quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Sorry avond dienstquote:Op maandag 10 februari 2025 19:32 schreef RipCity het volgende:
@:pisces29 @:cherrycoke @:coco Wakker worden
quote:Op maandag 10 februari 2025 19:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
Als het maar een hartslag heeft @:Poefbank
Haai haaiquote:
Hoor je vaak ook bij diamanten huwelijken, decennia lang geen zorgen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:27 schreef DKUp het volgende:
“Liefde is zorgeloos er voor elkaar zijn….”
?
Larpenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:29 schreef DKUp het volgende:
Kadewalk Juliette 27
ICT service medewerker
Gamen
Larpen
Fantasy
Dorp opbouwen
Ja dat was ook een hype een tijd….quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Larpen
Klinkt net zo vreselijk als boulderen
op TMF Chat of Myspace?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
Maar deze mensen chatten toch online met elkaar
Hoezo komt daar nooit een relatie uit?
Allemaal raakvlakken
Ja ik maak nooit gifjes, ik zit mobielquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:31 schreef DKUp het volgende:
Pixie de Draak
Nou kan ook in de OP dit @:pisces29
Weten ze dat ze man en vrouw zijn? Wellicht kan dat het zijn.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
Maar deze mensen chatten toch online met elkaar
Hoezo komt daar nooit een relatie uit?
Allemaal raakvlakken
IPad GENOT werkt volgens mij ook niet….quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik maak nooit gifjes, ik zit mobiel
Nee online game autisme wereldquote:
Vaak zijn de zogenaamde vrouwen namelijk mannen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:32 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Weten ze dad ze man en vrouw zijn? Wellicht kan dat het zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |