Heb je die priority pass nou al geregeld?quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:47 schreef flipsen het volgende:
Saludos vanaf het vliegveld, ik vlieg over een (dik) uurtje weer naar huis. Was gezellig eten net klanten (2 verschillende koppels in 3 dagen) maar nooit zo gezellig als met @:Fogel natuurlijk
En dit keer kwamen de stroopwafels en drop wel mee![]()
Dankjewel!quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:45 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Haha, ik heb er 19. Die heb ik je net gestuurd.
Nee, ja en nee. Ik ga geen 'vreemden" vragen om ketjap manis mee te nemen. Als zo'n fles kapot gaat...quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je die priority pass nou al geregeld?
En was dit een hint dat ik verder moet met mijn verslag?
Eindelijk stroopwafels en drop voor jemaar hoe zit het met de ketjap?
Je hebt ook kunststof flessen, extra zakken erom en gooooooquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:02 schreef flipsen het volgende:
[..]
Nee, ja en nee. Ik ga geen 'vreemden" vragen om ketjap manis mee te nemen. Als zo'n fles kapot gaat...aan de andere kant, die fles heeft bij jou heel veel gezeul en gesmijt overleefd, dus het kán wel kennelijk!
Da's zegmaar Huzarensalade maar dan pas na dat je het gekauwd hebt ?quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Je hebt ook kunststof flessen, extra zakken erom en goooooo![]()
Hier trouwens 'Limburgse koude schotel' van de AH streekgerechten, ook van 'ver weg' voor mij, maar is echt smerig
Kouw sjottel moet je door oma laten maken.quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Je hebt ook kunststof flessen, extra zakken erom en goooooo![]()
Hier trouwens 'Limburgse koude schotel' van de AH streekgerechten, ook van 'ver weg' voor mij, maar is echt smerig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Nee minder zurig en met kilo's soepvlees.quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Da's zegmaar Huzarensalade maar dan pas na dat je het gekauwd hebt ?
Klinkt niet ehm, aantrekkelijker.quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee minder zurig en met kilo's soepvlees.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Kouw sjottel moet je door oma laten maken.Die oma's zijn dus dusdanig dood dat dat niet eens meer in mijn gedachten zit. Rundvleessalade iig van mijn oma vroegerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het was goor, jammer de banner. Zit nu aan Zweedse kerstmanschuimpjes ter compensatie
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Kouw sjottel moet je door oma laten maken.Dit. Plus spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik heb er nog wel een paar.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:43 schreef Jan_Onderwater het volgende:
tragiek van de timeline van het leven
Je maakt vrienden
Ouders gaan scheiden
Vrienden gaan trouwen
Ouders gaan dood
Vrienden gaan scheiden
Vrienden gaan dood.
Geef!quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:26 schreef sigme het volgende:
Ik heb stukken moeten lopen met fiets aan hand wegens onbefietsbaarheid van de paden. Dat heb ik toch niet eerder bij de hand gehad.
Wel mooi, alles
quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:14 schreef Candaasje het volgende:
Dit doe ik dagelijks, maar het klinkt in mijn geval toch net wat minder gek vind ik
Gisteren de laatste antibiotica geslikt, vandaag eigenlijk niet meer gehoest, heeft dus in de eindspurt wel geholpen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:31 schreef vlindertje89 het volgende:
n.
@:Jan_Onderwater hoe gaat het met de longontsteking?
Oh dat zou ik ook niet doen hoorquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:31 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Vanyel fijn om te horendat het maar steeds sneller de goede kant op mag gaan met alles!
@:Cat-astrophe wat voor verdrietigs had je vandaag? Als je wil delen natuurlijk. Misschien ben ik het vergeten of heb ik er overheen gelezen. Edit: dat laatste, ik zie het nu wel staan. Was het een mooie uitvaart, ondanks verdrietig?
@:Jan_Onderwater hoe gaat het met de longontsteking?
Ik had vandaag wel prima dag. Lekker gesport, ging beter dan ik had verwacht. Hebben wel het iets rustigere schema gedaan, niet die met de pull-ups, dat leek me met al wat pijnlijke nek niet bijzonder handig. Verder wel prima gewerkt ook en nog een uur gewandeld.
Wel een afspraak met drie vriendinnen van morgen afgezegd helaas. Eentje gaf aan dat ze nog herstellend is van de griep, 2 weken plat gelegen, vandaag eerste dag weer op werk en moet morgen even aankijken hoe het gaat. En de man van degene waarbij we zouden afspreken ligt al een week met griep in bed (en dus nog steeds ziek). Misschien ben ik weer eens te voorzichtig, en ik weet ook heus dat ik het niet 100% kan of zou moeten willen vermijden (want alleen nog in huis zitten is ook niet gezellig). Maar ik vond het bewust opzoeken door een paar uur in een huis gaan zitten waarin ook iemand al een week griep heeft, wss samen met iemand die net weer een beetje beter is, wel wat te ver gaan. Dus ik sluit volgende keer weer aan.
Ja, ik probeer het ook wel te ontwijken zover in redelijkheid mogelijk.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:39 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh dat zou ik ook niet doen hoorIk probeer de dans ook een beetje te ontspringen. (Wat wel een uitdaging is, echt iedereen valt in bosjes neer. )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |