Ik meen het oprecht serieus.quote:
Allebei fout.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kom er trouwens nu pas achter dat het Maily is en niet Mally![]()
Ga eens met een loopbaancoach oid werken, want volgens mij wordt je niet echt gelukkig daar waar je nu zitquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik meen het oprecht serieus.
Ik ben niet bang om fouten te maken, om eens ongelijk te hebben en van mijn fouten te leren.
Misschien wel iets voor mij als ik weer aan het werk kanquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ga eens met een loopbaancoach oid werken, want volgens mij wordt je niet echt gelukkig daar waar je nu zit
Gedaan en ik denk dat ik op weinig werkplekken gelukkig word.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ga eens met een loopbaancoach oid werken, want volgens mij wordt je niet echt gelukkig daar waar je nu zit
Ik denk dat jouw bolkmaatjes jou beter kennen dan een of andere manager jaquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:31 schreef ieniminimuis het volgende:
En mijn vorige manager vind mijn iets eigenwijze koppigheid een positieve karaktereigenschap
Dan gewoon rijk trouwenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gedaan en ik denk dat ik op weinig werkplekken gelukkig word.
Mijn werkpersoonlijkheid =/= mijn prive persoonlijkheidquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:31 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw bolkmaatjes jou beter kennen dan een of andere manager ja
Ik denk ook niet dat ik van trouwen gelukkig word.quote:
Daar prikken wij zo door heen, madamquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn werkpersoonlijkheid =/= mijn prive persoonlijkheid
Mijn opdracht aan jou: maak me rijk, en het maakt niet uit hoe je het doetquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Maargoed de mand versie van mijn loopbaanscan was:
Geef Muis een opdracht/project, geef haar vrijheid en ze krijgt het voor elkaar.
Overigens waardeert mijn huidige leidinggevende dit, maar ook hij zit wel gebonden aan bedrijfsstructuren.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Maargoed de mand versie van mijn loopbaanscan was:
Geef Muis een opdracht/project, geef haar vrijheid en ze krijgt het voor elkaar.
Samen een bank berovenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mijn opdracht aan jou: maak me rijk, en het maakt niet uit hoe je het doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |