Hannah Prins.quote:Op maandag 24 februari 2025 20:33 schreef NoCigar het volgende:
Die vreselijke Prins, of hoe heet ze, van ER.
Filet American is een terugkerend onderwerp deze week op tv, ook al bij dit was het nieuws.quote:
Jeugdsentiment ten top voor mij ook. Niet meer geweest sinds de ijssculpturen laaaaang geledenquote:
Hij wordt steeds door Lilian gedist.quote:
Stilzwijgendquote:Op maandag 3 maart 2025 20:59 schreef Dutch_view het volgende:
Benieuwd wat Lilian van de extra defensie uitgaven vind, volgens mij moest de SP daar nooit wat van hebben
Gelukkig hebben we nu Jimmie. Deze doos zit ook bij Derksen in z'n reet.quote:Op maandag 3 maart 2025 20:59 schreef Dutch_view het volgende:
Benieuwd wat Lilian van de extra defensie uitgaven vind, volgens mij moest de SP daar nooit wat van hebben
Dat geldt voor werk meer partijen. De realiteit is ook gewoon dat 10 jaar geleden oorlog volstrekt ondenkbaar leek.quote:Op maandag 3 maart 2025 20:59 schreef Dutch_view het volgende:
Best wel onaantrekkelijk stelletje.quote:Op zondag 9 maart 2025 09:22 schreef Paul het volgende:
SHO / Aaf Brandt Corstius en Gijs Groenteman al jaar uit elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |