Uiteraard!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:13 schreef _UserName_ het volgende:
oh ja, en een typische "baby on board" sticker..
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 11-02-2025 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ik had wel prijsquote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:23 schreef _UserName_ het volgende:
weer niks.. is de laatste keren vaak niks, vanaf de zomer al ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Que?quote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik had wel prijsWauw, weet je al wat je met al dat geld gaat doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
quote:
Ikkequote:
Hou r&p lekker in r&p aub. Geen behoefte aan die shit.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
R&P / Mijn man kijkt naar andere vrouwen op instagram
Snappen jullie dit topic?
Mevrouw ie boos omdat haar man naar vrouwen kijkt op Instagram?
Alles mag hierquote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hou r&p lekker in r&p aub. Geen behoefte aan die shit.
Dan ga jij wel snoeihard de fout inquote:
Soms moet je bepaalde dingen ook niet willen snappen Mikeyquote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar ik lees dat zo en snap het niet geloof ik.
Instagram is toch zoals je vroeger een vrouw van tv wel knap vond?
Dat.. vooral dat. Ik lees namelijk een hoop bekrompenheid en denk dat de man beter af is zonder haar. Of anders gezegd, het zou niet mijn relatie zijnquote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Soms moet je bepaalde dingen ook niet willen snappen Mikey
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |