Wat mij betreft houdt het na 1981 wel een heel eind op, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:19 schreef Tussle266 het volgende:
Ik heb weleens uitgezocht dat de Stones in theorie in elk decenniumlijstje kunnen staan tot nu, met de tens als lastigste (dan moet je heel lief zijn voor Doom & Gloom, bijvoorbeeld).
Is er een verschil?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:38 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Weet ook eigenlijk nooit wat ik nu de leukste Modern Talking vind
Ik denk Melt with you. Staat vast niet in deze lijstquote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:38 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Weet ook eigenlijk nooit wat ik nu de leukste Modern Talking vind
Pharrell?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit blijft wel een puike van Klaplong
Het is niet onmogelijk dat daar nog iets van komt als je naar de nieuwkomers tot nu toe kijkt. Ik verbaas me best wel over sommige keuzes.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al verwacht ik sowieso die 2 Marillions niet en vorig jaar miste bijvoorbeeld Forbidden Colours ook.
We zitten nu precies op het punt dat alles wat in de extra 500 stond of de afgelopen 2 jaar de lijst haalde er nog in past.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:46 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Het is niet onmogelijk dat daar nog iets van komt als je naar de nieuwkomers tot nu toe kijkt. Ik verbaas me best wel over sommige keuzes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar zitten er geen 50 meer tussen die ik niet verwacht. Of ze moeten weer een Everlongetje hebben gedaan.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Het is wel echt zo'n typische 80s plaat, maar zonder Chinezen was dit echt dag 1 geweest denk ik.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou dit er in hebben gestaan zonder die Chinezen?
De jaren '40.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:12 schreef Tussle266 het volgende:
Wat is voor jullie hét Stones-decennium?
Volgens mij is het vanaf hier inderdaad alleen nog werk wat er al stond. Die 'rare' hoge in deze lijst die je in week 53 nooit hoort staan er natuurlijk ook nog gewoon tussen, People are People en zo verder.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vrees dat Ryuichi niet meer komt.
Ja ik kan me herinneren dat Visage en Propaganda vorig jaar wel nog langs kwamen, dat zijn mijn stemplaten die nog moeten komen denk ikquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:02 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Volgens mij is het vanaf hier inderdaad alleen nog werk wat er al stond. Die 'rare' hoge in deze lijst die je in week 53 nooit hoort staan er natuurlijk ook nog gewoon tussen, People are People en zo verder.
Offtopic, Eefje is geen jarentachtigartiestquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:09 schreef Gretzl het volgende:
Iemand hier toevallig gisteren naar Nieuwsuur gekeken?![]()
Haha i know. Maar de synthmonumentjes op Bitterzoet en Heimwee hebben zeker ook 80s feels / inspiratie hoor.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:12 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Offtopic, Eefje is geen jarentachtigartiest
Dit is niet het Top 2000 topic hèquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:22 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Haha i know. Maar de synthmonumentjes op Bitterzoet en Heimwee hebben zeker ook 80s feels / inspiratie hoor.
Weet wel zeker dat Eefje qua mainstream populariteit sowieso veel groter was als ze 1 generatie eerder haar muziek had kunnen uitbrengenIn de jaren 80 kreeg licht-alternatieve muziek als die van haar nog wel volop de kans op de populairste radiostations.
Dit is ook het minst een Streisandnummer natuurlijk. Ik vind zelf Memory en Woman in Love wel leukerquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:43 schreef DecoAoreste het volgende:
Niet de grootste fan van Streisand maar dit vind ik wel haar beste denk ik
Check je eigenlijk bij elke post of dit strookt met je top 4851?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is ook het minst een Streisandnummer natuurlijk. Ik vind zelf Memory en Woman in Love wel leuker
Oeps, had ik oprecht niet doorquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:40 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dit is niet het Top 2000 topic hè
Wel een mooi bericht verder, daar niet van.
Dan liever Kim Lianquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:31 schreef DecoAoreste het volgende:
Van deze vind ik de Cascada-versie níet beter though. Die is eigenlijk best ruk.
Er is toch niets écht mis met Endless Road?quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:50 schreef Tussle266 het volgende:
Wel echt een uurtje met haatplaten dit. De Bovag huisband, die eindeloze weg waar van we weten waar die eindigt en nu dit gejengel weer.
Dat zou best kunnen. Het is denk ik ook niet perse muzikaal, maar ik vind het gewoon helemaal niks.quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er is toch niets écht mis met Endless Road?
Nee, prima nummerquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eigenlijk is alleen Live it up van de Time Bandits de moeite waardquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:54 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen. Het is denk ik ook niet perse muzikaal, maar ik vind het gewoon helemaal niks.
Nee, die vind ik oprecht fijn en dat mag gezegd wordenquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind die andere 2 van Time Bandits ook niet zo, maar deze is fraai.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:03 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Nee, die vind ik oprecht fijn en dat mag gezegd worden
Je zou er bijna van gaan huilenquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Komend uur dat nummer van Godley & Creme waarvan ik van tevoren altijd denk Leuk, maar halverwege meestal Komt er nog eens een einde aan?
Zouden we Love and Pride nog krijgen?quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit nummer gaat over een pepermuntverslaafde
Was er niet rouwig omquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Pff lelijke tafkap en dan matige Bolland & Bolland er achteraan
Gewoon een bangerquote:
Beste van Madonna, was datquote:
Madonna heeft een stuk of 5-6 goeie, dit was er eentjequote:
Dit vind ik wel lekker.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:29 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Ik wilde net zeggen dat dit wel een heel fijn uurtje is, krijg je dit...
Op zich wel nostalgie
Ja, hij was best leuk. Maar geen Kate, Icehouse of the Curequote:
Is ook vaak de productie die nog net niet zo fris klinkt, zoals net bij Fame bijvoorbeeldquote:Op woensdag 12 februari 2025 11:43 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Ik merk dat ik bij elk nummer uit 1980 denk: " dit was toch jaren 70?"
Gevoelsmatig hoort 1980 bij de seventies
Mex hoopt van nietquote:Op woensdag 12 februari 2025 11:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zal We Are Growing nog komen?
https://www.luxorlive.nl/agenda/boogie-nights-39/quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Weet je waar ik wel zin in zou hebben? Een jaren 80 dansfeestje
Volgens is @GaleBoetticher daar regelmatig te vindenquote:Op woensdag 12 februari 2025 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
https://www.luxorlive.nl/agenda/boogie-nights-39/
Het bestaat
Daar ben ik wel eens te vinden. Gemiddelde leeftijd bij dat feestje ligt wel boven de 50. Als je dat niet erg vindt;)quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
https://www.luxorlive.nl/agenda/boogie-nights-39/
Het bestaat
Werkelijk geen idee wat wel of niet hits met kroepoek zijnquote:Op woensdag 12 februari 2025 11:53 schreef Tussle266 het volgende:
Wel ja, nog een TikTok-hitje. 4 in 1 uur. Zouden die ook gezamenlijk op stemlijstjes hebben gestaan?
Die kroepoek krijg je dan ook gratis bij een menu van vier hitjes waar je drie dagen mee kunt doen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Werkelijk geen idee wat wel of niet hits met kroepoek zijn
In dit geval Kate, Cut, Ryan en Billy. Dat ze zo dicht bij elkaar staan doet wel vermoeden, maar het kan ook toeval zijn.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Werkelijk geen idee wat wel of niet hits met kroepoek zijn
Ik kan de rollators prima ontwijkenquote:Op woensdag 12 februari 2025 11:55 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Daar ben ik wel eens te vinden. Gemiddelde leeftijd bij dat feestje ligt wel boven de 50. Als je dat niet erg vindt;)
Maar daar is het nooit te laat voor toch;)quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb in mijn studententijd te weinig gefeest. Spijt van
Ik heb in mijn feesttijd te weinig gestudent. Geen spijt vanquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan me van de mijne weinig herinnerenquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat klopt.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:06 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Maar daar is het nooit te laat voor toch;)
Die moet jij natuurlijk wel een keer hebben meegepakt. Ben er ook nog niet geweest trouwensquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:09 schreef ieniminimuis het volgende:
en geheel off topic zie ik dat ze tegenwoordig in Arnhem kattencafé de Muis hebben. Ik ben al lang niet meer in Arnhem geweest.
Nou, het wordt best snel kwart over twee, en dan komt er nog een nummer 2.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:10 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Beter dan dit wordt het denk ik niet meer vandaag
Is dat iets met een tremelo-effect?quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:13 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Nou, het wordt best snel kwart over twee, en dan komt er nog een nummer 2.
Maar deze is wel fijn, ja
Titel had wel wat korter gemogenquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:19 schreef Bargehassus het volgende:
Goed album ook waar dit op staat.
Dat zijn nu de stemmotivaties die je nooit hoort op de radioquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:20 schreef Tussle266 het volgende:
Stukje zonder samenhang woorden uitboeren. James Dean ging vroeg dood maar ik niet lalala geld.
Bobby Fuller died for somedy's sins but not mine. ofzoietsquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:20 schreef Tussle266 het volgende:
Stukje zonder samenhang woorden uitboeren. James Dean ging vroeg dood maar ik niet lalala geld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
uurtje wachtenquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Beter dan Maneater wordt het vandaag niet
Oh Muissie cant you see, I want to talk it overquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb van 13 tot 17 uur alleen maar teams vergaderingen
Verzoend de nacht in. Mooie gedachte.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik zie nu dat we vanavond helemaal doorgaan tot de verzoening
Mijn cavia was ook gay. Komt wel dichtbij zoquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn projectleider heet ook Sjors
Over cavia''s gesproken. Mijn laatste cavia heette ook Sjors.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mijn cavia was ook gay. Komt wel dichtbij zo
Zegt ie ook wel eens "nu even niet"?quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn projectleider heet ook Sjors
eerder "kan wel even"quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:50 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zegt ie ook wel eens "nu even niet"?
Hij was gewoon al van die kruk geflikkerd met zijn dronken harsesquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:36 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Warm en druk, naast een lege kruk.
Kejje nagaan wat een hekel de mensen toen al aan hem hadden
Wow, ik wist niet dat ze zo dicht bij elkaar stondenquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Drukwerk en Be my number two na elkaar was ook wel leuk geweest
Broes?quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Heerlijk nummer dit. Broes had hier wel beter af kunnen blijven
Ja die heeft Nightshift gecoverd. Ook vrij vast aanwezig op z'n setlist. Vind het geen matchquote:
Ah, lastig inschatten qua tijd met teruglezen, dacht dat t over Free Fallin gingquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:46 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ja die heeft Nightshift gecoverd. Ook vrij vast aanwezig op z'n setlist. Vind het geen match
Er zit zoveel in.quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:50 schreef MadMaster het volgende:
Meesterlijk dit, met die heerlijke stuwende bas…
Kortpittig nummertjequote:
Dat geldt ook voor deze, moet ik zeggenquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:18 schreef MadMaster het volgende:
Dit nummer heeft destijds z'n doel (voor zover mogelijk) bereikt, maar het blijft een draak van een song…
En zoveel U2 ook nietquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zoveel Bruce is nergens goed voor
Dit vind ik wel een warm bad.quote:
Prince zit vol slappe demootjes. We klagen eigenlijk te veel over artiesten als Bruce en U2 en te weinig over Prince op dit forum.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:41 schreef MadMaster het volgende:
SometImes It Snows In April, slap demootje dat per ongeluk op de plaat is gekomen…
Ik klaag wel eens over Princequote:Op woensdag 12 februari 2025 21:27 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Prince zit vol slappe demootjes. We klagen eigenlijk te veel over artiesten als Bruce en U2 en te weinig over Prince op dit forum.
Prince wordt geregeld gefileerd tijdens de Top 2000.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:27 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Prince zit vol slappe demootjes. We klagen eigenlijk te veel over artiesten als Bruce en U2 en te weinig over Prince op dit forum.
In mijn beleving minder dan die andere twee, maar kan wel zijn ja.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prince wordt geregeld gefileerd tijdens de Top 2000.
Ik denk dat het Tiffany is, want die heb ik nog niet gehoordquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou dit de hoogste zijn die nooit de Top 2000 haalde?
Leuk woordgrapjequote:Op woensdag 12 februari 2025 21:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat het Tiffany is, want die heb ik nog niet gehoord
Ik denk dat het helpt dat zijn oeuvre veelzijdiger is.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:33 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
In mijn beleving minder dan die andere twee, maar kan wel zijn ja.
De parel uit het oeuvre van Cliff.quote:
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De parel uit het oeuvre van Cliff.
Ja, aan de onderkant he?quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens.
Tsja.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:35 schreef ieniminimuis het volgende:
We mogen blij zijn dat Lenny niet al te veel platen uitbracht in de jaren 80
Net als je denkt voor altijd van Living Doll te zijn verlost hè...quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De parel uit het oeuvre van Cliff.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aangezien dat dus niet zo zal zijn en er al zo'n 10 nummers uit de Top 2000 missen in dit lijstje zullen er zeker 25-30 Top 2000-noteringen afwezig zijn.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nee is een belquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Telt Oude Maasweg ook als gong? Net als Big in Japan en The Turn of a Friendly Card?
Mooi, dan zitten wij op 1 lijnquote:
Vergeet Black Betty en Dream On niet.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Telt Oude Maasweg ook als gong? Net als Big in Japan en The Turn of a Friendly Card?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan hebben we ook nog dit geweld dat dit of vorig jaar in de Top 2000 stond maar nog niet geweest is en de bovenste 292 niet haalt. Ik denk dat hier 90% van niet langs gaat komen.
Dikgedrukt verwacht ik nog.
[ Bericht 1% gewijzigd door Mexicanobakker op 12-02-2025 22:33:48 ][i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als we de Top 2000 als leidraad zouden nemen zouden de volgende 292 nog moeten komen:Ben E King is geen jaren '80 plaat, maar jaren '60 (ook al is die in de jaren 80 opnieuw uitgebracht). Staat ook niet in de lijst en ook niet in de keuzelijst voor zover ik weet. Anders had ik er wel op gestemd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aangezien dat dus niet zo zal zijn en er al zo'n 10 nummers uit de Top 2000 missen in dit lijstje zullen er zeker 25-30 Top 2000-noteringen afwezig zijn.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Mja ik gebruik gewoon lui de stats van Pino, maar die hoort er niet tussen nee. Die zal er sowieso niet in staan.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:39 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ben E King is geen jaren '80 plaat, maar jaren '60 (ook al is die in de jaren 80 opnieuw uitgebracht). Staat ook niet in de lijst en ook niet in de keuzelijst voor zover ik weet. Anders had ik er wel op gestemd.
Beide (opnieuw) hits geworden dankzij een reclame, ik meen voor hetzelfde merk spijkerbroekenquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja ik gebruik gewoon lui de stats van Pino, maar die hoort er niet tussen nee. Die zal er sowieso niet in staan.
Zo stond The Clash volgens mij ook op 1991 terwijl Should I Stay Or Should I Go gewoon in de lijst staat want uit 1982.
Daar heeft Placebo nog een liedje over jaquote:Op donderdag 13 februari 2025 09:27 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Beide (opnieuw) hits geworden dankzij een reclame, ik meen voor hetzelfde merk spijkerbroeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |