SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
-XOXO-
krijg je hier een hele maaltijd voorquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Nu een plak cake als beloning?
nou dit hadden ze wel mooier kunnen maken denk ikquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:37 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.hema.nl/feest(...)kworst-25290078.html
Macciequote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:38 schreef bitterbal het volgende:
wat gaan jullie allemaal eten vandaag?
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Ik dacht dat je 'ziek' was.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:35 schreef Karzai het volgende:
weer een paar plaatjes gekocht
[ afbeelding ]
Stoomsoepiequote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:38 schreef bitterbal het volgende:
ben ik ook, een paar plaatjes kopen is wat anders dan 8 uur met lastige klanten in de weer zijn en met meubels lopen sjouwenquote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:37 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.hema.nl/feest(...)kworst-25290078.html
Stoomsoepje is maar een halve maaltijdquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben niet nog een tweede maaltijd nodig naar hun eerste maaltijd
Last van een ledemaat?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:53 schreef datismijnmening het volgende:
Huisarts is vanmiddag gesloten.
Deeltijdprinsjes overal
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
dimmy rot eens op met die blonde snol van je
T-Swizzle?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:56 schreef bitterbal het volgende:
ben muziekjes aan het luisteren. Doe ik veel te weinig hier
Quesedillas.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:38 schreef bitterbal het volgende:
ik eet een peerquote:
Die hou ik , als ik dan alle onderdelen samen heb kan ik een flamipanda makenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk van een flamingo en een rode panda, nu gaat Dimmy echt pas gek doen.
Voor wie ben jij eigenlijk in de Trump VS. Swift saga 🤔quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:35 schreef datismijnmening het volgende:
OP blijft staan
[ afbeelding ]
ja is een tijdloos nummer jaquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, vind ik wel relaxed. Is een goed nummer voor op de snelweg.
Dat is fijn.quote:
Soort snack van Frankenstein.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die hou ik , als ik dan alle onderdelen samen heb kan ik een flamipanda maken
Rode panda op hele hoge poten ofzoquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort snack van Frankenstein.
Wel een beetje een restpartij dus, zo te horen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mwaaa via een thaise webshop op de kop getikt
ja koopje was het welquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Wel een beetje een restpartij dus, zo te horen.
ftfyquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Roze panda op hele hoge poten ofzo
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:05 schreef UitStraling het volgende:
Ik wil dan wel een chihuafant, een klein harig olifantje met flaporen, een slurfje en plopoogjes.
Nee gewoon zonder iets extra'squote:
Min of meerquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is er maar één bad in de hele stad?
Strak heb ik Chinese hersenenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mwaaa via een thaise webshop op de kop getikt
Stomme vraagquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Voor wie ben jij eigenlijk in de Trump VS. Swift saga 🤔
Wantquote:
Ga je die weer doorverkopen dan?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:04 schreef bitterbal het volgende:
Die van dimmie is denk ik wel van goede kwaliteit
Ha die vriendquote:
Papegaaienkutje.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Strak heb ik Chinese hersenen
ja kanquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga je die weer doorverkopen dan?
ik heb wel zin in chineesquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
dat klinkt echt super schattig
Ik wist dit na drie maanden al.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het duurt iets van 3 jaar voordat een fantje weet hoe die zijn slurf moet gebruiken
jouw slurf is ook wat minder indrukwekkendquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wist dit na drie maanden al.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jouw slurf is ook wat minder indrukwekkend
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jouw slurf is ook wat minder indrukwekkend
Probleempje voor de Russen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:14 schreef bitterbal het volgende:
Morgen is het een budda dag dus de hele dag een verbod op alcohol in thailand
Ik las buda en raakte in de war.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:14 schreef bitterbal het volgende:
Ik raakte niet in de war eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik las buda en raakte in de war.
en waarom heet dat een budda dag?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:14 schreef bitterbal het volgende:
omdat thailand een boeddhistisch land is dus een buddha is jarig ofzo. geen ideequote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en waarom heet dat een budda dag?
Wij normale mensen mogen tenminste zuipen met kerstmis.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
morgen zou ook fullmoon party zijn maar die is verplaatst naar donderdag.
en wat heeft Buddha tegen alcohol?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat thailand een boeddhistisch land is dus een buddha is jarig ofzo. geen idee
Niet goed snikquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Had meerdere jongens in de klas vandaag die een swastika shirt van Kanye wilden kopen.
dat weet ik nietquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en wat heeft Buddha tegen alcohol?
Da's mijn constante staat.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik raakte niet in de war eigenlijk.
weten ze ook wat het is?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Had meerdere jongens in de klas vandaag die een swastika shirt van Kanye wilden kopen.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:14 schreef bitterbal het volgende:
Zal de leeftijd wel zijn!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sjachiebal incoming…quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:24 schreef bitterbal het volgende:
En bij de tempel hier in mijn straat begint over paar dagen groot festival en er komen allemaal rockbands![]()
heb ik wel zin in. denk niet dat ik vroeg kan gaan slapen voor ruim een week. Thai houden wel van een feestje
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:24 schreef essnhills het volgende:
Ik wilde geroosterd brood met hummus, kaas, en ei
Er viel een stuk brood af en die zat daarna vast in de broodrooster
Er zaten rare stukjes in 1 ei
Ik zag schimmel in de geraspte kaas toen het al op het ei zat..
Ik ben maar overnieuw begonnen
Alles is een teken om sushi te bestellenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
misschien een teken dat je sushi moet bestellen?
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
ja maar dit is wel een serieus teken van bovenafquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alles is een teken om sushi te bestellen
Jodenhaat is een nieuw hip dingetje voor de onderkant van de maatschappij.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oh wow! Hebben ze hun ruzie bijgelegd? Wat prachtig om te zien.quote:
Bij mensen ookquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het duurt iets van 3 jaar voordat een fantje weet hoe die zijn slurf moet gebruiken
quote:
Wat trek je aan?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat is er met de oude gebeurd?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:29 schreef bitterbal het volgende:
wat vinden jullie van de nieuwe lady gaga?
catchy wel
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is er met de oude gebeurd?
jamiroquai dan?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Sowieso weinig met lady gaga eigenlijk
Ingeruild voor een nieuwer model.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is er met de oude gebeurd?
ook nietquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jamiroquai dan?
Bekijk deze YouTube-video
Maar dan is het geen volle maan meer.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jij denkt dat kinderen die vanuit huis meekrijgen dat Joden minderwaardig zijn, ineens dit vergeten?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
das wel ernstig. ga je er over in discussie?
ik heb geen idee. Heb geen contact met dat soort kinderenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij denkt dat kinderen die vanuit huis meekrijgen dat Joden minderwaardig zijn, ineens dit vergeten?
Ik laat ze alleen weten dat het strafbaar is.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:36 schreef bitterbal het volgende:
Ik had jullie nog niet verteld dat we een zoon van een 1 van de oprichters van hamas op het eiland hebbenHeb em vandaag gezien
https://en.wikipedia.org/wiki/Mosab_Hassan_Yousef
Kijk maar uit dus!quote:The U.S. plans to send the "Mother of All Bombs" (MOAB) to Israel.
Bijzonder.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:36 schreef bitterbal het volgende:
Ik had jullie nog niet verteld dat we een zoon van een 1 van de oprichters van hamas op het eiland hebbenHeb em vandaag gezien
nee hij zou vermoord worden zeggen israeli'squote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bijzonder.
Snap dat hij liever niet in Palestina woont.
Lijkt me eerlijk gezegd wel iets om te bespreken met het team. Er zal uiteraard wel een stukje provocatieve puber achter zitten, maar wat extra aandacht kan geen kwaad zo te lezen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij denkt dat kinderen die vanuit huis meekrijgen dat Joden minderwaardig zijn, ineens dit vergeten?
Ik laat ze alleen weten dat het strafbaar is.
Pfff mevrouw is ook drie maanden op vakantie hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ha! ga ik toch niet heen als local resident![]()
met haar muziek nietquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Sowieso weinig met lady gaga eigenlijk
Denk je dat ie gaat ontploffen?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:36 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Pfff mevrouw is ook drie maanden op vakantie hoor
De mijne is gesigneerdquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
nee hij is toch overgelopenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Denk je dat ie gaat ontploffen?
hij is hier met zijn vrouw. Plus vind hem een wat enge blik hebbenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh. mss kun je daten. Hamas leiders hebben erg veel geld.
Die conclusie trek je nu pas?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:45 schreef Karzai het volgende:
ik zie geen hoop meer voor deze wereld
waarom ben je ineens zo anti israel?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kan die niet gewoon op Israel?
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:45 schreef Karzai het volgende:
ik zie geen hoop meer voor deze wereld
quote:
Gewoon even drie maandjes bijvrouw zijn en hij koopt een hotelletje en een Birkin voor jequote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij is hier met zijn vrouw. Plus vind hem een wat enge blik hebben
deesquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:45 schreef CherryLips het volgende:
Je moet die Duitse komiek volgen op Insta. Mario dinges.
Denk dat ze verstandig aan het worden is. Dat ik dit nog mee mag maken.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom ben je ineens zo anti israel?
ik heb echt niets met die tassenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon even drie maandjes bijvrouw zijn en hij koopt een hotelletje en een Birkin voor je
Maar de Birkin is geen tas, het is een levenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb echt niets met die tassen
Oké Yaydolf.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kan die niet gewoon op Israel?
Net zo duur ja.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar de Birkin is geen tas, het is een leven
Snap ik als je tussen de Nazi haatbaarden opgeroeid bent, als het een vrouw was keek hij nog veel enger zonder roze preterwtje.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij is hier met zijn vrouw. Plus vind hem een wat enge blik hebben
Us waarom maak je toch altijd alles zo seksueelquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snap ik als je tussen de Nazi haatbaarden opgeroeid bent, als het een vrouw was keek hij nog veel enger zonder roze preterwtje.
Ik heb nieuwe informatie geleerd en mijn blik op de wereld aangepastquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom ben je ineens zo anti israel?
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb nieuwe informatie geleerd en mijn blik op de wereld aangepast
hmmm, ik wist het al langer, maja ik ga het ai vragenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die conclusie trek je nu pas?
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Us waarom maak je toch altijd alles zo seksueel
Islam = seksuele onderdrukking van de vrouw.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Us waarom maak je toch altijd alles zo seksueel
Heb niet teruggelezen maar welkom aan de juiste kantquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb nieuwe informatie geleerd en mijn blik op de wereld aangepast
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb niet teruggelezen maar welkom aan de juiste kant
Hier moet en hoef jij je helemaal niet mee bezig te houden, vuilnisman in de ziektewet.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:56 schreef Karzai het volgende:
hoelang zal de homo sapiens nog voort bestaan
De toekomst van Homo sapiens, de mensheid, is een intrigerende vraag. Er zijn veel factoren die van invloed zijn op het voortbestaan van onze soort, waaronder technologische vooruitgang, klimaatverandering, politieke en sociale stabiliteit en onze eigen aanpassings- en overlevingsvaardigheden.
Hier zijn enkele mogelijke scenario's en overwegingen:
Technologische vooruitgang: Technologie kan zowel een zegen als een vloek zijn. Enerzijds kunnen technologische innovaties ons helpen om gezondheidsproblemen op te lossen, voedselproductie te verbeteren en duurzaam met natuurlijke hulpbronnen om te gaan. Anderzijds kunnen technologische ontwikkelingen ook leiden tot risico's zoals kunstmatige intelligentie, biotechnologie en klimaatverandering.
Klimaatverandering: Klimaatverandering vormt een grote bedreiging voor het voortbestaan van veel soorten, waaronder de mens. We zullen ons moeten aanpassen aan de veranderende klimaatomstandigheden om te overleven.
Politieke en sociale stabiliteit: Politieke en sociale instabiliteit kan leiden tot conflicten, oorlogen en migratie, wat een grote impact kan hebben op het voortbestaan van samenlevingen en gemeenschappen.
Biologische aanpassing en evolutie: Onze soort heeft in het verleden aangetoond dat we in staat zijn om ons aan te passen aan veranderende omstandigheden. De snelheid en mate van deze aanpassingen zullen van invloed zijn op ons voortbestaan.
Het is moeilijk om precies te voorspellen hoe lang de mensheid nog zal voortbestaan, maar door aandacht te besteden aan deze factoren en proactief te handelen, kunnen we onze kansen op een lang en duurzaam voortbestaan vergroten.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:56 schreef Strani het volgende:
Ik wil toch even gezegd hebben dat ik geen fan ben van Taylor Swift. Ik heb respect voor wat ze allemaal bereikt heeft, maar vind dat haar liedjes het tienerniveau niet ontstijgen.
Tevens bom op Gazaquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb niet teruggelezen maar welkom aan de juiste kant
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier moet en hoef jij je helemaal niet mee bezig te houden, vuilnisman in de ziektewet.
Als je het aan mij vraagt hequote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat is al grootschalig gebeurd, dat is het probleem ook een beetje.
Anderzijds kunnen technologische ontwikkelingen ook leiden tot risico's zoals kunstmatige intelligentiequote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:58 schreef UitStraling het volgende:
Anderzijds kunnen technologische ontwikkelingen ook leiden tot risico's zoals kunstmatige intelligentie
Daar ben ik helemaal voorquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je het aan mij vraagt he![]()
een van de 2 moet weg. ik stel voor om israel naar texas te verplaatsen
ja niet zo handig maar goed ze hadden ook helemaal geen goede bedoelingen met de joden denk ikquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar ben ik helemaal voorDat hadden ze in 1948 al moeten doen. Natuurlijk hebben Joden bestaansrecht, maar om dat precies in Palestina af te dwingen was gewoon heel heel dom.
Ik zou dat tegen de man met de enge ogen zeggenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je het aan mij vraagt he![]()
een van de 2 moet weg. ik stel voor om israel naar texas te verplaatsen
hmmquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou dat tegen de man met de enge ogen zeggen
Tuurlijk niet. Iedereen daar haat Palestijnen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:00 schreef bitterbal het volgende:
trumps plan om de gazanen te verplaatsen naar de omliggende landen heeft niet echt veel kans van slagen
Trump blaat veel. En hij legt hoge importtarieven op. Meer zie ik hem niet doen!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:00 schreef bitterbal het volgende:
trumps plan om de gazanen te verplaatsen naar de omliggende landen heeft niet echt veel kans van slagen
Ja boeit me geen zak eigenlijkquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat is al grootschalig gebeurd, dat is het probleem ook een beetje.
Heb je niet opgelet de afgelopen drie weken?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Trump blaat veel. En hij legt hoge importtarieven op. Meer zie ik hem niet doen!
Bijna al twee zinloze oorlogen opgelost.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Trump blaat veel. En hij legt hoge importtarieven op. Meer zie ik hem niet doen!
ja hij heeft gelijkquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja luister dahan naar hemmes!!
Dag erna moet Vance of Rubio het vaak weer ontkrachten.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je niet opgelet de afgelopen drie weken?
Ja.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je niet opgelet de afgelopen drie weken?
Loopt lekker te cucken voor Netanyahu en Poetin. Noem ik geen oplossen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bijna al twee zinloze oorlogen opgelost.
Dan zijn we al een flink eindquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:02 schreef bitterbal het volgende:
maar yes al twee stemmen voor texas
@datismijnmeningquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan zijn we al een flink eindWie gaan we nu overtuigen?
Nee oké dan weet ik dat we jouw ellende voortaan ook mogen negerenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja boeit me geen zak eigenlijk
Oke. @Citizen.Erasedquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat lijkt me tijdsverspilling hoor.
fancy horloge besteld?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Morgen komt mijn uurwerk aan.
YES!
Nee. Letterlijk een uurwerk.quote:
ah okequote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee. Letterlijk een uurwerk.
[ afbeelding ]
Had eentje van IKEA met een vloeiende secondenwijzer, wat er echt heel cool uitziet. Maar die batterij gaat na een halfjaar al leeg. Vind ik al te veel dus ik wil eentje die stil tikt.
Ik zei niet dat alles gelijk goed wasquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Loopt lekker te cucken voor Netanyahu en Poetin. Noem ik geen oplossen.
Ja hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee oké dan weet ik dat we jouw ellende voortaan ook mogen negeren
nee had er iets over gelezen ja. niet woke genoeg toch? Waar zou ze optreden ?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die komt dus niet naar Nederland toe
Milkshake. Maar het LGBTQOMGWTFBBQ publiek past daar niet zo goed bij.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee had er iets over gelezen ja. niet woke genoeg toch? Waar zou ze optreden ?
oh ja dat was hetquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Milkshake. Maar het LGBTQOMGWTFBBQ publiek past daar niet zo goed bij.
Yesquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:21 schreef CherryLips het volgende:
Is dat die meid die zou optreden op Milkshake?
Heb geen zin om steeds YT-linkjes te moeten aanklikken om te zien wat het is.
tis wel zoquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:24 schreef bitterbal het volgende:
“Dit heeft niets te maken met politiek en alles met het feit dat die homo’s die het festival runnen het geld van de investeerders nemen en het budget uitgeven aan zo’n 5000 kilo cocaïne, ketamine, MDMA, dragkostuums, kattenbakvulling en poppers”, schrijft een woedende Banks een aantal tweets later. “Ze kochten waarschijnlijk 3000 liter GHB, werden high van de voorraad en proberen het te laten gaan over homorechten. Die homo’s zijn zo typisch.”
https://www.hln.be/muziek(...)%2Fwww.google.com%2F
quote:In 2019 had ze getwitterd dat "transvrouwen cisvrouwen uit het 'vrouwengesprek' probeerden te wissen". Cisvrouwen zijn vrouwen die zijn geboren met vrouwelijke geslachtskenmerken die zich identificeren als vrouw. Populair queerblad Out Magazine schreef: "Banks is geen bondgenoot van de lhbti+-gemeente, maar een pestkop."
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:27 schreef bitterbal het volgende:
dit is serieus een lekker nummer. Kende het niet
Bekijk deze YouTube-video
Nee, je bent ziekquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:29 schreef Karzai het volgende:
hobbel toch maar even naar de indonesier zo, stuk beter voor een lagere prijs![]()
Kattenbakvullingquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:24 schreef bitterbal het volgende:
“Dit heeft niets te maken met politiek en alles met het feit dat die homo’s die het festival runnen het geld van de investeerders nemen en het budget uitgeven aan zo’n 5000 kilo cocaïne, ketamine, MDMA, dragkostuums, kattenbakvulling en poppers”, schrijft een woedende Banks een aantal tweets later. “Ze kochten waarschijnlijk 3000 liter GHB, werden high van de voorraad en proberen het te laten gaan over homorechten. Die homo’s zijn zo typisch.”
https://www.hln.be/muziek(...)%2Fwww.google.com%2F
Als je ziek bent is dat wel genoeg.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:34 schreef Karzai het volgende:
wat moet ik dan eten, crackers met hummus?
lekkerquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:34 schreef Karzai het volgende:
slap bakkie thee erbij ookquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je ziek bent is dat wel genoeg.
Is wel lekker.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:34 schreef Karzai het volgende:
identificeert zich als een Amerikaanse vrouw.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent toch geen Amerikaan?
Ik denk dat Trump daar anders over denkt.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
identificeert zich als een Amerikaanse vrouw.
*bergt magapetje weer op*quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent toch geen Amerikaan?
Ja ik moet zo nog even goed kijken in de koelkast enz.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
Wat heb je dan wel in huis?
Gewoon naar de frietschuur om de hoek gaan.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Beetje saai burgers bij de Maccie. Doen ze in het buitenland toch beter
Ben ik vast ook minder teleurgesteld straks.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon naar de frietschuur om de hoek gaan.
Het is nergens echt meer veilig.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Veel zieken hier wel. Ik moet ook eigenlijk naar de IKEA maar daar is Nattekat gesneuveld.
Niet alles wat hier heerst is besmettelijk.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Veel zieken hier wel. Ik moet ook eigenlijk naar de IKEA maar daar is Nattekat gesneuveld.
Moet je zijn lijk nog bergen?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zolang het niet verspreid kan worden via de computer.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet alles wat hier heerst is besmettelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |