als in degene die Biggie B zegt?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik begin ook jeuk te krijgen van Biggie B.
Heeft er waarschijnlijk wel mee te makenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
als in degene die Biggie B zegt?
Je zou maar elke dag een babyvarken genoemd wordenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik begin ook jeuk te krijgen van Biggie B.
ben het met beide eensquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Heeft er waarschijnlijk wel mee te maken
Maar ook van de term.
Terwijl ik dus juist aan hiphop denk bij Biggie B..quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je zou maar elke dag een babyvarken genoemd worden
Notorious BIGquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Terwijl ik dus juist aan hiphop denk bij Biggie B..
Zeker maar hij moet wel stoppen met mee kletsen met die klef meiden.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:01 schreef Cupfighter het volgende:
Axel is op alle fronten sterker dan Jordy vind ik
Dat ben ik met je eensquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zeker maar hij moet wel stoppen met mee kletsen met die klef meiden.
nee ik heb het al gezegdquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:56 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat gaan we vanavond tijdens het eten even centraal bespreken.
Ahaquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:04 schreef Adat231 het volgende:
[..]
11de, maar hij kan alleen geld uitgeven en niet pakken
Iemand suite sessie voor een gezellig gesprek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
Dan valt er ook niet veel te rovenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:04 schreef Adat231 het volgende:
[..]
11de, maar hij kan alleen geld uitgeven en niet pakken
Wie heeft Milena gekocht?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:06 schreef Koos1958 het volgende:
Milena gekocht en sharice zou ook wel iets kopen zegt jolien.
Die moet er ook zsm uit.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:04 schreef mazaru het volgende:
Dit is ook een doortrapte hoor. Hij stookt her en der mensen op en gaat dan in een hoekje zitten om het effect te bekijken
[ afbeelding ]
wat?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:08 schreef mazaru het volgende:
Jane vertrouwt Jolien weer. Wat superdom!!!
een hele grote glibber vind ik hetquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:04 schreef mazaru het volgende:
Dit is ook een doortrapte hoor. Hij stookt her en der mensen op en gaat dan in een hoekje zitten om het effect te bekijken
[ afbeelding ]
misschien kan jeffrey even komen tolkenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:11 schreef mazaru het volgende:
Tjongejonge. Ik ga een cursus liplezen doen, dan kan ik de volgende BB tenminste een beetje volgen
Nee Maar Jane zegt dat ze moet doen alsof ze er blij mee is als ze weer close doen tegen haar, ze moet haar voordeel eruit proberen te halen volgens Janequote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:10 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
wat?
Jolien is echt niet meer zooooo weg van Milena hoor, en qua Sharice die vertrouwt zij gewoon niet (en terecht ook)
Toch heeft dat zijn voordelen als je dat kanquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:13 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien kan jeffrey even komen tolken
Ze wonen er ook Charisequote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:11 schreef Koos1958 het volgende:
Sharice wat doen jullie hier. Jane zegt ik heb een issue wat ik wilde besprekenn
Eva had zelf ook gesprekjes met Jane, maar goed nu is ze dus 100% gebrainwashed door Milena, Sharice wat totaal niet moeilijk was, want die klik tussen haar en Jane was er waarschijnlijk nietquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:13 schreef Koos1958 het volgende:
Eva is een valse vrucht bah. Valt me tegen
ja is een onruststokerquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:13 schreef Koos1958 het volgende:
Eva is een valse vrucht bah. Valt me tegen
nee wil met belgische vrouwen overblijvenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:15 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Eva had zelf ook gesprekjes met Jane, maar goed nu is ze dus 100% gebrainwashed door Milena, Sharice wat totaal niet moeilijk was, want die klik tussen haar en Jane was er waarschijnlijk niet
het praat daar over elkaarquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:16 schreef Koos1958 het volgende:
Zo misselijk over jolien. Die meiden sharice, Eva en milena zijn echt meangirls
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
ja wist ik welquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vond haar wel grappig maar nu zo achterbaks
En het zelf ook doenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:18 schreef Koos1958 het volgende:
Dit is wat jordy, mattie en nog een paar zo misselijk vinden dat smoezen in een groep.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:16 schreef mazaru het volgende:
Eva valt mij niet tegenGrootbek....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Er wordt flink gekonkold. Aan alle kanton.[ link | afbeelding ]
Ze gelooft niet dat Jane en Jolien elkaar hierna nog gaan zien.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:19 schreef greysbones het volgende:
Milena gaat hierna sharice en Eva nog wel zien
maar ze geloofd niet dat ....
Dat is altijd toch?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:20 schreef spapaars het volgende:
Wel een toevallig mooi gesitueerde situatie weer.
Is misschien omdat ze toen een script moest volgenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:17 schreef mazaru het volgende:
Sharice valt mij wel heel zwaar tegen. Toen ze binnenkwam als Nele vond ik het echt een hele leuke meid
en jij geloofd dat ze dat echt tegen Jordy heeft gezegd?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:20 schreef Koos1958 het volgende:
Oh jordy mag niet zo kijken van milena is een creep zei ze tegen hem. Dus dat staren mag niet van haar. Dit noem ik dus wel beetje treiteren.
Ik zag het op de streams dat ze het zei tegen iemand. Nu pas dat het jordy wasquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:21 schreef Verida het volgende:
[..]
en jij geloofd dat ze dat echt tegen Jordy heeft gezegd?
het kan ook grootspraak zijn hoor, zo dapper is milena helemaal niet
friemelen, ze zal voor BB wel gerookt of gevaped hebben.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat dafuq doet ze met die vork
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje!!!!!!!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:20 schreef Koos1958 het volgende:
Oh jordy mag niet zo kijken van milena is een creep zei ze tegen hem. Dus dat staren mag niet van haar. Dit noem ik dus wel beetje treiteren.
Milena opeten als ze in slaap valtquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat dafuq doet ze met die vork
het waren geen gamechangers nu toch? ik hoorde bronzen en zilveren vallen..quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:24 schreef greysbones het volgende:
wel bijzonder dat gamechangers opkopen geen gedoe geeft
en geld wegpakken wel
Ieuwwquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:24 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Milena opeten als ze in slaap valt
het leken gamechangersquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:25 schreef ledn81 het volgende:
[..]
het waren geen gamechangers nu toch? ik hoorde bronzen en zilveren vallen..
alsof ze medailles gekocht hebben ofzo
Gebruikt hem als tandenstokerquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
David S zit ook vaak met een vork te klooien.....
Zat hoofd met hoofd tegen elkaar met Eva....dan is ze overmoedig......quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:21 schreef Verida het volgende:
[..]
en jij geloofd dat ze dat echt tegen Jordy heeft gezegd?
het kan ook grootspraak zijn hoor, zo dapper is milena helemaal niet
Ze hebben ook niets anders meer dan over elkaar te praten. Geen enkele andere prikkel dan alleen elkaarquote:
Prachtig de vrouwelijke mechanismen aan het werk leer ervanquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:29 schreef Koos1958 het volgende:
Zijn toch echt de meangirls zo samen bij elkaar.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:32 schreef mazaru het volgende:
Keanu: Soms heb ik af en toe zo'n dag dat ik denk 'wat doe ik hier?"
Eva: kreuuuuuuuuuuunnnnn ik heb happy vibes.... kreunnnnnnn
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heeft ie ook een andere modus
quote:
Get a room, wat asociaal hequote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:33 schreef Koos1958 het volgende:
Weer smoezen van sharice in de groep. Jane liep al weg. En jordy keek naar ze
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu gaat qua nomineren lekker doen wat hij zelluf wil
quote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Eerder vandaag zat ie zijn haar ermee te kammen
Dan moet ie opstaan, en dat vindt ie nog vervelenderquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:35 schreef greysbones het volgende:
ik snap werkelijk niet waarom een Pootje daar bij blijft zitten..
omdat zij de enige zijn die hem verstaan?
En in westvlaanderen ook nog veel dingen van houdquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:21 schreef ledn81 het volgende:
ze kopen bronzen en zilveren dingen.. medailles?
Mileentje zij.. "Er zijn geen houden/gouden" Maar weet niet of ze bedoelde er zijn geen gouden (meer).. zij had er 2.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
En in westvlaanderen ook nog veel dingen van houd
Sinds ik haar zo heb zien staren naar een slapende Milena en schrok toen Vera zich omdraaide en vlug haar ogen dicht deed vind ik haar echt doodeng.quote:
die knul heeft het alleen maar over hoe die hierna met ze alle uit wilt en een en al gezelligheid.. alles wat met “het spel” te maken heeft vindt ie intens en engquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu : Ik vind hem zo intens met het spel bezig, dat ik er soms een beetje kriebelig van word.
hoe makkelijk ze nu tegen Jane loogquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Sinds ik haar zo heb zien staren naar een slapende Milena en schrok toen Vera zich omdraaide en vlug haar ogen dicht deed vind ik haar echt doodeng.
Maar Jane kan dat ookquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe makkelijk ze nu tegen Jane loog
en deed of ze meeleefde
was echt eng!!!
Is niet erg dat gij het niet behrijpt. Jockari behrijpt er ook geen flikker van.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:39 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Mileentje zij.. "Er zijn geen houden/gouden" Maar weet niet of ze bedoelde er zijn geen gouden (meer).. zij had er 2.
Vooral vrijdagavond vermoed ik.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:41 schreef ledn81 het volgende:
Axel denkt dat er vandaag of morgenochtend duidelijkheid komt
ja maar wel andersquote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is niet erg dat gij het niet behrijpt. Jockari behrijpt er ook geen flikker van.
Ahaquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:43 schreef Koos1958 het volgende:
Jane zegt dat ze heeft gehoord dat mattie eerst Jane zou doen dan milena.
Ik vermoed dat het over de nominaties gaat, om alle misverstanden in mijn brein op te ruimen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:43 schreef Koos1958 het volgende:
Jane zegt dat ze heeft gehoord dat mattie eerst Jane zou doen dan milena.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:44 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het over de nominaties gaat, om alle misverstanden in mijn brein op te ruimen.
Maar heeft mattie niet gezegd. Alleen dat hij milena er nog niet uit wil hebbenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:44 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het over de nominaties gaat, om alle misverstanden in mijn brein op te ruimen.
zou het een jane poging zijnquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Maar heeft mattie niet gezegd. Alleen dat hij milena er nog niet uit wil hebben
Jolien jordy zit binnenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jordy nog steeds niet terug uit de DBK? Ik ben benieuwd naar zijn stiekeme verslag tegen zijn maten
Dan weet ik oprecht niet op wie ik zou stemmen. Dan neig ik naar Jordy blijvenquote:
ik ookquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dan weet ik oprecht niet op wie ik zou stemmen. Dan neig ik naar Jordy blijven
Zou je dat wel doen? Hij is best wel gevaarlijk, hij ruikt bloedquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienst Justitiële Inrichtingen ?
Ik ook ... Jordy levert leuke streams opquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zou je dat wel doen? Hij is best wel gevaarlijk, hij ruikt bloed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja preciesquote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dit is leuk het spel spelen. Zonder gemeen te zijn over anderen.
oepsquote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:01 schreef Koos1958 het volgende:
Oh jordy loopt in de gang wie weet ook weer afgeluisterd.
ik blijf Wicky leuk vindenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:00 schreef Puzzie het volgende:
Wicky is zo trots op Jane en Ax![]()
[ afbeelding ]
Is het nu duidelijk dat hij niet in hun kont zit.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:02 schreef Koos1958 het volgende:
Jane zegt ik heb nooit geloofd dat David S zo in de kont bij die 2 is gekropen. (Milena)
Blijven oefenen Jockari, Je leert het nog wel eensquote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:00 schreef Jockari het volgende:
Zelfs Milena vraaht aan Sharice om haar westvlaams achterwehe te laten, want ze behrijpt niet meer wat haar slaafje Sharice vertelt.
Hij heeft het met Elsa toch ook over de nominaties gehad? Weet iemand hoe dat gesprek ging?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is het nu duidelijk dat hij niet in hun kont zit.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Blijven oefenen Jockari, Je leert het nog wel eens![]()
Zou zomaar kunnen Jane heeft tenslotte in zijn relatie lopen rommelen dat zelfs de vriendin niet blij is met die aandacht...quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:04 schreef Koos1958 het volgende:
Jane weer over mattie en eerder jane dan milena eruit stuurt.
Wat heeft Jane gedaan dan?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen Jane heeft tenslotte in zijn relatie lopen rommelen dat zelfs de vriendin niet blij is met die aandacht...
En nu hangt ze hem weer op......
Ja, en voor tv.....terwijl dat helemaal niet de bedoeling is geweest van zijn vriendin en die het vervelend vindt dat het zo in de media gekomen is.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:10 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat heeft Jane gedaan dan?
die heeft iets tegen Milena gezegd
ja, dat is dan toch het probleem van die vriendin?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, en voor tv.....terwijl dat helemaal niet de bedoeling is geweest van zijn vriendin en die het vervelend vindt dat het zo in de media gekomen is.
ik ook. die kast mag nou echt wel een keer komenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:16 schreef mazaru het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat de kledingstijl van Wicky is
Het is in ieder geval geen ezel. Die stoot zich geen twee keer aan dezelfde steenquote:
Ik weet niet of dat dom is, ik zie het toch iets anders denk ikquote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:20 schreef mazaru het volgende:
Jane heeft Jolien hoog zitten zegt ze.
Wat dom!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |