Fransquote:
Dat moet ook gewoon kunnen. Ik houd ook wel van fantasyboeken, al lees ik het nu een stuk minder, maar heb ook totaal niet de behoefte om mijzelf te verkleden.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik voel me aangesproken. Ben er een keer geweest omdat ik nieuwsgierig was, maar gewoon in normale kleding.
Ben ik de enige hier met een aversie tegen fantasy? Ja hè.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat moet ook gewoon kunnen. Ik houd ook wel van fantasyboeken, al lees ik het nu een stuk minder, maar heb ook totaal niet de behoefte om mijzelf te verkleden.
Ik houd ook niet van fantasy, maar wilde gewoon een keer castlefest in het echt zien. Soort van aapjes kijken.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben ik de enige hier met een aversie tegen fantasy? Ja hè.
Dat lijkt mij ook niet.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is ook een beetje wie is de beste nerd als je erover praat als die mensen. Niet zo inclusief als dit topic.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat moet ook gewoon kunnen. Ik houd ook wel van fantasyboeken, al lees ik het nu een stuk minder, maar heb ook totaal niet de behoefte om mijzelf te verkleden.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
@:bugno3 nog geen review over Khadija
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:36 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Obv de naam mocro verwacht. Teleurgesteld.
Fantasy is mokerinfantiel.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik las hem dan anders.quote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
Lord of the rings
Gamen
Fok!ken
Anime
Verkleden
Autisme
Nee deze gast is toch wel sympathiekquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:45 schreef Bugno3 het volgende:
Braddie heeft zichzelf een nieuw image aangemeten. Leuk!
Die is echt compleet van het internet verdwenen he? Zou die gebiedsverbod hebben gekregen voor het WWW?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:45 schreef Bugno3 het volgende:
Braddie heeft zichzelf een nieuw image aangemeten. Leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |