abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217148248
Ik vond Bill Skarsgard heel goed als Pennywise. Trouwer aan het boek ook dan de vertolking van Curry, dat kon me wel bekoren.
Skarsgard keert eind dit jaar ook terug als Pennywise in 'Welcome to Derry', een nieuwe serie in het It-universum.
pi_217148923
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Final Account - VS 2021 12 1:34 uur | Documentaire
Deze documentaire is een aaneenschakeling van nooit eerder vertoonde interviews met de laatste nog levende generatie mensen die een rol speelden in het Derde Rijk van Hitler.

Interstellar - VS 2014 12 2:49 uur | Drama, Intellectueel, Sci-Fi
De mensheid staat op het punt om uit te sterven. Een groep astronauten reist door een wormgat op zoek naar een andere bewoonbare planeet.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 23 maart 2025 @ 12:17:36 #278
277627 Seven.
We are Borg.
pi_217152800
Interstellar _O_
Resistance is futile.
  roze zondag 23 maart 2025 @ 12:23:24 #279
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_217152866
quote:
14s.gif Op zondag 23 maart 2025 12:17 schreef Seven. het volgende:
Interstellar _O_
Alweer of nog steeds? Of die film wisselt steeds van dienst.
Your beauty never ever scared me.
  zondag 23 maart 2025 @ 17:06:46 #280
277627 Seven.
We are Borg.
pi_217155526
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2025 12:23 schreef Ama het volgende:

[..]
Alweer of nog steeds? Of die film wisselt steeds van dienst.
Volgens mij alweer :P
Resistance is futile.
  zondag 23 maart 2025 @ 19:05:04 #281
277627 Seven.
We are Borg.
pi_217156758
Mothers of Penguins: hartverwarmend verhaal over een moeder die nogal moeite heeft om te erkennen dat haar zoontje autistisch is. Het eerste seizoen heeft een mooi inkijkje in het ouderschap van kinderen die afwijken van de norm, hoe scholen ermee omgaan en hoe de buitenwereld er op reageert. Zeker leuke serie om te kijken! Goeie tulip van @maily . Hopelijk komt er een tweede seizoen.
Resistance is futile.
pi_217159961
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 10:22 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Verder vond ik het dus ook een briljante serie, maar het is een beetje vreemd om elkaars persoonlijke smaak te bekritiseren. Het kan best dat iemand er een heel andere mening op na houdt. Het zegt allemaal niets over de persoon in kwestie, alleen dat je een andere smaak hebt.
Er staan hier al zeker twee tamelijk bizarre berichten van mensen die een sterk oordeel hebben over de persoonlijkheid van mensen die de serie niet goed vonden. Sektarisch fanatisme over een Neflix-serie 8)7 .
anonieme razernist
  zondag 23 maart 2025 @ 22:09:03 #283
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_217160217
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 23:49 schreef Binge-watch het volgende:
Ik vond Bill Skarsgard heel goed als Pennywise. Trouwer aan het boek ook dan de vertolking van Curry, dat kon me wel bekoren.
Skarsgard keert eind dit jaar ook terug als Pennywise in 'Welcome to Derry', een nieuwe serie in het It-universum.
Die wil ik volgen maar komt eerst weer op een vage streamingdienst die niet veel mensen hebben volgens mij.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_217160658
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 22:09 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Die wil ik volgen maar komt eerst weer op een vage streamingdienst die niet veel mensen hebben volgens mij.
Niet op HBO?
Tap tap tap
  zondag 23 maart 2025 @ 22:46:28 #285
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_217160822
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 22:33 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Niet op HBO?
Lijkt me wel aangezien het van HBO is.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  zondag 23 maart 2025 @ 22:48:50 #286
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_217160850
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 22:33 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Niet op HBO?
Dat dacht ik ook omdat WarnerBros.
Maar had ergens gelezen dat ze weer een vage nieuwe willen pushen via deze serie zie gelukkig ook hbo nu zou het wel fake nieuws geweest zijn.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_217161233
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2025 22:46 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Lijkt me wel aangezien het van HBO is.
Daarom. En die had m'n al ergens in een preview vermeld. Ik schrok al.
Tap tap tap
pi_217161992
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
My Big Fat Greek Wedding 3 - VS 2023 12 1:32 uur | Comedy, Drama, Familiefilm, Feelgood
Na de dood van de Portokalos-patriarch keren Toula en haar familie terug naar hun roots, zien ze hun oude vrienden en beleven ze nieuwe avonturen in Griekenland.
  maandag 24 maart 2025 @ 10:21:44 #289
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_217163565
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 13:06 schreef DjVero het volgende:

[..]
Eens. Eerste twee afleveringen gezien, maar het is vooral heel erg puntjes scoren op social media-dingetjes die boomers al dan niet weten, tsja. Andrew Tate (ja joh, geef die vent nóg meer aandacht) en blue pill, red pill-gezeik er ff in gooien en hop, boomers hebben er nóg een mening bij over die vermaledijde jeugd en hun social media (helden).

Vermakelijk, dat wel overigens, het kijkt lekker weg en is inderdaad goed geacteerd. Dat Britse accent ook, heerlijk "fokking hell" :D

En vroegâh, vroegâh hadden mijn matties en ik ook onze geheime taal, met afkortingen en emoticons en weet ik veel wat op bijvoorbeeld MSN, waar mijn (boomer-)ouders de ballen van snapten.
Nou ja, ik ben 45, hardly a boomer, en ik leerde ook weer meer over de betekenis van de verschillende hartjes en zo.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_217169051
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 10:21 schreef avotar het volgende:

[..]
Nou ja, ik ben 45, hardly a boomer, en ik leerde ook weer meer over de betekenis van de verschillende hartjes en zo.
En dat kan op elk moment weer veranderd worden, hype na hype. Ik denk dat het probleem nu is dat een puber er niet meer 24 uur aan kan ontsnappen door SM. Moet er niet aan denken dat mijn telefoontjes van vroeger nu nog te lezen zijn en ja, ook ik heb zitten pesten.
pi_217171457
Chelsea Handler: The Feeling - VS 2025 AL 0:59 uur - Netflix Original | Standup-comedy
Chelsea Handler vertelt over haar jeugd, hoe ze Thanksgiving verpestte, over volwassen worden en een wilde zomerse affaire en over onverwachte ontmoetingen, zoals met Bill Cosby.

Con Mum - VK 2025 AL 1:28 uur - Netflix Original | Documentaire
Het leven van een chef-kok wordt op z'n kop gezet wanneer een champagne drinkende, in luxe hotels verblijvende jetsetter beweert zijn moeder te zijn. Deze docu onthult het verhaal.

The Forge - VS 2024 AL 2:03 uur | Drama
De 19-jarige Isaiah heeft moeite om zijn roeping te vinden en krijgt de kans van zijn leven wanneer een rechtschapen zakenman aanbiedt om zijn mentor te worden.

Weak Hero - Zuid-Korea S01 2025 16 | Actie, Drama
Samen met onverwachte vrienden gaat een begaafde, introverte student de confrontatie aan met pestkoppen en gewelddadige vijanden, onbewust van het gevaar dat hem te wachten staat.
  dinsdag 25 maart 2025 @ 22:05:50 #292
277627 Seven.
We are Borg.
pi_217181505
Zonder verwachtingen begonnen met Killing Eve. Het begint in ieder geval erg goed! Goeie cast, goeie personages en interessant plot.
Resistance is futile.
pi_217183247
Atrapados | Caught - Argentinië S01 2025 16 - Netflix Original | Boek, Drama, Duister, Misdaad, Mysterie
Verslaggever Ema Garay staat erom bekend criminelen te vangen. Als ze de verdachte van de verdwijning van een tiener blijkt te kennen, staat ze voor een dilemma.

Führer und Verführer - Duitsland 2024 16 2:03 uur | Drama
In deze aangrijpende bewerking van de opkomst en ondergang van Joseph Goebbels bereidt de propagandabaas van de nazi's de Duitsers voor op deelname aan een totale oorlog.

Million Dollar Secret - VS S01 2025 6 - Netflix Original | Reality
In deze nietsontziende competitie moet een undercover miljonair onopgemerkt blijven en uitschakeling voorkomen om het geld te houden en het spel te winnen.
  woensdag 26 maart 2025 @ 18:31:31 #294
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_217189732
quote:
88s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 22:05 schreef Seven. het volgende:
Zonder verwachtingen begonnen met Killing Eve. Het begint in ieder geval erg goed! Goeie cast, goeie personages en interessant plot.
KE is ge-wel-dig. Jodi Comer is hilarisch.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_217190681
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 16:48 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Ben ik de enige die deze titel niet kan terugvinden? Als ik het in een gerichte zoekopdracht zet krijg ik "binnenkort"
Zou dit er al niet in moeten staan?
14 mei is de nieuwe datum.
  roze woensdag 26 maart 2025 @ 21:57:33 #296
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_217192242
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2025 20:01 schreef Zipportal het volgende:

[..]
14 mei is de nieuwe datum.
Oh jeetje gewoon twee maanden later ineens. Stom.
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 26 maart 2025 @ 22:34:40 #297
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_217192502
The residence is leuk. :)
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_217193135
De rockstar à tueur : Le cas Cantat | From Rock Star to Killer - Frankrijk Miniserie 2025 14 - Netflix Original | Documentaire
In 2003 vermoordde rockzanger Bertrand Cantat zijn partner, actrice Marie Trintignant. Deze documentaire gaat in op de zaak die een land verdeelde.

Dead Talents Society - Taiwan 2024 16 1:50 uur | Comedy, Horror, Offbeat
Een bedeesde nieuwe geest moet de levenden bang maken om niet voor eeuwig te verdwijnen. Met de hulp van een mentor probeert ze de kunst van het spoken onder de knie te krijgen.

Godzilla: King of the Monsters - VS 2019 12 2:11 uur | Actie, Sci-Fi
Als afvallige wetenschappers het evenwicht van de mensheid willen herstellen door de monsters in de wereld te ontwaken, moet Godzilla deze chaotische Titans afwenden.

Gold & Greed: The Hunt for Fenn's Treasure - Argentinië S01 2025 9 - Netflix Original | Documentaire
De excentriekeling Forrest Fenn zet een echte schattenjacht op touw als hij een kist met goud verstopt in de Rocky Mountains en aanwijzingen achterlaat in een cryptisch gedicht.

The Real Housewives of Salt Lake City - VS S02 2023 12 | Reality
Voor een plaatsje bij de elite van Salt Lake City is religie, geld en een vlekkeloze reputatie essentieel. Deze groep huisvrouwen zal koste wat kost de dienst uitmaken.

Survival of the Thickest - VS S02 2023 16 - Netflix Original | Boek, Comedy, Feelgood, Romantisch
Na een nare relatiebreuk grijpt de gepassioneerde styliste Mavis Beaumont de kans op een nieuwe start in het leven en de liefde en gaat ze zelf op zoek naar geluk.
pi_217203062
The Life List - VS 2025 14 2:05 uur - Netflix Original | Boek, Drama, Feelgood, Romantisch
Wanneer haar moeder haar op pad stuurt om de bucketlist uit haar tienertijd af te vinken, onthult een jonge vrouw familiegeheimen, vindt ze romantiek - en herontdekt ze zichzelf.

Manual para señoritas | The Lady's companion - Spanje S01 2025 12 - Netflix Original | Comedy, Drama, Romantisch
Chaperonne Elena Bianda wordt ingehuurd om echtgenoten te vinden voor drie rijke zussen. Ze belandt in een laat 19e-eeuwse wereld vol liefde, schandalen en komische intriges.

Temptation Island - VS S01 2025 12 - Netflix Original | Reality
In deze pikante update van de populaire realityserie stellen vier koppels hun relatie op de proef door samen met vrijgezellen op een tropisch eiland te gaan wonen.
pi_217216019
führer und verfuhrer gekeken, goede film met enkele echte schokkende beelden uit de Tweede Wereldoorlog
"You can call me Susan if it makes you happy"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')