Een vriendin van mij is dusdanig slecht met de moeder van een van haar exen dat overal waar die vrouw opduikt zij gewoon zegt "ja, ik ga weg" en dan naar huis gaat. Puur voor angst dat ze ontploft en die vrouw aanvalt. Dat komt op mij dan altijd wel wat excessief over, je kan vind ik tot op zekere hoogte jezelf er boven plaatsen toch?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:44 schreef maily het volgende:
[..]
Kun je elkaar alsnog op t schoolplein tegenkomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dan zal ik naar alle waarschijnlijkheid alsnog gewoon "" doen of zo
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Hai lekker peertje van mequote:
Peerdje*quote:
quote:
Macaroniquote:
Hij hinnikt nietquote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Een vriendin van mij is dusdanig slecht met de moeder van een van haar exen dat overal waar die vrouw opduikt zij gewoon zegt "ja, ik ga weg" en dan naar huis gaat. Puur voor angst dat ze ontploft en die vrouw aanvalt. Dat komt op mij dan altijd wel wat excessief over, je kan vind ik tot op zekere hoogte jezelf er boven plaatsen toch?
Mocht ik mijn ex ooit nog eens tegen komen, hoewel dat een ander verhaal is ondanks dat ze niet netjes met mij omgingEn anders gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dan zal ik naar alle waarschijnlijkheid alsnog gewoon "" doen of zo
ofzo
![]()
Had er ooit een die dat bijna eiste terwijl ik niet zeker was of ik wel het enige contact was zeg maar. En zelf kreeg ze nog niet eens de helft naar binnen na een paar keer afspreken toch maar afgekapt zonder dat gedaan te hebben.quote:
Smaakte heerlijkquote:
Dat vind ik dan weer zo onnodig uitlokkendquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |