we niet gezamenlijk hebben kunnen genieten van de walgelijke act van Kjeld!
Ik vermoed dat dit voor zijn tegenstander bepaald geen probleem was. Maar buiten dat, zijn grootste punt ging er nog om dat iedereen het allemaal heel jammer zou vinden, hij deed het klinken alsof de hele spanning uit de wedstrijd gehaald werd voor iedereen omdat de grote Kjeld Nuis in rit 1 moest rijden. Ik heb wereldkampioene Femke Kok er in de World Cup weinig over horen klagen eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hij had wel een beetje een punt, ook niet leuk voor zijn tegenstander zo, dat soort jongens hopen een beetje leuke race te hebben met een PR en dan moet je tegen iemand die bij het eerste meetpunt al een seconde voorligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |