Ik kwam laatst bij het opruimen nog Suske en Wiske tegen. Hele stapel.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:38 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik heb daar ook nog wel wat stripboeken van liggen. Bij de kringloop zie ik ze ook vaak liggen, maar dan weet ik me in te houden. Anders word ik zo een stripmuseum.
En ik blijf erbij dat ik een @Rob 'je moet hebbenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:42 schreef Harrie het volgende:
Even voor de mensen die het nog niet helemaal doorhadden je hebt nog 108 dagen om je op te geven![]()
Alle opmerkingen voor dit bericht moeten als niet gezien worden beschouwd
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟨 @:Rob
🟨 @:Sally Geen Mentions meer en geel blokje voor het overzicht (want komt bijna zeker wel)
Onderweg dan?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb hem net gevraagd of hij haar niet naar het asiel heeft gebracht, verzopen in een sloot of naar de vivi-sectie heeft gebracht
Geen reactie
Leukquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:40 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik kwam laatst bij het opruimen nog Suske en Wiske tegen. Hele stapel.
Paar kuifjes en nog wat andere stripboeken...
Ik ook.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik word liever vermaakt op afstand
En nog één hele serie Donald Duck pocketsquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:43 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
LeukHeb ook nog best veel suske en wiskes. Maar is denk ik niet echt leuk meer om te lezen. En FC Knudde, stamgasten, asterix en obelix. Die laatste tijdje terug nog nagetekend samen met mijn dochter
Hallootjesquote:
Fijn dat te horen, met mij gaat het uitstekendquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:45 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
ja wel redelijk oke! Super fijne dagen gehad.
Hoe is het met schotie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |