Heb ik gelukkig geen verstand van.quote:
Ook geen Sonja Barend.quote:
Jij maakt het je leven echt graag lastig he? Zo negatief.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:31 schreef golfer het volgende:
Gijs is nu vanaf het begin aan het hinikken. Ook al bij alles van de mini reportage.
Vind je? Je kent mij en al mijn posts hier vanaf 2000?quote:Op maandag 17 februari 2025 20:33 schreef Makamba_ het volgende:
Jij maakt het je leven echt graag lastig he? Zo negatief.
quote:Op maandag 17 februari 2025 20:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Vind je? Je kent mij en al mijn posts hier vanaf 2000?
Vast niet maar je bewijst mijn punt gelukkig zelf secondes later.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:36 schreef golfer het volgende:
Hou eens op net dat domme geklap, zegt Gijs. Om vervolgens 30 seconden later zelf te zitten klappen.
Ik ken je niet, maar heb je ook nog iets inhoudelijks over dit programma te melden, of hou jij je alleen maar bezig met persoonlijke aanvallen op mij?quote:Op maandag 17 februari 2025 20:39 schreef Makamba_ het volgende:
Vast niet maar je bewijst mijn punt gelukkig zelf secondes later.
Vind het programma fantastisch, 1 van de weinige redenen om de tv aan te zetten in een weekquote:Op maandag 17 februari 2025 20:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ken je niet, maar heb je ook nog iets inhoudelijks over dit programma te melden, of hou jij je alleen maar bezig met persoonlijke aanvallen op mij?
Ik heb je, schijnbaar als fan, nog nooit inhoudelijk hier zien posten?quote:Op maandag 17 februari 2025 20:43 schreef Makamba_ het volgende:
Vind het programma fantastisch, 1 van de weinige redenen om de tv aan te zetten in een week
Wellicht dat ik daarom je posts vol negativiteit terwijl de show amper begonnen is benoemde.
Wat maakt dat nou weer uit? Maar excuus dat ik slechts sporadisch op fok post en dit programma normaliter terugkijk, of zo.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb je, schijnbaar als fan, nog nooit inhoudelijk hier zien posten?
Bontenbal waait helaas met alle winden mee deze aflevering.quote:Op maandag 17 februari 2025 21:00 schreef Felagund het volgende:
Dit is niet mijn beleid, maar ik steun wel een afgezwakte vorm! Niet het sterkste argument van Bontenbal.
Soms heb je geen Jiskefet nodig.quote:
https://x.com/stevenvanei(...)kfxFTiTqCqVDIig&s=19quote:Op maandag 17 februari 2025 21:17 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Heeft iemand een link naar dat filmpje van die psv supporters
https://www.dumpert.nl/zoek/psv?selectedId=100115348_43c60971quote:Op maandag 17 februari 2025 21:17 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Heeft iemand een link naar dat filmpje van die psv supporters
Ik vond het hem juist leuk, iets van tegengas door de gasten is altijd wel fijn.quote:
Te weinig gegiechel van Gijsquote:Op maandag 17 februari 2025 21:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vond het hem juist leuk, iets van tegengas door de gasten is altijd wel fijn.
Het viel me op dat Gijs als enige erg hard aan het lachen was om voor mij onduidelijke dingen. Een beetje pijnlijk vond ik.quote:
Doet hij altijdquote:Op maandag 17 februari 2025 22:00 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Het viel me op dat Gijs als enige erg hard aan het lachen was om voor mij onduidelijke dingen. Een beetje pijnlijk vond ik.
Haha ja gijs lacht altijd nonstopquote:
vind wel grappig, je moet ook eens hun podcast lusiteren, dan hinnikt Gijs ook de hele podcastquote:
Vooral als het over het Arnhems grofje gaat of als Marcel weer op z’n Arnhems een soort sketch doet.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 07:57 schreef Paul het volgende:
[..]
vind wel grappig, je moet ook eens hun podcast lusiteren, dan hinnikt Gijs ook de hele podcast
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:05 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Vooral als het over het Arnhems grofje gaat of als Marcel weer op z’n Arnhems een soort sketch doet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |