Dan zijn ze een jaar te laatquote:Op woensdag 9 april 2025 16:32 schreef DobbyDobby het volgende:
Nu gaat dus iedere Eredivisie club met zo'n bevrijdingsshirt spelen volgend seizoen.
Origineel.
Kijk eens dom? Ja, ho maar.quote:Op woensdag 9 april 2025 16:32 schreef DobbyDobby het volgende:
Nu gaat dus iedere Eredivisie club met zo'n bevrijdingsshirt spelen volgend seizoen.
Origineel.
Misschien waren er 6 kaartjes beschikbaar.quote:Op donderdag 10 april 2025 16:11 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[ x ]
Excelsior dat binnen ้้n minuut een uitvak uitverkoopt, dat is denk ik nog nooit eerder gebeurd.
Je kunt moeilijk met een SS-shirt of zo gaan spelen.quote:Op woensdag 9 april 2025 16:32 schreef DobbyDobby het volgende:
Origineel.
Driessen is ้้n van de weinige verslaggevers die ik graag hoor. Misschien de nostalgie van jaren terug op Langs de Lijn. Verder gun ik @borisz een succesje.quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:38 schreef PowerLoungen het volgende:
Alleen al voor Leo Driessen hoop ik dat Telstar gruwelijk afgaat.
Ben maar naar Feijenoord gegaan.quote:Op zaterdag 12 april 2025 16:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Den Bosch binnen een kwartier 3-0 achter in Dordrecht
En gestaakt, heb niet precies doorgekregen waarom, maar blijkbaar moet het uitvak eerst leeg, alvorens er door wordt gespeeld...quote:Op zaterdag 12 april 2025 16:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Den Bosch binnen een kwartier 3-0 achter in Dordrecht
Ik denk dat er een stuk of 180 kaarten beschikbaar waren. Niet dat dat nou zo veel meer is, maar toch.quote:Op vrijdag 11 april 2025 19:57 schreef mitt het volgende:
[..]
Misschien waren er 6 kaartjes beschikbaar.
Schakelkanaaltje valt al een tijdje tegen vind ik. Nu weer maar vier wedstrijden.
"We" (Den Bosch) en jullie gaan samen promoveren.......................!quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:04 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Ik denk dat er een stuk of 180 kaarten beschikbaar waren. Niet dat dat nou zo veel meer is, maar toch.
Ben jij de wereldberoemde Piebequote:Op zaterdag 12 april 2025 20:04 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Ik denk dat er een stuk of 180 kaarten beschikbaar waren. Niet dat dat nou zo veel meer is, maar toch.
Zekerquote:
Op het altijd inspirerende AFAS-trainingscomplex in Wijdewormer.quote:Op maandag 14 april 2025 12:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
FC Volendam kan vanavond promoveren, jongens en meisjes.
Bij een allerminst verrassend kampioenschap is dat ook wel passend. Zelfs toen FC Volendam nog in het rechterrijtje stond, kon je wel uittekenen dat ze kampioen gingen worden.quote:Op maandag 14 april 2025 13:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Op het altijd inspirerende AFAS-trainingscomplex in Wijdewormer.
Het zal daar nog lang onrustig blijven.
Hebben ze al genoeg geld bij elkaar voor hun nieuwe veld of moeten de kinderen in Volendam eerst nog met gevulde koeken langs de deuren?quote:Op maandag 14 april 2025 13:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Bij een allerminst verrassend kampioenschap is dat ook wel passend. Zelfs toen FC Volendam nog in het rechterrijtje stond, kon je wel uittekenen dat ze kampioen gingen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |