Idemdito hier, weg met die rommel. Verkapte evangelisatie EO troep.quote:Op maandag 14 april 2025 22:07 schreef golfer het volgende:
Nog nooit naar de Passion gekeken en gezien het voorstukje heb ik daar niks aan gemist.
Eddy Zoey is de enige persoon die ik herkende. De rest van die zangers/acteurs ken ik niet.
Ik zou er alleen naar kijken als er iemand met een geweer achter me stond die "Kijk of ik schiet" zei. Wat voor mensen kijken hiernaar en waarom heeft het een Engelse naam?quote:Op maandag 14 april 2025 22:08 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Idemdito hier, weg met die rommel. Verkapte evangelisatie EO troep.
Omdat de Matthäus-Passion van Bach nou eenmaal zo heet.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:58 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Ik zou er alleen naar kijken als er iemand met een geweer achter me stond die "Kijk of ik schiet" zei. Wat voor mensen kijken hiernaar en waarom heeft het een Engelse naam?
Ja, maar dat is Duits. Waarom spreken ze het op zijn Engels uit, als Pesjun?quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:30 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Omdat de Matthäus-Passion van Bach nou eenmaal zo heet.
Precies waarom andere mensen Engels gebruiken in het Nederlands. Het heeft niets met Duits te maken, zie b.v. de jaarlijkse passiespelen in Tegelen. In het Nederlands zou het De Passie heten.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:23 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Ja, maar dat is Duits. Waarom spreken ze het op zijn Engels uit, als Pesjun?
Nederlands of Duits zou ik snappen. Engels onderstreept wat een leeghoofden die Bekende Nederlanders zijn die aan dit vreselijke gebeuren meedoen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 23:47 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Precies waarom andere mensen Engels gebruiken in het Nederlands. Het heeft niets met Duits te maken, zie b.v. de jaarlijkse passiespelen in Tegelen. In het Nederlands zou het De Passie heten.
Was ze te laat?quote:
Ze hebben ook nog die kijkcijfer 'deskundige' toch? En Jan Slagter.quote:Op maandag 21 april 2025 20:41 schreef NoCigar het volgende:
Justin Marcella, voor als er echt niemand anders meer wil opdraven.
Met die laffe royalty-nieuwtjes.quote:Op maandag 21 april 2025 20:41 schreef NoCigar het volgende:
Justin Marcella, voor als er echt niemand anders meer wil opdraven.
Tina wil inderdaad ook altijd wel opdraven als het moet.quote:Op maandag 21 april 2025 20:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze hebben ook nog die kijkcijfer 'deskundige' toch? En Jan Slagter.
Allebei een stuk minder irritant.quote:Op maandag 21 april 2025 20:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze hebben ook nog die kijkcijfer 'deskundige' toch? En Jan Slagter.
WTF is Vivian Boelen?quote:
Stekelenburg is een parodie op een verslaggever.quote:Op maandag 28 april 2025 20:31 schreef NoCigar het volgende:
Voetbalnieuws en de hele tijd heel populair 'Steek' zeggen. Dat is er al genoeg op tv. wmb.
Van Basten heet eigenlijk Marcel.quote:Op maandag 28 april 2025 20:25 schreef Felagund het volgende:
Marcel die pannenkoeken bakt, hopelijk zijn daar foto's van.
Daarom kijk ik nooit.quote:Op dinsdag 29 april 2025 00:56 schreef Firuze60 het volgende:
Ik vond dit de minst boeiende aflevering tot nu toe. Het automatische gehinnik van Groenteman begon pas voor het eerst echt te storen. Alles was saaaaaai.
Officieel Rheden, maar het ligt aan de Arnhemsestraatweg tussen Rheden en Velp https://chinapalace-rheden.nl/quote:Op dinsdag 29 april 2025 08:58 schreef Dutch_view het volgende:
Volgende week weer de Marcels mini reportage'sHopelijk is dat een nieuwe serie.
De vorige keer bij die Chinees in Velp of Rheden (?) was top
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |